Nao

Nao

3790
karakterer

Nao 05.05.2019 23:18
På trods af min ikke eksisterende aktivtet, så har jeg formået at starte en tråd og i denne forbindelse, kunne jeg godt bruge en knap ved siden af Gem og udfør, eller hvad den hedder, som evt. hed "Preveiw", så man har muligheden for at se den færdige udgave af den tråd eller svar, som man skal poste. Blot så man har muligheden, inden man udfører, til at kigge svaret igennem for fejl og mangler, så man ikke skal til at redigere osv.

Kunne dette være muligt eller er jeg den eneste som måske kunne bruge sådan en knap? I så fald er det jo ligegyldigt, eftersom at jeg ikke er den mest aktivt.
Hobbit

Hobbit

7603
karakterer

Hobbit 05.05.2019 23:23
Hejsa Nao, godt at høre at du er i gang igen!

Du har ret i at vi ikke har en direkte "preview" knap, men hvis du trykker på denne knap (se billede nedenfor), to gange, så viser den din tekst med koderne implementeret - og er kassen ikke stor nok, kan man strække den nede i højre hjørne, til den længde man ønsker!

Håber det hjælper!

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"
Nao

Nao

3790
karakterer

Nao 05.05.2019 23:30
Ja, altså når jeg skriver svar, så skriver jeg det også derinde med koder. Men ja, altså jo :) Det er vel det nærmeste. Jeg tænkte bare det andet kunne være smart! :)
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 06.05.2019 09:36
Så skal Aviaia og Nao snart giftes? #lewd

Velkommen tilbage <3

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat