Krystal 23.05.2020 22:04
Hej folkens!Jeg tænkte at dette er bedst at smide ud som nyhed, så folk lægger mærke til ændringen :)
Der er tilføjet fire nye menupunkter under de enkelte karakterprofiler, som kun vises, hvis det er relevant:
One-shots
Hvis man har skrevet et one-shot ingame med sin karakter, vises det nu også på karakterprofilen.
Dagbog
Du kan fremover skrive dagbog til din karakter, som vises på karakterprofilen. Dagbøger kan f.eks. bruges til at beskrive din karakters tanker om noget, der er sket i spillet, eller du kan kigge bagud i tiden og uddybe ting fra din baggrund.
Opret en dagbog under "kontrolpanel" -> "ret karakterer" -> "tilføjelser"
Ledsagerprofil
Har din karakter en drage eller et dyr, der følger dem rundt i Krystallandet, kan du nu oprette en seperat mini-profil til dem.
Opret en ledsagerprofil under "kontrolpanel" -> "ret karakterer" -> "tilføjelser"
Noter
Hvis du har brug for at tilføje nogle private noter til din karakter - måske om ting, du har brugt ingame og ikke gider støve dine tidligere indlæg igennem for at finde, så er der nu oprettet en notesektion til de individuelle karakterprofiler. Noter kan ikke læses af andre brugere.
Opret noter til din karakter under "kontrolpanel" -> "ret karakterer" -> "tilføjelser"
Submenuen under kontrolpanelet var blevet lidt lang, og derfor er avatars og signatur rykket ind under præsentation - jeg håber ikke at det er alt for forvirrende for jer - ellers må jeg finde på noget andet :)
Håber I kan bruge opdateringen! <3
Hvis der er problemer med noget af den nye funktionalitet, så hiv fluks fat i mig.
- Krys
~ Krys ~