Et brøl i morgenstunden.

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 18.07.2020 20:47
Dagen var lige startet og Furry var stukket ud for at jage. hun havde dog tænkt at møde sin dyre ven i skoven først. en stor katte dyr. nok mere en sne tiger end kat. Furry løb afsted i skoven og piftede imens. pludselig lød et brøl og Furrys ansigt lyste op i et smil. lidt efter sprang en snetiger ud af buskende og landte på Furry. et lille halvdyrs barn. hun var mere en tradje del halvdyr. hun havde hvidt hår og gule øjne.

tigeren knurrede og begyndte pludselig at slikke Furry i ansigtet. Furry grinte og tog fat om halsen på tigeren. hun krammede den og fik den væltet ned på siden. "din store tosse" sagde hun med et grin. hun havde en lys stemme og kunne nemt se tigeren ikke ville hende ondt.  Furry havde en heldragt på som havde hendes hale inden i. hun bar handsker som skulle være slidstærke. og hedragten var i en meget behagelig orange farve.

Furry satte sig op og begynde at nusse tigeren på maven. "du er bare den bedste ven et halvdyr kan ha" sagde hun imens og lagde sig op af tigeren. hun nød dens varme og pels. hun havde altid været glad for denne kat som hun legede med mange gange i barndommen. hun så op på himlen som lidt var orange efter morgen stunden. den var smuk.
Mydall

Mydall

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 231 cm

Maria 18.07.2020 21:08
Det var tidelig morgen en ganske fine tidspunkt og gå på jagt, nattens rovdyr var på vej hjem og større patte dyr som hjorte begyndt også og bevæge sig mere rundt inden de ville skjule sig for dagen ingen solen gik ned igen. Mydall var tråd ind i skoven, hun bevæge hoven så forsigtig hun kunne selv om det ikke var nemt når man skulle have en stor heste krop rundt i en skov fyldt med træer, buske, stammer og hvad ellers der kunne gemme sig her inde. i hånden hade hun en langbue, tydeligvis gammel men velpasset. mydall var iklædt en top lavet af kanin pels, stopperne er også lave af skind og toppen spænendes op forand da den bliver holdt lukket af en lang tyk læder snor. om høre hånd var hendes mors gulv armbånd, og om live på hende var et læder bælt med hendes pile hylster med hendes pile, og hendes jagt kniv i sin læder skede, og et par læder stropper der er bundet omkring bælte der skulle bruges til og binde hvad end dyr hun måtte fange fast til hende. 

Et brøl brød stilheden i skoven, hvilke gjord mydall blev vagtsom hvad end dyr det var så var det et stort dyr. hun satte i trave og forsøgt og bevæge sig stille selv om det ikke var nemt men hun hade være jæger hele sit liv så hun viste hvad hun gjord. da hun nærme sig der hun gik ud fra brølet var komme fra kunne hun da hør mosle lyde og latter? hun nærmet sig langsomt men holdt sig forholdsvis stadig skjult så godt hun kunne mellem træerne. hun så på pigen og en stor sne tiger, et mægtig flot dyr men tydeligvis hade den et bånd til denne pige så at jage den ville ikke være en mulighed det ville bare være ondt og sådan var mydall ikke, hun var en god kvinde eller hun syntes da selv hun var og vis man skulle beskrive en den aura der var om hende ville det være en god en. Mydall begyndt og bakke lige så stille væk der var ingen grund til og forstyr dem, men desværre tråde hun på en gren der med det samme gav et knæk under hendes stor vægt hvilke fik hende til og stå stille. 

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 18.07.2020 21:17
Stilheden var begyndt at ligge sig da et knæk fra en gren brød den. Tigeren vendte sig hurtigt om og knurrede af det sted det var kommet fra. den beskyttede halvdyrpigen.
Furry rejste sig op idet samme som tigeren vendte sig om. hun så mod lyden med ørene i luften for at lytte. hun så mod det mørke sted hun synes lyden kom fra. "kom bare frem... grenen har afsløret dig" sagde Furry og kunne ikke lige se hvem det var eller hvad det var. hendes blik så kun en lysegrå aura. hun var god men ikke fuldt ud god. hun ville gerne være god åbenbart men måtte vel overleve som så mange andre.
Furry gneb øjnene sammen og gik om foran tigeren og lagde en hånd på dens hals. hun ville gerne se hvem eller hvad dette var som fik en gren til at knække så højt. Furry selv var ikke mere end 14 år så hun var meget lille af sig. tigeren havde rejste børster og klar til at angribe vis nødvendigt men når Furry holdte den på halsen var det for at få den til at slappe af. "jeg tror ikke den er ond mis" ja mis sås tit som et lille katte dyr og ikke en stor tiger. men hun havde ikke givet den et navn. så mis var vel okey. hun holdte hånden på tigeren og vis hun slap vidste hun hvad den ville gøre. den ville springe på dette væsen i dræber stilling. hvilket hun ikke ville ha på samvittigheden.
Mydall

