Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.01.2019 22:54
det hadet været langtid siden jack hadet været Hjemme han savet sin familie lidt. Han løbne i gennem træne og kom enlige frem til  hans klangs hjem øjne stråle stille op han skulle være sammen med Aslige  noget han hadet set frem til i lang tid.jack gik i gennem porten med de mange efter kommer efter ham selv vagterne stod rat da han kom forbi og jack nikket velige til dem mens de sagde galde ”velkommen hjem hr ” jack hørte dem ikke han kikket sig om krig duften som han kendte så godt og jorden han kunne føle i sine tær latterne og så vider.jack søgte hen på sit værelse solen var stadige lidt. Hans blik søgte hen mod et slot inde forede a den runde dupingen han gik hurtigt der hen og fandt en tjener ” fyld et bade kar op og sig til min søster jeg er kommet hjem hun ville sikker være vild for at høre  at jeg er kommet hjem.....ja hr det skal jeg nok ” svaret tjeneren og løb han.jack selv gik op af de mange trapper hans far og mor var sikkert ikke hjemme lige nu det gjorder ham nu heller ikke noget så skulle han ikke gemme på sin hjemlighed  så meget.jack kom enlige til en stor rum  med runde døre og et våben skjold på han åbent den stille og smed alle sine ting på boret  han lage sig på  den nærmets  seng alt så ud som han efter lod det blikket så op mod et biled af ham og hans mor og sin søster  han tænke tit over hvornår han mund kunne få sig en familie ligesom dem.efter 30 minuter kom en folk ind med en fyldt badekar med varmt vand.”jeg siger til deres søster at de er kommet hjem nu ?.... hvad med deres bror skal han besked også ?” jack kikket lidt hen mod tjerne og smilte famlet lidt han rystet på hvodet  ” nej vent med at sige det til ham....jeg besøger ham selv når det er ” jack gik stille hen mod det varme kar og smed tøjet på vejen han satte sig rolige i og lage sig rolige tilbage hele hans krop skæg op og han lende sig tilbage

tjeneren bukket sig rolige og vente sig rolige rundt og gik hurtigt hen mod aslige efter 14 Minuter var han der . Der var et  (bank  BaNK  )  tjerne åbet døren stille og bukket så for hende ” deres bror er vendt hjem vis det var interet i det er han i sit rum” svaret han og ventede rolige på hun svaret

Aslige

Aslige

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 148 cm

Que 29.01.2019 20:16
 Det var med stor glæde i kroppen og en næsten lykkelig følelse at Aslige hvad nærmest overfaldet Jack, da hun så ham ude på landevejen. Det var efterhånden mange år siden de sidst havde set, og med alt den tid og arbejde hos Sabrina, havde hun næsten ikke haft tid til at savne ham. Den så snart hun så ham, væltede savnet ind over hende, både til ham, men også til resten af familien. Derfor var glædeligt taget hjem Jack hjem til klanen, for at se dem alle igen.
 Efterfølgende havde Jack taget på tur igen, og det var begyndt at genere Aslige at Jack ikke var der. Hun var begyndt at mindes hvorfor hun gik uden, den dag for mange år siden. Den klaustrofibiske følelse var begyndt at brede sig i hendes krop, som hun bare rendte rundt inde for klanen område, og kedede sig og føles sig ubrugelig. Der var ikke meget at lave - faktisk intet i forhold til i banden. Der var næsten altid en aller anden der skulle heales. Et tungt suk slap ud mellem hendes læber, som hun kedsomligt vandrede rundt inde på hendes gamle værelse. Hun havde for længst været igennem alle rum og gange, for at se hvordan tingene havde ændret sig hen over de sidste 8 år, og der var ikke rigtig længere noget at undersøge.

