Skjul/Vis-funktion af chat-boksene

Grace

Grace

#OldAndGrumpy

2269
karakterer

Grace 11.10.2020 15:03
Skjul/Vis-funktion af chat-boksene

Et ønske tidligere udtrykt og stadig til stede.

Det ville være rart med en mulighed for at kunne skjule chat-boksene uden at skulle minimere sin browser til at bruge mobil-setup.

Fra tid til anden er det rart at kunne koncentrere sig uforstyrret af snakken i chatten om det svar man er ved at skrive.
At kunne skjule chatten ville også gøre det enklere at "forlade" chatten, hvis emnet i den ikke interessere en, det virker ekskluderende eller trigger noget i en så en pause fra det er at foretrække.
It’s not about whether you win or lose.

Sometimes it’s about how many pages you add to the rulebook.
Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

Ja tak! Det ville være rart at have til når man gerne vil fokusere, og chatten kan være yderst distraherende. 
Det skal gøre ondt, før det gør plot!
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 11.10.2020 15:31
Jeg støtter op om denne, det er rart at kunne holde fokus på tråde en gang i mellem <3

- Og lidt ekstra, nu hvor det er tydeligt i 'Komme shaming til livs' at der er nogen der bevidst forlader chatten, for at komme tilbage senere, når 'det er sikkert'. (Disse har nævnt de ikke har noget i mod at vendte tilbage senere)

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 11.10.2020 16:48
Det skulle da heldigvis være lige til :)

Hvordan vil I have muligheden?
Skal der bare være en lille "fold ud"-knap nede ved chatten, så man kan skjule den midlertidigt på den side, man er på?

Eller skal det hellere være en indstilling på ens profil, som man kan slå til og fra?

(Eller hvis I har et bedre forslag, kom frisk ^^)
~ Krys ~

Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1675
karakterer

Xenwia 11.10.2020 16:52
Ikke fordi jeg nok slet ville benytte mig af at skjule chatten (det gør jeg i forvejen, blot ved at scrolle op så den ikke kan ses) men skal der en funktion på, så ville jeg fortrække det var en "fold ud/op"-knap

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Grace

Grace

#OldAndGrumpy

2269
karakterer

Grace 11.10.2020 16:54
Jeg ville foretrække en "Fold ind/ud"-funktion - men at den husker på tværs af faner, så den ikke skal lukkes hver eneste gang man skifter side
It’s not about whether you win or lose.

Sometimes it’s about how many pages you add to the rulebook.
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 11.10.2020 17:34
*thumbs up* Chatten kan være frygteligt distraherende <3
Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

+1 på Graces forslag med persistency xD
Det skal gøre ondt, før det gør plot!
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 19.10.2020 22:38
Har lavet en lille pil yderst til højre på chatten som man kan bruge til at folde den sammen med ^^

Den husker på tværs af faner.
~ Krys ~

Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 20.10.2020 00:10
Til krys:
Når chatten er rullet sammen, er det kun en meget få pixels af knapperne 'hurtigsvar', 'besvar' og 'følg tråd' der virker.

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti
Lige nu: 1 | I dag: 9