Spørgsmål til kommende karakterer

Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2333
karakterer

Venus 16.09.2020 20:25
Jeg har et forslag til et nyt underforum under karakterhjørnet, som man kunne kalde 'nye karakterer' eller 'karakterudvikling' eller lignende.

På det sidste har jeg snakket med Eli og Fia om nye karakterer, de ville lave, men var lidt i tvivl om, så vi prøvede os med, at jeg stillede dem spørgsmål om deres karakter, og det viste sige at hjælpe meget + der gav masser af plotinspiration!

Nogle af os gamle rotter kan sikkert huske, at der før i tiden var et underforum, der hed noget med "Spørg min karakter". Formålet var, at man bare havde en tråd til en af sine eksisterende karakterer, og så kunne folk stille alle mulige spørgsmål til den karakter.

Så det, jeg tænkte på, var noget ligesom det gamle underforum, men for karakterer, der ikke er færdige og kun er på tegnebrættet. Karakterer man gerne vil have lidt inspiration til. Fia foreslog, at der også kunne være en pinnet post med en liste af spørgsmål, som man kunne lade sig inspirere af uden at oprette en ny tråd.

Eksempler på spørgsmål:
Hvad er deres yndlingsfarve?

Kan de lide børn?
Hvis de levede i vores tid, hvad ville så være deres yndlingsmusikgenre?
Hund eller kat?
Kan de lide havearbejde?
Er der noget, de gerne vil have hævn for?
Nogle sjove quirks?

(flere af ovenstående er tyvstjålet fra Eli og Fia)

Man kunne selvfølgelig godt nøjes med en pinnet tråd bare med spørgsmål. At have en tråd for en bestemt karakter, ville give spørgsmål specifikt rettet mod den. Jeg stillede i hvert fald flere spørgsmål, der også var for at finde ud af plotpunkter.

Is this a thing people want? *selv strække hånden i vejret* <3
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3721
karakterer

Que 16.09.2020 20:29
Det lyder som en mega cool og hyggelig ide! Jeg er med på det!
Shhh, tænk hvis mor så med!
Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
karakterer

Raider 16.09.2020 20:31
Jeg kan godt lide den ide, jeg er selv på andre sider hvor de har hjørner netop til in character spørgsmål :) 
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 16.09.2020 20:32
Jeg kan totalt meget huske "Spørg min karakter" og det var GENILT! For nogle gange måtte man besvare et spørgsmål man faktisk ikke helt havde tænkt over omkring sin karakter.

Ud over det kunne det være en super ting! For har selv overvejet at lave en ny karakter men har ingen ideer heller. Vil ikke ende ud i at det bliver det samme med Alia som jeg havde lyst til at slette kort tid efter hun var oprettet. Så super forslag jeg kan lide det og jeg er helt game på det!
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 16.09.2020 20:40
Ja jeg er selvfølgelig fan af ideen 8D <3
*hepper på havearbejde der udviklede hele karakteren*

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2333
karakterer

Venus 16.09.2020 20:41
Det var decideret syret xD Hun gik fra mini-hecate til giftbrygger for mørket!

TheEvilQueen

863
karakterer

TheEvilQueen 16.09.2020 22:02
Det lyder da som en mega god idé! :D
Xenix

Xenix

Le Blood God

2725
karakterer

Xenix 16.09.2020 22:47
Eeej, jeg savner "spørg min karakter-tråden" D8
Lorgath

Lorgath

Hand-me-down Gold

2677
karakterer

Lorgath 17.09.2020 10:16
Fed fed fed idé! Synes at sådan nogle spørgsmål til karakteren giver mulighed for at lære ens egen karakter bedre at kende! Så jeg er totalt med på den! :D

Rebecca

Rebecca

En true kætter

1515
karakterer

Rebecca 17.09.2020 12:03
Hell. Yes! 
Krystal

Krystal

Skaberinden

5944
karakterer

Krystal 20.09.2020 10:17
Så er der oprettet et underforum og dagbøger er arkiveret :) 

https://krystallandet.dk/viewforum.php?f=215

Venus og andre, I er meget velkomne til at lave den pinnede tråd med spørgsmål, man kan arbejde ude fra!
~ Krys ~

Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2333
karakterer

Venus 20.09.2020 10:32
Wuuuuh! :D
2 2

Chatboks
Gæst
[smilies]