Que 05.10.2020 15:30
Noget jeg har undret mig over længe nu, er hvordan systemet med farver på karakterer er. Ikke fordi jeg har brug for en forklaring, men fordi det for mig virker underligt at der fx er grupper med 2, 4 eller 7 "medlemmer", som har farve, men fyrste/adels familierne ikke har farve? Nu følger jeg ikke rigtig helt med i fyrste/adelshalløjet, men ud fra snak i chatten virker det i mit hoved i hvert fald til at der begynder at være en del karakterer der render rundt og er en del af adelen. Jeg ville et eller andet sted tænke at det ville give mere at fyrste/adelsfamilierne have en farve, frem for små grupper? Jeg kan selvfølgelig godt se det kan blive lidt problematisk hvis karakterer skal have mere end en farve, men måske man kunne gøre så de selv skulle vælge hvilken der skal være på deres karakter, hvis det ville ende med det?
Jeg ved ikke om det som sådan er et forslag, til at fyrste/adelsfamilierne skal have farve, eller om det blot er mig der har undre mig over noget længe, og synes ville dele min undren. Jeg har som sagt ikke noget som helst at gøre med alt det fancy halløj xD
Hvis der er andre end mig der har tænkt over det, er der måske noget om det?
Shhh, tænk hvis mor så med!