Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 08.09.2020 22:29
Jeg kom til at sidde og kigge på det forum, jeg engang selv var på, hvor vi havde kort for verdenen, for hovedstaden i både menneskeby og elverby, for biblioteket i menneskeby og magiakademiet i elverby.
 A bit much maybe, men jeg savner faktisk lidt et kort over de store byer (og evt områder omkring for at fastslå hvor vigtige pejlemærker befinder sig)

Jeg vil rigtig gerne melde mig selv som villig kort-tegningsslave, hvis folk er med på ideen og kan feede mig alle de ting, som ikke er skrevet ned og som bare skal med. ^^
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 08.09.2020 23:18
Syntes det lyder fedt med flere kort, eller evt et mere 'uddybende' kort

De store byer (udover Dianthos) kunne jeg godt tænke mig et kort over, så man har en nemmere visualisering over hvordan det ser ud - selvfølgelig kan det være at der er nogen der godt kan lide at der ikke er faste rammer... Men jeg syntes det lyder som en god ide <3 <3

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1676
karakterer

Xenwia 08.09.2020 23:38
Det ville være mega lækkert med et kort ala det der er over Dianthos, til de andre større byer. Det giver både et overblik i hvad der ca. findes i byerne (og placeringen) uden at "stjæle" for meget af kreativiten og friheden til selv at digte ^^

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Xenix

Xenix

Le Blood God

2725
karakterer

Xenix 08.09.2020 23:57
Det ville være så fedt!!!
Dimsen

Dimsen

458
karakterer

Dimsen 09.09.2020 17:57
Jeg støtter forslaget, da jeg selv har foreslået noget lignende.
Taktisk Fremrykning BAGUD!!!

Billedet er taget herfra [Link]
Gimble, the iconic Gnome Bard from 3,5e
Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

Dragonflower 09.09.2020 19:01
Dianthos har er ret detaljeret kort
https://krystallandet.dk/viewtopic.php?t=8061

For de andre byer, så er de ret 'nye', måske med undtagelsen af Fristavn, og der er ikke så meget fast i dem. Men det ville være fedt hvis de andre 'storbyer' kom på hovedkortet.

Jeg ville dog være betænkelig med at lave detaljerede kort over alting. Selvom det er fedt at kunne slå op hvor ting ligger, så låser det også lokationerne en smule, og gør det til markant mere arbejde hvis noget skal tilføjes.
Det skal gøre ondt, før det gør plot!
Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 09.09.2020 19:11
Nice, Dimsen, den har jeg totalt overset! xD

Enig, Flow - jeg vil også mene at de steder, der mangler kort, er Elverly og Balzera primært, og så at få nogle af fyrstefolkenes  borge på kortene. 

Og så måske også have 1 samlet tråd med en masse kort, så man ikke skal trykke ind og ud af alle områderne for at få et overblik ^^

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Krystal
Lige nu: 2 | I dag: 8