Aslige

Aslige

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 148 cm

Que 26.10.2019 22:25
 Det var ved at været et halvt års tid siden Aslige sidst havde været hjemme ved klanen. Egentlig havde det slet ikke været hendes plan at tage en tur hjem så tidligt igen, men efter at have set dem igen, efter så lang tid, havde det sat gang i nogle glemte følelser, og det var begyndt at blive svært at holde hjemven i skak. Derfor stod hun nu foran portene og smilte glad for sig selv. Sabrina havde ikke været stor fan af at hun var taget af sted. Hun var noget utilfreds over.. Alt sidst hun var kommet hjem fra klanen, men det var Aslige ligeglad med. 

Et kort øjeblik overvejede hun at banke på, men det var vel et eller andet sted stadig hende hjem, så i stedet åbnede hun blot døren og trådte ind. Hun lod blikket glide glædeligt rundt, og betragte de nostalgiske detaljer.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 26.10.2019 22:34
jack var enlige kommet hjem igen han hadet altid været en ude væsen. han hadet været langtid væk men da det var ved at blive kold og Senen snart kom var det på tide at komme hjem. mest fordi jack måtte hjælpe til med at få mad ind til vinteren. jack hadet ikke regnet  med at hans søster gad ham lige pt.  men hans tanker hadet altid været der om henden. jack hadet taget alt tøjet af og lå stille i bade karet og kikket op mod væg maleriet. han hadet snakket med en af sine venner og det hun sagde fløj ham over ørne hver gang * hvorfor ikke bare stikke af ...* jack sank hovde ned i bade karet i træ og lod sig dumpe helt ned. * du ved ikke hvor svært det er at være født til at være leder der ingen vej tilbage *   jack prøvet at holde vjeret så længe han kunne men orden kom stadige ind i ham * jeg har en Famille en bror og en søster og en mor jeg er nød til at tag hen syn til * jack kom igen op af vandet hans blæs var helt våd. 
Aslige

Aslige

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 148 cm

Que 26.10.2019 22:56
 Så snart Aslige kom inde for døren, kom en masse tjeneste folk løbende. Hun hilste på dem alle og lod den tage alt hendes overtøj. Hun var måske blevet lidt for vandt til varmen i Rubinien, for hun var godt pakket ind, trods den tykke pels. Hun fik at vide at Jack var i bad på hans værelse, er det tog hende ikke mange minutter at få løbet op til hans værelse og spændt bankede på døren. Hun havde et stort smil på læberne, hun havde trods alt savnet ham! 
 Aslige blev ret utålmodig, og ventede derfor ikke på der blev sagt 'kom ind' før hun åbnede døren og slog armene op i vejret.
 "Tadaaa!! " sagde hun glædeligt som hun stod og viste sig frem.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 27.10.2019 13:06
jack nærmeste faldt helt tilbage da hun sprang i gemmen døren han skulle til at dække sig  til men da han så det var Asline smilet han bare af henden." nå du er kommet hjem igen ??"  svaret han gald og lad sig glide ned i badet igen. der dufte nok af jack her inden nok til at på virke Asline lidt måske. jack kikket op og ned af henden men dykket ned i vandet blidt for at blive våd og få noget af den varme vand.  han kom Hurtit up igen og lod sig glide på kanten  han hadet ikke forvente at hun ville være her. jack sukket stille og kikket lidt varmt på Aslige gad vide hvad grunden var til at hun var kommet tilbage så hurtigt det kunne da ikke være på grund af ham ? kunne det, jack lod sine finger glide Gemmen alt den pæls han hadet og kikket rundt vidste  jacks mor og far at hun var kommet hjem. jack spurte stille ind til det " har du foget sagt hej til mor og far " svaret en blidt 

de kunne måske godt ha haft lyst til at sige hej til henden men måske  var hun bare spændet her op for at hilse på ham men jack lod sig ikke mod sige han hadet savnet henden...  men tankeren gik stadige gemmen hans  hoved men han holdet dem for sig selv 

