Byvagterne får vist udleveret et specielt sværd, når de er på vagt, der booster deres styrke og kamperfaring, så vidt jeg husker ^^ Jeg har ikke lige læst efter, though :3
Lad os tage eksemplet med Verbatim: Det kunne som eksempel være, at medlemmerne får udleveret en bog, der ikke løber tør for sider, så de altid kan skrive information ned, når det nu er det, de gør sig i. Det behøver jo ikke være noget stort, men noget der sådan passer til gruppen f. eks. ^^ Tilbage til, at dødssynderne får en ekstra evne, der passer til deres "job" :3 Det kunne også være, at spionerne for hver hær fik udleveret en dims, der gjorde det sværere at opdage dem, hvad ved jeg? Det var mest tiltænkt, så det ikke var unikt til hæren og bygarden, men mere så man fik noget ud af at være en del af de andre grupper også. Det var umiddelbart også kun en strøtanke, jeg har ikke nogle karakterer i andre grupper, så det var ikke engang fordi, jeg ville have noget ud af det personligt xD Jeg syntes bare, det er et fedt koncept at belønne karakteren for trofast arbejde. Jeg er klar over, at der så skal holdes ekstra øje med det, og at det nok giver ekstra arbejde. Hvordan det skulle administreres, ved jeg ikke, jeg har ikke alle svarerne ^^" Hvordan man så skulle forhindre, at der bliver oprettet grupper til højre og venstre, fordi alle vil have noget specielt, ved jeg heller ikke. Måske at grupper skal godkendes, I don't know. Jeg ønsker jo heller ikke at overbebyrde admins. Jeg foreslog det heller ikke, fordi jeg absolut ville have det igennem, men hvis jeg ikke kommer med forslaget, kan det jo være nok så god en idé xD Egentlig var det også for at høre andres mening ^^