Kladde markering på tags

Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1675
karakterer

Xenwia 26.09.2020 22:17
Jeg kunne godt ønske mig, at listen med ens tags får en lille et eller andet markering på sig, hvis taget er "besvaret" med en kladde, så man ikke kan klikke frem og tilbage mellem kladder og tags - hvis man ikke er typen der tager dem i kronologisk rækkefølge. Personligt glemmer jeg tit hvilket tags der har en kladde, hvis jeg fx. har været nødsaget til at slippe mit svar, før det er færdigskrevet.
Kan umuligt være den eneste med dette ønske, no?

Det giver også muligheden for at bruger kladder som en form for note, som der er under karaktererne, men hvor det i stedet er til den pågældende tråd. Fx. hvis jeg ved jeg i mit næste svar skal inddrage noget bestemt, kan jeg skrive det i en kladde. På den måde kan jeg se der er en kladde og tjekke den iden jeg går i krig med svaret, når jeg har tiden til at svare. c:

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 26.09.2020 22:18
Det ville hjælpe på at jeg så ikke svare på det samme svar to gange <.< ... >.>
Shhh, tænk hvis mor så med!
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 26.09.2020 22:29
Jeg er fan!

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 27.09.2020 11:36
Jeg skal lige have lidt hjælp til at forstå denne problematik, sorry! 

Er det rigtigt forstået, at I gerne vil have en markering hvis I har en kladde liggende på tagsne i listen, som I derfor allerede er i gang med at besvare? <3

Og hvordan kommer I til at skrive svaret to gange? Er det fordi I skriver i Word?
~ Krys ~

Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1675
karakterer

Xenwia 27.09.2020 11:45
Det er helt korrekt forstået ja. C:
Hvordan man skriver to svar må jeg være svar skyldig. 

Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 27.09.2020 11:46
Super tak!

Fik nemlig lige forvirret mig selv og troede først, at det var når ens medspiller havde svaret med en kladde xD
~ Krys ~

Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 27.09.2020 12:05
'Dobbeltsvar' er lige præcis hvis man skriver i Word <3

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1675
karakterer

Xenwia 27.09.2020 12:18
Krystal skrev:
Super tak!

Fik nemlig lige forvirret mig selv og troede først, at det var når ens medspiller havde svaret med en kladde xD

Jeg får godt nok ind for stalkning af tråde, men  ikke meget ind for det xD det kunne hurtigt skabe problemer, at man kunne se ens tråd makker havde lavet et kladde svar som fik lov til ligge >_>

Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3667
karakterer

Que 27.09.2020 12:49
Jeg kan komme til at skrive svaret to gange, fordi jeg har været i gang med at skrive det, gemt det som en kladde, glemt det og så skrive det igen 8) 

Jeg er meget distræt okay.. xD 
Shhh, tænk hvis mor så med!
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 27.09.2020 18:13
Så har jeg smidt et lille kladdesymbol ind på tags <3
~ Krys ~

Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 27.09.2020 18:14
Jeg elsker det Krys! <3 <3

Htqz

1844
karakterer

Htqz 28.09.2020 01:39
Bare for at være dum idiot der e r håbløst bagud når det gælder KLs teknologi.... mn... kladder? er dt så man kan somehow gemme trådsvar hvis man har et andet mere presserende tråd atsvare på eller hva..? oO
Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

Ja Htqz, eller hvis man ikke lige kan nå at skrive det færdigt.

Når du skriver din post, er der en 'Gem Kladde' knap, lige ved siden af 'Send' knappen, nede i bunden.
Det skal gøre ondt, før det gør plot!
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 28.09.2020 08:36
Htqz skrev:
Bare for at være dum idiot der e r håbløst bagud når det gælder KLs teknologi.... mn... kladder? er dt så man kan somehow gemme trådsvar hvis man har et andet mere presserende tråd atsvare på eller hva..? oO

Yeps:

~ Krys ~

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti
Lige nu: 1 | I dag: 9