Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 17.06.2019 12:45
Forslag: 

At oprette et subfora under Rollespilsinformation der hedder "Nørdehjørnet". Her kan vi lægge alt uddybbende info om landet, historien og siden. 

Det kunne være en super detaljeret tidslinje af alt det, der er sket ingame mens siden har været oppe, og det kan være den alliance-oversigt, jeg selv har foreslået tidligere.

Som nyt medlem er det mega nice at man ikke skal læse en roman for at komme i gang, og bare kan nøjes med at læse den smule under "til nye medlemmer". Derfra når man får lyst til at nørde mere, så er det dog rart at kunne finde det et sted :D
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 17.06.2019 13:02
Jeg tilslutter mig den idé. Den er en bedre udgave af min første idé, så jeg er fan ^^

Jeg er dog også indforstået med, at det nok bliver noget af et arbejde, så vi skal nok væbne os lidt med tålmodighed o.o

Jeg har ikke noget at tilføje som sådan, jeg ville bare vise min støtte til idéen :3
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2333
karakterer

Venus 17.06.2019 16:10
Jeg tilslutter mig også idéen, dog måske i et lidt andet format. Detaljeret om in-game ting ville være fedt.
Resten (pre-in-game) har jeg selv den betænkelighed, at jeg ville føle, jeg skulle læse det hele og forholde mig til det, og det har jeg måske ikke så meget lyst til.

Vi har en tråd hvor folk kan lægge myter og legender op, som man kan referere til som inspiration! Og der er snak om at lave karakterhjørnet om til, at man kan ligge historier (skøn- eller fag-) og den slags. I sådan et format, hvor tingene kan bruges i brudstykker til inspiration, synes jeg kunne være fedt. Lidt ligesom et bibliotek hvor hvis man vil vide noget om Kong Aldemar er der en bog/tråd til det man kan tage ned fra hylden så at sige.
Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 17.06.2019 16:56
Ja helt sikkert, jeg havde heller ikke tænkt det skulle strække sig mega langt tilbage :D

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Krystal
Lige nu: 2 | I dag: 8