Que 08.04.2020 21:23
Som en del af, at der ikke har været sket en masse i omverden, og voice-chatten på Discord er blevet brugt mere end den plejer, vil jeg forslå en "snakke"-kanal på Discord. Det er egentlig også noget jeg har haft tænkt på når der har været Discord-møder, men nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at forslå det."Snakke"-kanalen, skal på ingen måde forstås som en erstatning til KL-chatten, og skal ikke bruge til noget normalt. Min tanke er, at det ville være en kanal dem der sidder i voice-chatten kan bruge, til at sende ting, fx billeder, og hvad folk nu ellers sidder og deler når de snakker. Har man ikke lyst til eller mulighed for at deltage med sin mikrofon sat til, kan man også bruge denne kanal til at deltage i opkaldet. På den måde bliver der ikke spammet i de vigtige kanaler, og folk behøver endnu mindre at mute dem! "Snakke"-kanalen kan så over blive brugt under Discord-møder.
Den kunne eventuelt hedde "voice-chat" og have en beskrive der gør det klart at man ikke bruger den til andet end at deltage i voice-kanalen.
Møs møs!
Shhh, tænk hvis mor så med!