Tillad korte(re) kjoler

Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2319
karakterer

Venus 16.04.2020 22:42
Dette er en umindeligt lille bagatel, men var inde og læse op på, hvad vi tillader og ikke tillader med beklædning på kl, og korte kjoler er en af de ting, der ikke er tilladt.

Fordi det også er fantasy, synes jeg egentlig, at kjolelængde godt kan være mere frit. Hvis der stadig skal være en regel kunne det fx være lige over knæet eller sådan noget.
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 17.04.2020 09:59
Så vidt jeg ved, er I heller ikke super strikse omkring tøjet, selvom der er retningslinjer. Misforstå mig ikke, jeg synes ingen af delene er dårligt ^^ Jeg er både fan af, at der er retningslinjer, men at der samtidig er en vis frihed, når nu (som du selv siger) det er fantasy :3

Med det sagt kan jeg godt forstå dit synspunkt, og der var faktisk også kjoler i middelalderen, der sluttede længere oppe. Dette var godt nok ikke normen, men de fandtes, så vidt jeg ved o.o
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 17.04.2020 11:36
Tænker også nogen glædselsespiger har korte kjoler på :naughty:
Og hvordan er tankerne egenligt om en kjole som er kort foran og lang bag i?

Links til eksempler: Kort foran lang bagihvid kjolekjole med horn

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.

Chilitoke

184
karakterer

Chilitoke 19.04.2020 09:56
Virklig?
Kilde til de dresscodes? her omtales.
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
karakterer

Fia 19.04.2020 09:57
https://krystallandet.dk/viewtopic.php?t=11455

Under 'beklædning kvinder' står det som den øverste ting :)

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Blæksprutten

Blæksprutten

<コ:彡

3314
karakterer

Synes det skal være frit :) Måske alt efter hvilken gud man tilbeder?

Men måske sådan at der stadig er en dominerende gruppe, der finder det uanstændigt?? Min isari-tilbedende Selmy Kiefer ville ikke vide hvad han skulle gøre af sig selv, hvis han fik et sæt bare kvindeben i øjesyn. 
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 22.04.2020 18:28
Har sat det som punkt på dagsordenen til næste discord-møde - så kan vi få en føling for, hvad folk synes :) 
~ Krys ~

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti
Lige nu: 1 | I dag: 9