Aslige ører drejede sig opmærksomt da hun kunne hører fodtrin ude på gangen. Som der blev stoppet ved døren vendte hun sig og så på tjeneren der bankede på og trådte ind. Hun lagde hovedet let på skrå, mens hun lyttede. Læberne bredte sig i et stort smil.
 "Iiiih! Yaay! " sagde hun mens hun trippede lidt på stedet og klappede med hænderne. Hurtigt smuttede hun forbi tjeneren og skyndte sig hen til Jacks værelse, hvor hun bare hurtigt åbnede døren og gik ind. Da hun kom ind på værelset vendte hun sig, og lukkede døren i, ved at læne sig op af dem. Hun havde et stort smil på læberne, inden hun hurtigt trissede hen og satte sig på en skammel bagved ved Jack. Hun kastede nærmest armene om hans hals, og trykkede sig ind i nakken på ham. 
 "Jeg har savnet dig.. " Hviskede hun, inden hun drilsk nappede ham blidt i øret.
 " Oplevet noget spændende mens du har været væk?" Spurgte hun nysgerrig og vippede hovedet lidt, så det lå på siden på hans skulder, og hun kunne se lidt op på ham.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 31.01.2019 00:07
Tjeneren vendte sig rolige og gik ud af døren igen for at finde vej ned til hans kammer ” unge hunner nu om dage ” sagde han stille og rolige . Jack selv hadet  luget hende på langt afstand og da hun bed ham i øret kunne jack ikke lade være med at smile lidt det var så riterne for ham at hun både skulle være hans mage og hans søster. Jack lage hovedet lidt ind mod hende men vaskede sig rolige videre der var lidt ar på Kroppen. Efter nolge kampe som hun ikke hadet været med til.jack kysset hende rolige på kinden og smilte ” hej søs- ” sagde han lidt for irtere hende og ventet med at svare på hendes sprøgmål han vidste alt for godt at  Aslige  hadet at være her men lige nu kunne jack ikke gøre så meget han hadet den ide om at hun var som et dyr i et bande han sukket lidt.og vendte sig om ” jeg har også savet dig skat ” visket han blidt han hadet at efter laden sin søster på den her måde ” jeg har været mange steder den her gang besøgte elver i skoven. Og så også set ånder med vinger de er nogle mubydlige nogle holde dig fra dem ” svaret han ærlige og så efter tænk som ud og smilte ” og jo så har jeg også mødt nogle underlige halv dyr halv Hest og halv menneske de skam søde nok når de ikke begynder at snakke om stjnere og fremtid pjat ” svaret jack vaskede sig rolige videre med sæben. Han vidste godt hvad hans famtid var og vor den lå så mere kunne den ikke sige om det ” jeg har forasten en gave til dig  i min lomme på gulvet ” svaret han og dykket rolige ned i vandet for at  slappe af i vandet og komme op igen.jack elskede hende mere ind noget andet selv om det var svært både og være mage og være stor bror på sammen tid. 
Aslige

Aslige

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 148 cm

Que 02.02.2019 15:28
 Kinden blev løftet lidt op, med et tilfreds smil, så Jack kunne komme til at kysse Aslige på kinden. Et let fnis sneg sig over hendes læber, da han kaldte hende skat, han var så fjollet! Som han begyndte at fortælle om sin tur, lagde hun hovedet ned igen, og lyttede nysgerrigt med, mens hun holdt blikket på ham. Et svagt grin gled over hendes læber, da han stadig prøvede at beskytte hende fra fare. Hun var voksen nu, hun kunne godt passe på sig selv. Alligevel var det også sjældent hun var ude fra lejeren uden enten Sabrina eller nogle vagter, så hun var næsten altid i sikkerhed. Den ene hånd fandt vej til vedhænget på halsbåndet hun havde fået af Sabrina. Hun skulle snart tilbage. Det ville tage en del dage at komme tilbage, og hun ville være tilbage senere end planlagt - og det ville ikke ligefrem være godt.. Aslige skar kort en grimasse over tanken. Alt det ødelæggelse.. 
 Hendes øjenbryn løftede sig lidt, da Jack begyndte at snakke om kentaurer, og blikket faldt på ham igen.. Aslige nikkede grinende til fortællingen. Det kendte hun kun alt for godt. De var ikke til at stoppe igen, når de først begyndte at snakke. Hun valgte dog ikke at sige noget, det var trods alt Jack fortælling, ikke hendes. Da en gave blev nævnt, rettede hun sig hurtigt, og interesseret op.
 "Uh! En gave til mig? ... Hvad er det? " Spurgte hun nysgerrigt mens hun rejse sig og skyndte sig over for at rode alle lommer igennem for at finde hvad end gaven så var. Hun havde et næsten lysende glimt i øjnene - hun elskede at få gaver. Især gaver fra et eventyr, det var altid så spændende!
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 03.02.2019 16:11
Jack smilte rolige til aslige han rejste sig stille for badet og satte  et klæde om sig mens han stille gik hen mod aslige, han kikket lidt efter hendes røv med et varmt smil han elskede hende og det kunne ikke nolge tag fra ham. Jack grindet lidt da hun ikke kunne finde den og hjalp hende lidt med at stå tæt på hende og visket rolige i Asliges ene øre ” kik i den ene lomme elskede ” hans hånd kom og lage sig på hendes mave og nusset blidt mens han kysset hendes hals stille jack hadet savnet aslige meget. Han sukket lidt og kikket ind i Spelget som der stod foran dem han smilte varmt og sagde så ” far er begybt at  spøger min om hvornår han få sig nogle efter kommer ” svaret han med et blidt smil på læben deres fare skulle bare vide vad der forgik i det mørke han kramme Hnede helt ind til sig og man kunne mærke han var bange for at Mindste sin søster igen han kysset hende mere tænde på halsen mens han vente på at hun skulle finde sin gave efter et stykke ville hun kunne fornemme en bule på hans lomme. Inden i var der et rød diamant halskede med deres nave ind gravet ind i men det var lavet sådan så kun  aslige kunne se det. ” jeg har selv tenget det og fundet en smed for at lave den til dig elskede det skal være sådan at du ikke glemmer mig igen ” visket han blidt i hendes den var virklige Flamme rød med en pote knytted sammen jacks hånd blive ført lidt længer ned mens hans hjerte hammeret hurtiger og hurtiger jack hadet sanvet aslige mere ind på en måde og han ville mærke hendes nærhed hos sig og mærke hendes varme blikket kikket rolige ind i sin søsters øjne  mens han mund bevæget sig lydløst men sagde ikke mere ind at " jeg elskeder dig " 
Aslige

