Overgang til ny systemversion

Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 25.12.2019 11:30
Hej alle!

Dette nyhedsopslag er til for at gøre alle opmærkesomme på, at vi i starten af det nye år kommer til at overgå til Krystallandets nye systemversion. Vi har i løbet af de seneste måneder testet systemet, og selv om der stadig mangler enkelte rettelser, er vi tæt på at være i mål :)

For en god ordens skyld, vil jeg derfor give alle adgang til testsystemet, så I har mulighed for at komme med feedback, inden systemændringen går i luften:
https://krystallandet.dk/ver2/

Nærmere info om, hvornår skiftet præcis kommer til at være, skal jeg nok komme med, så snart det er muligt. Der vil forventes at være noget nedetid på KL i løbet af dagen.

EDIT: Systemopdateringen bliver om aftenen d. 3 januar 2020!

Jeg håber, at I vil tage godt imod systemopdateringen <3

OBS: I kommer naturligvis til at beholde alle jeres brugere, karakterer og indlæg. Den nye systemversion er udelukkende en opdatering af det eksisterende system med ny funktionalitet.

~ Krys ~

Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 25.12.2019 12:28
Tilføjelse: Hvis I besøger det nye sidelayout samtidig med at være logget ind på denne side, kan der opstå nogle lidt spøjse fejlmeddelelser, der får layoutet til at se underligt ud.

Det kommer naturligvis ikke til at være et problem, når vi overgår "rigtigt".

Ind til da anbefaler jeg, at I enten logger ud herindefra, bruger en anden browser eller åbner siden i et inkognito-vindue :)
~ Krys ~

Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 29.12.2019 22:46
OPDATERING:

Da jeg har haft god tid til at rette mindre ting og sager de seneste dage, vil jeg sætte systemopdateringen i gang i starten af næste måned:

Vi overgår til det nye system om aftenen d. 3 januar 2020!
~ Krys ~

1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3