Aslige

Aslige

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 148 cm

Que 27.10.2019 13:57
 Et fnis gled over Aslige læber over Jacks reaktion, mens hun gik lidt længere ind i rummet. Hun nikkede lidt til det han sagde, mens hun roligt gik lidt rundt i rummet. 
 " Er du slet ikke glad for at se mig? " Aslige stoppede op og sende Jack de mest triste øjne hun kunne lave. Selvfølgelig vidste hun godt Jack var glad for at se hende, hun synes bare godt han kunne vise det noget mere. Hun begyndte at gå igen og gik hen mod en stol hun kunne trække med hen til badekaret så hun kunne sætte sig ved siden af Jack. Hun foldene armene lidt, og lagde dem på kanten af badekaret, så hun kunne ligge hovedet på dem og kigge på Jack. Hun viftede en smule afvisende med hånden til hun have sagt hej til deres forældre.
 " Tjenestefolket sagde du var her oppe, så tænkte jeg ville sige hej til dig først..  " hun smilte glad mens hun betragtede Jack lidt. Hun synes det var lidt utroligt så meget ældre man kunne komme til at se ud på et halvt års tid.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 27.10.2019 14:11
jack smilte blidt og gav Aslige et varmt kys. safølige var han glad for at se henden. han var bare træt lige nu han Smilte varmt til henden mange af hans muskler var kommet mere frem. men hans personlighed hadet også ændet sig en smule lidt mere moden tybe. " safølige er jeg glad for at se dig Aslige ..det har bare været en lang rejse hjem " sagde han blidt og lod hånden glide hen over hendes kind med et stille smil.  "jeg har næsten været helt nord på den her gang " svaret jack lidt træt der var mange slags væsner han hadet set han grinte blidt " jeg har været hos elveren og så menneske byen til det lidt mørke land dog ikke helt et sted for mig må jeg sig " svaret han og grinte lidt men det var jo vær sin smag han hadet været oppe og slos med en vampyr en heks og snakket med en blæksprutte kvinde det hadet været meget interessant et  hele

Jack kikket dog lidt ind I Asliges øjne med et varm blik hun hadet dog også et anderledes blik for ham det kunne han se men han ville lade henden komme til ham jack sukket blidt og sagde så stille " hvordan går det nede hos dig ?" 

Aslige

Aslige

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 148 cm

Que 27.10.2019 15:34
 Forsigtigt lod Aslige en finger følge Jack muskler, hvor hun kunne nå som hun sad. Hun grinte lidt over det han sagde og så ham lidt i øjnene.
 " Nåååh, det var godt! Jeg har ikke rejst så langt for ikke at være ønsket! " hun rakte kort tunge af ham, inden hun lyste op i et nysgerrigt smil.
 " Virkelig! Det lyder vildt spændende! Hvornår tror du at du taget en tur syd på? Så kan det være du kan se mig lidt mere..  " hun smilte stort. Det var måske ikke en god ide at lade Jack og Sabrina mødes, og Jack skulle nok heller ikke med hen til lejeren.. Men derfor kunne de da godt tilbringe noget tid sammen, hvis han kom syd på!

Aslige tog fingeren til sig igen, og lod den køre lidt rundt nede i vandet i stedet. Hun trak lidt på skulderne. Der var ikke sket så meget på det sidste, så det havde været lidt kedeligt. Måske også derfor hjemveen var begyndt at trykke sådan, fordi der ikke var noget at lave..
 " Det går meget godt! Stille og roligt.. Der er ikke sket så meget på det sidste..  " 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 27.10.2019 15:46
Jack lod henden gøre  det og kunne ikke lade være med at smile lidt " tror du ikke bare er mig du savnet " svaret han stille og lod henden rør hans muskler mens hans hånd stille køret ned af rygge på Aslige blikket var varmer ind nogle siden. men da Aslige førte hånden ned i vandet smilet han lidt frækt men lod dog henden gøre det.  jack kikket ned i vandet han kunne godt forstille sig at han tog en smut hjem " kan måske blive næste gang inden vinterene lukker mange ting " svaret han blidt.. nej det ville ikke være sikkert for ham og hendes ejer at mødes han var stadige vred meget vred og ville nok ikke tøve med at slå hinden ihjel. selv om  Aslige hadet forklaret årsagen. hans søster var bliver til en kæle dyr det som han stod for ikke måtte ske og det gjorder stadige ondt i jack til den dag. jack smilte og lod hans hovde lægge sig tæt på hans søsters det var rat at have hende tæt på sig men ville være mere rat at have hende her nede sammen med ham  
Aslige

Aslige

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 148 cm

Que 27.10.2019 16:19
 " Hmmmm..  Måskeee.. " grinte Aslige lidt til det, men hun trak på skulderne. Fingeren forsatte med at køre forsigtigt rundt i vandkanten. Hun lukkede øjnene lidt da Jack nussede hende på ryggen. Hun elskede at blive nusset. Da han snakkede igen åbnede Aslige øjnene og så på ham mens hun lyttede. Hun nikkede lidt med et glad smil.
 " Det vil jeg glæde mig til!  " Aslige satte sig ordentligt op, og lavede et lille smølfespark ned i vandet mod Jack så det vilel sprøjt lidt på ham. Bagefter hun rejste hun sig op.
 "Nåh.. Måske jeg skulle ned og sige hej til resten... Så kan du jo passende komme ud af det bad der..  " Hun sendte ham et drilsk smil, inden hun begyndte at gå mod døren. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 27.10.2019 16:23
jack kikket lidt efter Henden han rejste sig stille op og tog et hånd klæde om sig mens han stoppet henden ved døren " ikke tale om du gør det lige nu " visket han blidt i hendes øre nu kunne man se jacks krop mere hans duft var stærk. jack løfte hendes hage lidt mere op så han så hende i øjne han  ville ikke bare lade Hende gå på den måde men at hun ville gå bare sådan bliv han lidt irteret over dog vente han på hun viste lidt teng til ham men han var ikke sikker på han turde i nu han ville ikke ødlægge noget in u 
Aslige