Aslige

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 148 cm

Que 04.02.2019 14:27
 Aslige skævede kort over skulderen da hun hørte voldsom bevægelse på vandet, men flyttede blikket hurtigt tilbage på tøjet,  da det gik op for hende at Jack havde rejst sig, og nu stod nøgen i karret. Det var lige godt en grænse i deres søster-bror forhold hun ikke havde nogen intentioner om at overskride. Jack kom hen til hende, og det gibbede kort i hendes da han hviskede hende i øret. Det overraskede hende lidt og hun lidt en svag let latter slippe ud mellem læberne over det. 
 "Jeg kigger, jeg kigger.... " Grinte hun lidt, og mærkede på lommerne ind til hun kunne mærke noget i en af dem, mens hun lyttede på ham. Hun rystede lidt på hovedet over det, og grinte kort.
 "Så må du jo ud og finde dig en der kan give ham nogle efterkom! Du er jo ved at være en gammel skid..! "  sagde hun drillende mens hun tog gaven ud og lommen og viklede sig ud fra hans greb, så hun kunne pakke gaven ud, uden at han skulle stå og ånde hende i nakken. Aslige tog halskæden op og så på den mens Jack fortalte om den. Et stort smil bredte sig over hendes læber og hun smilede glad. 
 "Hvor er den fin! " Aslige skyndte sig hen og gav Jack en stor krammer og et kys på kinden inden hun gik lidt fra ham igen og åbnede halskæden, og tog den på.
 "Elsker også dig, du er verdens bedste bror! " Sagde hun glad og vendte sig om, da hun havde fået kæden på, så han kunne de den. Den hang rigtig fint under halsbåndet fra Sabrina. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 23.02.2019 16:19
jack vendte  rolige for at gengælde  krammet og rømdet lidt over hendes kys på kinden men vendte sig  stille om for at få noget rent tøj på igen han smilet dog lidt og sagde så " nu passer du på den ikke sandt " sagde jack stille med rolige smil efter et stykke tid kom jack frem igen og så mere ren ud ind før " det var skønt med et bad nu kan jeg kende mig selv lidt igen " svaret han rolige med et stille smil halen lovet stille mens blikket kikket hen mod Aslige han bielinked rolige på en lidt flitne måd men grind også og tog sig til nakken lidt. "hehe den har ikke været nem at få fadt på overhover "  han kikket lidt hen mod sengen han kunne godt ha brug for lidt søvn lidt  et stille  smil kom igen og en lidt udforderen smil også men. jack gik stille hen mod balkonen som der var og kikket ud mod den lille by som var gemt  af vejen for ander til at kunne finde den 
et stille suk kom frem solen var ved at gå ned så aften solen kastede sine skygger over stammen.jack vendte sig rolige mod sin aslige og gik rolige og langsomt hen henden og lage rolige en arm om livet på henden et stille smil kom over ham og et blik varmt blik kom også hen over ham 
Aslige