Mydall

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 231 cm

Maria 18.07.2020 21:26
Mydall stod stille men hun hade buen klar da hun stadig kunne se pigen og tigeren, og hun tydelig kunne høre og se dyret var i dræber stilling. Selv om mydall var en stor kvind når man tænkt på hun var kentaur ville en tiger kunne gør grim skad på hende vis ikke dræbe hende vis hun virkelig ikke var heldig. hun så på den lille pige, som mydall fandt til og virke noget minder ind hun første hade antage men ikke destominder holdt hun tigeren på plads og bad hende komme frem. Mydall trak buen over skulderne og trak vejre dybt inden hun begyndt og bevæge sig, det første man ville se når hun kom frem var hendes forben og dernæst hendes overkrop. hun så helt roligt på dem begge to med de mørkebrun øjne, Mydalls hår hang løst ned over hendes skulder og bølge en smule grundet hendes naturlig krøller, hun vendt øjne mod pigen og åbne så munden og sage "rolig begge to... jeg har ikke tænkt mig og gør jer ondt" hendes stemme var mild og blid nok ikke noget man forvente af en kentaur men igen mydall var opvokset med kun hendes forælder og inden andre kentaur hun var muligvis slet ikke som alle andre kenatur normalt burde være men sådan var det jo bare.

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 18.07.2020 21:38
Furry koncentrede sig da personen kom frem.... var personen på heste ryg? sådan så det ud til at starte med til hun kom længere frem og man så kunne se en mave isteden for et heste hoved. Furry havde aldrg set en kentaure før. hun måbede. da hun talte så hun ordenligt på auraen og den var blevet hvid. hun trak vejret dybt og glad. hun så på tigeren. "hvid Mis.... hvid" hun havde delt alle hemmeligheder med denne kat så den vidste jo godt hvad hun mente. den lagde børsterne ned og satte sig flot og elegant ned på jorden bag furry. 
"undskyld. mis er lidt overbeskyttende over for mig. men mis mener det godt." hun smilte til kentauren nu hvor hun ikke måbede mere. hun gik et par skridt frem mod hende og så klodset som hun var.... faldt hun over sine egne ben. og landte lige med næsen i jorden. "av kom det lavt fra hende med ansigtet i jorden. hun satte hænderne i jorden og skubbede sig op at side og tog sig til næsen. den var lidt øm men intet andet. hun så op igen og følte sig pludselig MEGET lille iforhold til en kentaure. hendes mor havde fortalt om disse væsner/racer men hun havde aldrig mødt en før. de var da bare utrolig smukke. Furry følte sig lidt forlegen at hun sad der nede og var blev beskidt af jord. men sådan var det når man var en klodsmajor.
Furry var altid klodset. første ven hun havde fået var hun faldet i vandet foran øjnene på hende. så det at være pæn, ordenlig, og gå med sikre skidt... det var ikke noget Furry var god til, men hun var altid klar på at folk måtte grine af hende når hun ikke kom til skade. for sådan var furry bare.
Mydall

Mydall

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 231 cm

Maria 18.07.2020 21:52
Mydall så på den lille pige eller hun så lille ud for mydall det gjord mange ting med hendes størrelse. hun så godt pigen måbe og gik udfra det betød hun ikke hade set en som hende før, hvilke et sted ikke overraske hende og så igen hun hade hørt der var flere kenatur hun hade bare ikke stød på de større klaner. hun så nu underne på pigen da hun snakke om hvid? mydall hade da ikke noget hvidt på sig, med munder det var i hendes pels top der var måske nogle hvide hår i men ellers ikke. 