Aslige

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 148 cm

Que 27.10.2019 16:38
 Uh! " kom det forskrækket fra Aslige da Jack pludselig greb fat om hende. Hun grinte lidt over ham, og vendte sig rundt mod ham. Hun lod ham løfte hendes hage og hun lod blikket lande i hans. 
 "Nåh nåh, fister.. Så det gør jeg ikke..  " grinte hun en smule. Hun lagde armene om ham, og trykkede sig ind til ham i et kram. Hovedet trykkede hun med siden mod Jacks bryst. 
 " Jeg har savnet sig, selvfølgelig.. " sagde hun, da hun gik ud fra det var derfor han ikke lod hende gå. Hun havde trods alt ikke sagt ordenligt hej til ham. Hun lukkede øjnene lidt og trykkede sig godt ind til ham i krammet. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 27.10.2019 16:43
jack lod hånden glide ned af hendes ryg lige så stille mens han trykket sig mod Asliges krop hans krop kørte lidt op og ned på en tænden måde.han savnet hende. jack slikket blidt hendes hals. de hadet ikke set hinaden mens blikket så lidt ned af hende mund hun også gjorder det samme med ham han stod stor set kun med et hånd kælde om sig han ville ikke give slip så let hans hånd køret  ned mod hedes ene balle og nusset den lige så blidt mens han vente på hvad hun skulle gøre og ville gøre
Aslige

Aslige

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 148 cm

Que 27.10.2019 17:14
 Aslige spærrede øjnene lidt op da Jack slikkede hende på halsen, inden hun grinte lidt og trak hovedet en smule tiden siden.
 "Hvis du synes jeg er SÅ beskidt kan jeg da også godt tage et bad når jeg har hilst på de andre..  " sagde hun med en svag usikker latter i stemmen. De havde altid været meget tætte, og fjollede meget rundt da de var yngre og Aslige lige var begyndt at komme i pubperteten, men Aslige var gennem årene blevet mere bevidst om rigtig og forkert i et bror-søster forhold, og pressede derfor ikke længere Jacks grænser helt som meget som hun gjorde da hun var yngre. Hun slap prøvende Jack, for at se om han var klar til at lade hende gå, eller måtte hun jo blive stående lidt endnu. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 27.10.2019 17:19
jack var stor set lige gald med hvad der var forkert og hvad der ikke var  men han bliv da lidt trist over at Aslige ville gå fra ham på den måde han lod dog hånden glide mellem hendes røv lidt og sagde så stille " tja vis du kan und være mig i så lang tid " visket han blidt og vendte sig om han tog stille hånd klældte af og smed det over på bordet han smile skævt til Aslige han vidste hvordan man skulle prasse henden lidt til det uderste men han passer også lidt på som sagt ville han lade Aslige komme til ham jack gik stille hen til sengen og lage sig i den han var lige glad med tøj her inden var han sin enge herre 
Aslige

Aslige

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 148 cm

Que 27.10.2019 17:38
 Aslige flyttede lidt utilpas på sig da Jack prøvede at få hånden til at glide ned mellem hende baller, hvilket blev stoppet lidt af hendes kjole. Da han tråde væk fra hende daskede hun drilsk ud efter hans hånd.
 " Så du..  " grinede hun lidt og så lidt efter ham som han gik væk. Hun var ligeglad med hvad andre sagde - hendes bror så altså godt ud! Hun smilede svagt for sig selv mens hun gik et skridt tættere hen til døren.
 " Det virker mere til det er dig der ikke kan undvære mig.." sagde hun drillende og flyttede blikket en anelse ned da han begyndte at gå nøgen rundt. Det gjorde hende ikke noget. Der var tit medlemmer i banden der gik nøgne rundt, men hun følte alligevel hun skulle sin egen bror lidt mere privatliv når det kom til det. Det virkede alligevel også en lille smule forkert bare at så og se på ens nøgne bror. 
 " Jeg kommer tilbage så snart jeg har hilst på de andre!  " Aslige skyndte sig ud af døren, og igennem det store hus for at finde de andre og hilse på dem.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 27.10.2019 17:42
jack Smilte han vidste godt vad grunden var han var lidt lige gald. han vente med at tage noget som helst på ind til hun kom tilbage. han vente på henden men lod blikket glide rundt. hvad kunne han gøre for hun bliv mere til trykke af ham  det måtte han jo finde ud på en eller anden måde. jack grinte lidt ved tanken han vidste hun kunne lide det hun skulle sikkert bare gøre sig klar  jack begyndte at læse en bog lidt mens han vente på hende. han vidste hans duft var på henden så det var vel kun sprøgsmål om tid før hun kom tilbage vel. jack grinte lidt mere og lod blikket glide op 
Aslige