Aslige

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 148 cm

Que 27.02.2019 21:44
 Med hånden mod vedhænget på det nye smykke, himlede Aslige med øjnene og så på Jack med et opgivende udtryk. Selvfølgelig ville hun passe på det.. Hvem regnede han da med hun var. Et kækt smil og grin slap ud mellem hendes læber.
 "Selvfølgelig passer jeg på den! " Mens Jack fik tøj på, stod Aslige med ryggen til, så hun ikke så noget hun ikke havde lyst til at se. Da han snakkede, vendte hun sig og så på ham med hovedet på skrå. 
 "Hvornår fik du da sidst et bad? " grinte hun lidt og satte sig lidt på kanten af badekaret, og lod hånden glide lidt rundt på overfladet af vandet. Mon hun skulle hoppe en tur i, nu hvor det var klar. Blikket faldt tilbage på Jack.
"Hvorfor var den ikke det? Skulle du stjæle tingene til den? " Spurgte hun drilsk og svingede lidt med halen. Det ville være en spændende historie. Mens Jack gik rundt, blev hun ved badekaret og fulgte ham med blikket, men hånden forsat nærmest aede vandfladen. Da han kom tilbage til Aslige, tog hun hånden til sig og så på ham med hovedet på skrå.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.02.2019 15:01
Jack smilte ondt og førte sin hånd op af hendes lår og over hendes side mens han bed  Aslige i øret da han vidste hun godt kunne lide det. hånden bliv ført ned og op af siden mens den bliv kørt ned i vandet han ville drille Aslige lidt. han formet sin hånd og sproget vand i hovedet på henden  jack gindet lidt. men kikket i asliges øjne blidt og vente på¨hvad hun skulle sige til det men han kunne ikke komme på et svar i nu.han regte tungen ud af munden. han vidste og kendte hendes ømme punkter og det var så sjovt at drille henden med det " hehe jeg kan stadige " svart jack stille og bliket mod henden med et Frækt smil på læben han satte sig i sengen og studeret sin søster nøje mens hans hjerte hammeret  af sted en smule  blikket så ned og op af henden men rystede på hovedet det var en sær fløse men en ra føles 
Aslige

Aslige

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 148 cm

Que 28.02.2019 21:56
 Det var et skulende blik der lå mod Jack, som han nappede Aslige i øret, inden hun trak hovedet væk med et lille grin. Da vandet ramte hende, kom hun med et overrasket hvin og prøvede at dukke sig for vandet mens hun grinte.
 "Hallo!" Aslige skyndte sig væk, og skulede igen til ham mens hun bare rakte tunge tilbage. Da han gik hen til sengen, løftede hun tænkende det ene bryn lidt, og holdt blikket på ham. 
 Et legende smil, spredte sig over hendes læber, som hun begyndte at gå langsomt rundt om badekaret, med den ene hånd mod kanten. Deres forhold havde altid være specielt. Tæt. Nogen ville måske sige for tæt, i forhold til at de var bror og søster. Aslige var ligeglad med hvad andre tænkte, og hun havde altid elsket at drille Jack, trykke på hans knapper lege med ham. Da hun nåede langt nok rundt om karet til hun stod med ryggen til ham, kiggede hun over skulderen med et drilsk og legende smil.
 " Hmmm.. Hvis du så gerne vil have jeg vasker mig.. Så.. " Hun lod hånden glide over skulderen, og begyndte at trække kjolen ned over skulderen. Aslige vendte blikket frem og lod kjolen falde ned til gulvet, og trak efterfølgende sine trusser af, og trådte op i karet, og lod sig synke helt ned i vandet. Et tilfreds suk slap ud mellem læberne, da det varme vand omsluttede hendes krop.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 01.03.2019 16:54
Jack viste stille en tand i et smil han vidste deres forhold var tætte men jack var også lige gald med hvad ander tænke.han rejste sig stille og rolige op mens han smed sjkorten vis hun nu prøvet på noget. stille og rolige gik jack om bag Aslige og løfte hendes hage op mens jack kysset henden blidt med et varmt blik i øjet " du er en slem ulv er du ikke " svaret jack stille og lod hånden glid ned mod Aslige og over hendes bryst for at vaske hende rolige.men også for at tænde henden lidt.jack blinke til hende han husket hendes duft alt for godt og vis hun var i det humør nu kunne jack lige så godt spille lidt med  selv om det nu også hadet været længe siden de hardet været tæt på hinaden jacks   kind bliv stille lagt op af hendes mens han kysset den blidt og ned langs halsen med et stille og lidt chameren smil.hun var alt for ham men også sin søster selv om det kunne være svært nogle gang. jack stoppet med at vaske hende og beunderet henden lidt. 
Aslige