Hun så på tigeren som hun kaldt mis? var det ikke noget man kaldt en huskat? hun lod være og spøger ind til det. pigen virke meget ung og måske ikke så sproglig god med måden hun snakke på men igen hun spurt ikke ind til det lige nu. hun så bare på pigen "det okay" svar hun blot og så på pigen som hun kom nærmer men formådet og fald over sit eget ben og ryge på næsen. "slog du dig?" spurt mydall hurtig i en bekymrende tone. Mydall var blød når det glat børn og denne pige virke stadig som blot et barn, hun kendt jo ikke hendes alder eller navne eller ja noget. mydall så på pigen som hun kom op og side nu helt beskidt mydall holdt en latter tilbage og så bare overbærenden på hende inden hun bukke sig ned og nemt nok fik under pigens arm og løft hende op og stå "du trænger vist til en vask" hun smile blidt og trak armen til sig og så bare på den lille pige "hvad er dit navn?" spurt hun så hun kunne jo lige så godt spøger nu hun hade hjulpet hende op. 

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 19.07.2020 10:06
jo Furry var et barn. eller nærmere en teenager. hun så  kun måbende ud fordi hun ikke havde set en kentaure før. hun så på hende da hun sagde det var okey. hun blev så spurgt om hun havde slået sig da hun faldt og hun rystede på hovedet. hun grinte lidt og vidste at hun måtte ha set virkelig dum ud. pludselig mærkede hun at kentauren tog under hendes arme hvor hendes heldragt var heldigvis for ellers kopirede hun bare denne kentaures evne. og det ville hun helst ikke. hun var så bange for at kopier evner for vis nu det var ild.
Furry så nned af sig da hun kommanterede hendes tøjs beskidthed. hun grinte. "ja det gør jeg vidst også. men det gør jeg så tit." hun grinte af sig selv og da kentauren spurgte ind til hendes navn smilte hun varmt. "jeg hedder Furry. hvad er dit navn." hun smilte venlligt også på sine handsker  før hun rakte en hånd frem for at gi hånd.
Mydall

Mydall

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 231 cm

Maria 19.07.2020 10:26
Mydall hade lidt svært ved og se denne pige som særlig gammel hun virke bare meget lille og ja som et barn ud fra måden hun snakke på og ja hade opført sig ind til videre, hun så på hende som hun nikke til hun var okay inden Mydall rolig løft pigen op på bene uvidene om hvad evner den unge pige måtte have. hun så roligt på hende som pigen sage det skete tit hun var beskidt, hvor til mydall bare smile det kendt hun godt hendes 4 ben var også tit beskidt efter jagt eller hendes hænder når dyrene hun hade skudt skulle renses og skinnes og skæres i bider. hun så på pigen som hun præsentere sig som Furry, et pussig navn ikke et hun hade hørt andre hedde. hun så på pigens hånd og tog forsigtig om den med hendes, og klemte ikke for meget til da hun ikke ønske at gør pigen ondt, mydall hade stærke hænder det fik man af og bruge bue i så mange år som hun hade, "Mydall hyggelig og Møde dig Furry" sage hun roligt og sendt pigen et smile inden hun tog hånden til sig, og kigge en smule rundt det var stadig tidelig så hun hade masser af tid til og jage men hun burde ikke stå og sludder for længe vis hun skulle nå og fange mindst 1 dyr denne dag. 

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 19.07.2020 20:03
Furry smilte og trykkede hånden der blev givet. hun så på hende *Mydall det er et smukt navn* hun så mod tigeren og gik over til den og kælede den over hovedet. "hyggeligt at møde dig Mydall. hvad laver du så her ude i skoven?" spurgte hun stille og roligt imens hun så rundt. hun var nysgerig omkring hvad denne mydall var af erhverv. måske var hun.... en leder af nogle? eller en jæger som Furry selv.
hun så mod hende med de klare gule øjne. hendes hvide hår blæste lidt i vinden. hun så mod mydall med nysgerighed. "hmm undskyld jeg spørger så ligefremt, men hvad er dit erhverv?" hun var så nysgerig af natur at hun måtte få svar. Furry virkede ung men det var fordi hun havde fået en eliksir til at vokse op med. hendes liv var jo ikke så langt men fysisk var hun 14.
Mydall