Aslige

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 148 cm

Que 27.10.2019 18:11
 Det tog lidt længere end Aslige havde regnet med at hilse på forældrene. De var ikke helt tilfredse med hun bare var forsvundet sidst, og ville gerne høre en masse om hvordan det gik hende, og om hun snart kom hjem og alt muligt. Aslige havde prøvet mange gange - både nu og sidst hun var der - at forklare at selvom hun var født her, så var det her ikke rigtig hendes hjem mere. Hun vidst godt hun havde et hjem her, men de havde brug for hende i banden. Hun kunne ikke bare efterlade dem. Hun var deres healer, og de havde brug for hende. Da deres far sagde, at de bare kunne finde en anden healer, mærkede Aslige vrede boble i hende, som hun sagde at de kunne også bare finde en anden datter, før hun stormede ud af døren og vredt bevægede sig mod Jacks værelse. 

Døren blev en anelse hårdt åbnet op som Aslige stormede ind på Jacks værelse. Det var tydeligt at se og mærke hun var utilfreds. Hun gik lidt rundt i rummet mens hun tænkte og prøvede at falde lidt til ro.
 " Urghh!  " lød det så endeligt fra hende, som hun lidt opgivende kastede med armene.
 " Hvorfor er det så svært for dem at forstå, at jeg er glad hvor jeg er? Hvorfor bliver de ved at at tale som om jeg ikke ved hvad jeg laver og bliver tvunget til at være noget jeg ikke er?!  " hendes stemme var en smule skinger og frustreret. Hun så lidt opgivende hen mod Jack. Troede de virkelig alle sammen, at hun var blevet helt kuk kuk, og ikke vidst hvad hun havde gang i?
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 27.10.2019 18:38
jack rejste sig lidt op da han hørte Aslige smække døren hårdt op han kikket rundt mens Aslige gik rundt og lytted til hvad hun sagde jack sukket lidt det var lige det som han hadet prøvet at forklar sin søster i så mange år inden han rejste ud og nu så hun det med sin enge øjne " du ved hvordan de er Aslige de bekymrer sig bare om dig.....og de savner dig lige som ..." han tav han savnet også sin søster også hendes nærvær han sukket og rejste sig op for at gå hen og lage arme om hende " Lige som jeg også  savner dig " viskede han stille  til sidst jacks hjerte hammret af sted han ville ønske hun gav lidt efter for ham. jack kysset hendes kind blidt og trystede henden blidt han vidste ellers ikke hvad han skulle stille op men den vrede hun hadet var en vrede som han hadet haft i lang tid også usikker heden om han overhovet ville være leder af den klang men jo mere han tænke over det jo mere gav det menigen med det  
Aslige

Aslige

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 148 cm

Que 27.10.2019 19:32
 Det var ikke meningen at Aslige ville være sur på Jack, han havde trods alt ikke gjort noget, men hun kunne alligevel ikke lade vær med at fnyse over det han sagde. Hun lagde utilfreds armene over kort. 
 " Derfor behøver de ikke tale til mig som om jeg er en fange der... Det er mit hjem.. Jeg kan komme og gå som jeg vil.. De får det til at lyde som om jeg er blevet skør!  " Aslige så på Jack med et lidt trist udtryk.
 " Tror du også jeg er skør...?  " spurgte hun stille. Hun frygtede en smule at han ville sige ja. Lige nu følte hun at Jack var den eneste der forstod hende, men det kunne hurtigt ændre sig. Hun sukkede lidt da Jack trak hende ind til sig. Han puttede sig lidt ind til ham, og hold lidt fast i hans pels, lige glad med at han stadig var nøgen. Det gad hun ikke bekymre sig om nu. 
 "Det ved jeg.. Og jeg har jo også savne jer.. Dig.. Men derfor siger jeg da ikke i lever jeres liv forkert her..  " mumlede hun lavt.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 27.10.2019 20:05
jack sukket og nød hendes varme han lod halen glide sig rundt om hendes og lage sin hånd mod hendes kind og sagde ganske blidt " aslige jeg elsker dig...jeg syntes ikke du er skør på nogle måde " visket han blidt  jack sukket lidt da  hun gjorder det hånden gled ned af ryggen på henden og op igen på en lidt tænde måde. han var lige gald med hvad hans forælder ville tænke om det jack gav hende et stille kys men smilte varmt han hadet lyst til at være der for hende men han vidste også godt han ikke kunne holde ud at de bare skulle være som slaver for ander jack tænke lidt over det men bliv med med sine kærteng 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3