Jinx 23.12.2019 18:15

ALLE JER DEJLIGE KL'ER! <3 

Nu er det hvist på tide, jeg får skrevet da jeg har været inaktiv/fraværende i rigtig lang tid, og det ligner slet ikke mig. Det ved i fleste, hvis ikke alle, så jeg skylder jer alle en forklaring og håber meget stærkt på at lave et comeback meget snart ^^ 

Det irl liv har presset meget på, der har været mange uheldige, dårlige perioder for mig, som har fået mig både helt ned til jorden, og også har gjort mit overskud og lysten til kl har været væk. Udover de to ting, har jeg døjet med stress, og mange private ting som jeg ikke vil nævne. Der er sket så mange ting som ikke er særlig gode for mig(self er der også sket gode ting) men mit overskud og lyst til kl har været væk, og jeg beklager virkelig meget til alle jer jeg tråder med. Jeg kommer til at holde gang i de to, eller få emner jeg ved jeg har krea til, og som mit overskud lige kan præstere i øjeblikket. Det er ikke fordi jeg udelukker alle jer andre, men som tingene ser ud lige pt, bliver jeg nok nød til at fokusere på de få emner jeg har. 

Udover det irl liv går af helvedet til for mig pt, og det svinger i mange perioder, så er der selvfølgelig jul, og nytårsaften, så det er ikke sikkert jeg er så meget på. Jeg ved jeg skal være bedre til at sige hej i chatten, og komme på og jeg gør virkelig alt jeg kan for at gøre det. Jeg savner hele kl familien, og jeg elsker jer alle, jeg har ikke forladt kl, men bare har en meget inaktiv og fraværende periode, hvis ikke flere periode... MEN jeg håber meget på at få lavet et comeback, og komme igang igen :) 

Syntes jeg skyldte jer en forklaring, jeg vil ikke gå i detaljer med min situation, og det hele fordi det er som sagt både privat, og noget jeg holder for mig selv, og familie. Men jeg er okay, og glæder mig til at komme tilbage til jer allesammen <3

OBS:
Tak til mine emnepartnere for at være forstående, og tålmodige ^^ 

Peach out!