Helli 18.05.2019 14:34
Woops, så kom jeg til at lave en trådsøgning, men jeg har nogen karakterer der mangler lidt kærlighed <3

Cole
Cole er en ildelemental der i de første mange år af sit liv var låst fast i en menneskekrop, ved hjælp af en magineutraliserende halskæde, og derfor er det kun indenfor de sidste par år at han har været klar over sin egen natur. Dette betyder også at han har nogen problemer med sin ildmagi, og sit temperament for den sags skyld.
Pt. lever han i Dianthos, og arbejder for Liv/Sejr, men har ellers levet på et kloster for hjemløse børn, som han kom til at brænde ned med alle andre i det.
Normalvis er han ellers ganske sød og venlig, selvom han prøver på ikke at blande sig i for mange ting, fordi han ved hvor let hans magi blusser op.

Søger:
Han mangler virkelig nogen venner, da han indtil da mest har interageret med Sejr's familie. Derudover har jeg heller ikke noget imod nogen der intet udfordrer hans temperament og ildevner, eller som kunne finde på at prøve at hjælpe ham med at styre det.

Ember Sarto
Ember er halv ildelemental, og halv menneske, og kommer ude fra Piratbyen af, hvor hun er datter af en skrædder. Det betyder at hun er vokset op omkring pirater og andet skum, og har derfor en hvis forståelse for den omgangskreds. Det betyder også at selvom hun er høflig og venlig, så er hun i den grad ikke naiv.
Hun er halvdøv på det ene øre, efter at hun ved et uheld blev forvekslet for at være en piratkaptajns datter, hvor de skar hendes ene øre af og sendte det til ham, for at vise at de var seriøse omkring det.
Hun er forholdsvis let påvirkelig, hvis man formår at sige de rigtige ting, og lærer hende at kende, især da hun ønsker noget mere af sit liv.

Søger:
Jeg søger stadig en til at spille hendes far, da det har været en person jeg ved ville kunne påvirke hende rigtig meget. Derudover så mangler jeg lidt noget hun kan tage sig til ude i verden. Hun går lidt rundt for sig selv, og prøver at finde sin far. Jeg er både interesseret i folk der vil hende det godt eller ondt, men især noget følelsesmæssig manipulation af hende.

Gwenyth Gaia Gagliardi
Gwen er en ung pige på sølle 18 år efterhånden. Hun har i mange år været i en nogle miner mørket har oppe i norden, og flygtede for halvandet år siden ud af dem med hendes søster Iulia. Hun er en meget spinkel pige, som stort set er blind (kan kun se skygger og farver), men har taget op permanent residens ude i Diamantbugten hos Thatos' Orden(efter hun blev væk fra sin søster), hvor hun er igang med at lære at kæmpe.
Normalvis er hun meget sort/hvid i sin opfattelse af folk. Enten kan hun lide dem eller også kan hun ikke, og så kan de rende hende.

Søger:
Hun har bare behov for at møde nogle flere mennesker. På hendes alder, på andre aldre. Nogen der kan udfordre hvad hun kender og ved om sig selv og andre.

Purnima Lunam et Stellas
Purnima er min natteånd, en race der er beslægtet med elementaler. Ofte bliver hun også kaldt 'datter af himmelvæveren', og hun har en lille klan af trolde der tilbeder hende til hendes store overraskelse.
Hun bruger primært tid i naturen. Både i skove og på åbne sletter, hvor hun lidt bare går og passer sig selv, og er venner med dyrerne, selvom hun ikke kan snakke med dem. 

Søger:
Jeg søger egentlig lidt af hvert til hende. Jeg vil nemlig rigtig gerne have gang i hende igen. Hun kan være venner med de fleste, men jeg er også interesseret i mørkere temaer. Jeg synes det kunne være meget sjovt hvis hun f.eks. blev kidnappet, da hun er ganske nem at styre, da hun reagere meget voldsomt på magineutraliserende magi. 

Rakshasa Zeernebooch Jezebeth
Rakshasa er dæmonen med de tusinde ansigter. Hun 'låner' ansigter fra andre personer, og oplagre dem for så at kunne bruge dem fremadrettet når hun vil. Hun er for nyligt blevet lederen af Verbatim, hvor hun går under dækket af Isen Claes.
Indtil hun overtog Verbatim havde hun lidt svært ved at finde ud af leve sit liv, fordi hun ikke følte hun havde nogen identitet, og hun havde ikke behov for at blive bedre til ting, fordi hun bare kunne låne det af folk. Nu er hun heldigvis meget dedikeret til Verbatim og at opsnappe informationen og bruge den bedst muligt.

Søger:
Jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg søger til hende, jeg vil bare gerne spille med hende, selvom det altid er lidt svært at finde på tråde til hende. Men folk hun kunne infiltrere, eller folk hun kunne snakke med kunne være oplagt. Eller hvis nogen gerne vil være en del af Verbatim, så kunne vi nok også godt finde ud af noget.

Sasha Alkaev
Sasha bor alene med sin bjergelver far i Azurien. Hendes mor var havfrue, og hun er nu i den uheldige situationen at have deforme ben. Det betyder at hun ikke kan gå så langt, eller mange steder hen. Hun er en stor romantiker, og elsker alle eventyrerne om prinsesser og prinser der får hinanden til sidst, men har aldrig set sig selv som en kandidat for sådan et eventyr. Hendes største ønske er desuden at få ben der virker, og hun vil gøre næsten hvad som helst for det.

Søger:
Sasha mangler folk at snakke med, både folk der er søde og mindre søde ved hende. Ville også være hyggeligt med nogen romantiske aspekter for hende, selvom hun er lidt modvillig mod at acceptere det (hun er dog blevet bedre til det).
Hvis nogen har lyst til at lave et trick for at få hende overtalt om at de kan fikse hendes ben, så er det også en mulighed. Og hvis nogen faktisk kan fikse hendes ben. Så kan vi... kigge på det.

Og det var så endend på denne her... meget lange posts.... Jeg vil dog lige gøre opmærksom på at jeg er meget påpasselig med hvem og hvordan jeg kører plots der er mere dystre i det.