Isenwald: Hvad døde Reccared af?

Erforias

Erforias

Kakaomancer

2210
karakterer

Erforias 29.10.2020 22:54
Heya folkens! Som i alle ved så døde Veronas mand inden de blev hovedgrenen, og jeg tænker det kune være fedt hvis vi fælles blev enige om hvad og hvordan han døde! 
Mest så vi kan få det fedest mulige plot ud af det! :D

Har i nogle ønsker eller tanker omkring det? Skal jeg bare finde på noget? ^^
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1675
karakterer

Xenwia 29.10.2020 23:02
Umiddelbart har jeg ikke noget på tanke c:
Tjekkede tidslinjen i går aftes/nat og der er elementernes rejsen og Lysets dronnings død i 2010, men det behøves ikke for min skyld have relation det ^^

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 29.10.2020 23:02
Jeg tænker enten
- at det skulle være noget pludseligt (er jeg ikke så fan af)
Eller
- noget som tog livet af ham henover tid. (er fan, fordi hvad kan lidt ekstra traume ikke gøre for de kære børn)

Jeg tænker noget hvor de sikkert har kunne se, at han langsomt blev svagere og mere sygelig. Om vi skal ud i en specifik IRL sygdom, såsom cancer, eller om vi skal finde på en eller anden virus som florerede for 10 år siden, idk!

Det kan jo også være han har har set en Incubo! (et væsen som xenwia har fået ind på siden, som er en forvarsel på død og ulykke som enten vil ramme personen selv eller nær familie).

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1675
karakterer

Xenwia 29.10.2020 23:18
Kæmpe fan af længer tids sygdom evt. i kombination med synet af en Incubo 8)

Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3575
karakterer

Alianne_ 30.10.2020 10:44
Hvis du kan bruge Cordelia til noget (når nu Leonora og Verona var tætte), stiller jeg hende gerne til rådighed - Reccared kan altid være en af dem, hun ikke formåede at redde ^^
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 30.10.2020 11:32
Mht Alianne_'s forslag, kunne det sagtens være noget i forbindelse med elementerne der rejste sig?
At Reccared kom mellem nogle elementaler og Cordelia ikke kunne redde ham?
- Så vil det blive en pludselig død og komme som et chok for familien, måske?

Jeg hælder dog stadig mest til noget der skete langsomt ^^

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

Jeg kan godt lide ideen med at bruge Xenwias monster der! 
Erfie, kan ikke huske om han også var 'jæger' for det kunne være fedt hvis han røg til en vampyr/varulv for at spille ind i familiens historie og 'feel'. 
Det skal gøre ondt, før det gør plot!
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 30.10.2020 17:14
Jeg... har ingen anelse om det, men i forlængelse af Flows idé, smider jeg gerne Valtor ind som mulig drabsmand? Specielt hvis familien før har forsøgt at jage ham? Hvis det er helt ubrugeligt, så sig endelig til, så sletter jeg posten igen ^^
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1675
karakterer

Xenwia 31.10.2020 16:03
Dragonflower skrev:
Jeg kan godt lide ideen med at bruge Xenwias monster der! 
Erfie, kan ikke huske om han også var 'jæger' for det kunne være fedt hvis han røg til en vampyr/varulv for at spille ind i familiens historie og 'feel'. 

Så vi er lidt ude i at han efter at have stødt på en Incubo, senere under en af familiens jagter på mørkets væsner er omkommet? Eller er blevet skadet i sådan en grad, at han senere er omkommet hjemme? c:

Erforias

Erforias

Kakaomancer

2210
karakterer

Erforias 01.11.2020 16:33
Okay, hvad med at Reccared er stødt på en incubo, hvor han skulle på en jagt med en af hans venner. De har lidt konkluderet at det lidt måtte være et tegn så de er gået efter det største og farligste de kunne finde. Det ender med at de støder på en drage som enten er blevet jaget væk eller dræbt.
I kampen bliver han så forgiftet af den her drage, hvilket så ikke kan kurreres og han får lov at ligge og være døende i en periode?
4 4

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8