Mydall

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 231 cm

Maria 19.07.2020 20:15
mydall trykke forsigtig furry's hånd som de hilse ordenlig på hinanden inden hun trak hånden til sig og enlig bare betragt furry inden hun spejde rundt hvor de nu var, der ville nok næppe være noget bytte her med tigeren ved dem og det brøle det hade lavet tidligere måtte have skræmt hvad end dyr der måtte være længer væk. som Furry spurt om hvad hun lave i skoven og hvad hendes arbejde var så hun roligt på hende, "jeg er jæger og jeg der her for og se om jeg kunne finde lidt bytte så jeg kunne lave lidt flere skind jeg kan sælge" hun så roligt på hende og smile roligt "men bare rolig jeg gør ikke din ven noget mens jeg er på jagt" hun så roligt på hende mens hun rette lidt på buen der hang på hendes skulder "hvad laver du selv helt her ud? ud over og lege med din ven" hun så roligt på hende og vente enlig bare på hendes svar. 
Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 20.07.2020 18:43
Furry smilte da mydall talte om ikke at jage mis. hun så på mis og så på mydall med venlige øjne. hun strålede næsten da mydall sagde hun var jæger. "det er jeg også bare for min familie" hun så på mis igen og så over mydall. hendes aura var hvid så hun vidste det jo godt. hun glemte bare lige andre ikke kunne se denne aura som hun kunne. "det ved jeg. det kan jeg se du ikke vil" hun smilte og så rundt og hendes øre flakkede af alle lydene i skoven. "faktisk skulle jeg jage lidt til aftensmad.... men.... Mis og jeg har ikke set hinanden længe så jeg ville lige nyde lidt frihed" hun smite til mydall og det var tydeligt at Furry var et glad væsen. 
det begyndte at klø på furrys hånd og hun måtte tage handskerne af for at klør. det var virkelig ubehagelig kløen. hun havde store ar på håndfladerne. grimme ar også. hun ville dog ikke vise det til alle og enhver. hun vidste det heller ikke med vilje. hun skulle bare klør med sine lidt klo agtige negle på håndfladen og håndryggen. 
Mydall

Mydall

Krystalisianer

Neutral God

Race / Kentaur

Lokation / Dianthos

Alder / 28 år

Højde / 231 cm

Maria 20.07.2020 19:30
Mydall så på furry der nærmest lyst op som en fakkel lige nu, hvilke var lidt bedøren. hun så på hende som hun sag hun også var jæger, kunne sådan en lille pige jag? fascinerende måtte hun da indrømme, "bor du her ude med din familie?" spurt hun og var da glad for at høre pigen ikke var helt alene her ude, for uden hendes ven mis. som hun sag hun godt kunne se hun ikke ville hende ondt, forstod hun jo ikke pigen snakke om hendes aura hun tænkt det måtte være ud fra hun hade sagt hun ikke ville, "jamen godt du ved det" svar hun bare og så på pigen og hendes øre der deje rundt på hendes hoved, hun vist halvdyr folk var forskellig alt efter det dyr de hade i sig men hun hade aldrig sådan haft en længer samtale med en. 

som hun snakke om hun enlig var på jagt efter aftens mad men så var bleven distraheret over og have mødt med hendes ven, fik bare mydall til og smile "du når det nok også der stadig mange timer til solen går ned." hun så på pigen som hun tog hendes handske af og så på de mange ar og grimme ar på hendes hånd, Mydall rynke med øjenbryneden hun brød sig ikke om folk gjord skade på børn om hun kendt dem eller ej. "hvem har gjort det der?" spurt hun og pege roligt på Furrys hånd, hendes tone var stadig venlig men hun var tydelig ikke begejstre for hvad det var hun så. 

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 160 cm

Mong 27.07.2020 16:25
Furry vidste godt at se aura ikke var noget folk normalt kunne. men hun havde set det fra spæd så hun så det som normalt. hun så på  mydall og kiggede bag sig. "ja med min mor og søster." hun pegede bag sig. mod en sti i skoven. hun smilte over de hvide aura hun kunne se. den var behagelig. 
da hun kløede tænkte hun ikke lige over arene hun havde og da hun blev spurgte hvem der havde gjort det knugede hun hænderne sammen i et chok og så ned ijorden med lidt skam og frygt. "det er ild.... jeg var selv skyld i det da jeg ikke kunne kontrolere det" sagde hun lavt og trist. hun tog hurtigt handskerne på igen og skjuldte alle synlige tegn på arene. de var grimme. kløende, og store. hvilket ikke var noget furry var stolt af. hun havde haft det siden spæd også. fordi hun havde fået ild evne fra sin søster og så var iilden gået amok i hendes hænder, hvilket jo et spædbarn ikke ville vide hvad var eller forstand på.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli Moderator
Lige nu: 1 | I dag: 3