Aslige

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 148 cm

Que 01.03.2019 23:34
 Aslige smilede over Jack, og vendte kinden mod ham, så han nemt kunne kysse den. Da Jacks hånd listede sig over Asliges bryster, daskede hun hans hånd væk, og stak leende en hånd ned i vandet for at finde kluden tjenestefolket havde efterladt til vaskning. Da hun fandt den, gav hin Jack den i hånden.
 "Hm.. slem ulv? Du skulle vidst nødig snakke, fister.. " grinede hun og lod sig synke ned under vandet, for at få håret gjort vådt. Da hun kom op over vandet igen, svingede hun med hovedet, så håret sprøjtede vand alle vegne. Som hun kørte hænderne ned over ansigtet, grinte hun en smule, og lod ham så vaske lidt videre med kluden. Da han kyssede hende lidt på halsen strakte hun den, og kom med en lidt tænkende brummen. 
 "Hmm.. Må jeg sove hos dig i nat? Jeg kan ikke lide at sove alene.. " spurgte hun stille. De sidste mange nætter havde Aslige sovet alene, men hun hadede det virkelig. Tilbage på Oasen sov hun altid sammen med Sabrina, og som lille havde hun altid sovet med enten Jack eller Tombo. Det var så ensomt og tomt at sove alene, og det gjorde hende trist og gjorde så hun sov dårligt.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 02.03.2019 12:38
jack smile i  det hun kom helt ned i vandet begyndte jack at vaksje henden på skulderen og smile rolige og frækt til henden igen han lod glid ned af ryggen og op igen mens. jack tænke sig lidt om inden han svaret henden " hemme tror du det er så  god en ide." svaret ham ed en lille smil på læben han lod hånden køre over hendes skulder ned af brystede og ned mod hendes lille mave et stille smil og et efter fulgt at et kys på  Hendes kind kom over ham. han svaret stille i hendes øre " safølige må du det.. jeg har også savet dig " svaret han stille og lod blidt tungen køre rolige op men smilte så og vaskede hende lidt mere igen. jack vidste godt der var krig der nede lige nu men han ville ikke være del af den for den var ikke hans krig lige nu jack  smilte  stille han kunne godt komme med Aslige  men det ville også Kræve nogle ting fra hans side han skulle passe på ikke at blive på virket af  det som skete der nede men måske var det ikke så dum en ide som han trode det ville blive overhovet 
Aslige

Aslige

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 148 cm

Que 03.03.2019 22:59
 Stædigt foldede Aslige armene hen over brystkassen, da Jack tydeligvis ikke forstod hentydningen den første gang. Nu kunne han i hvert fald ikke komme til brysterne. Hun trak lidt på skulderne til hans spørgsmål, og smilte skævt over det.
 "Hmm.. Ellers må jeg bare sove hos Tombo så.. " Hun trak lidt på skulderne. Hun grinte lidt over hans svar og flyttede den ene hånd op til hans tunge, så hun kunne give den et blidt smølfespark. 
 "Så du.. Opfør dig ordenligt! Ellers ender jeg bare med at må sove hos Tombo.. " sagde hun svagt leende. For at få ham lidt væk, sprøjtede hun vand på ham, inden hun ruskede lidt i håret for at vaske det lidt. Efter af have kørt hænderne gennem håret, rejste hun sig op igen, og steg ud af karet, for at finde noget at vikle om sig, så hun kunne tørre.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 09.03.2019 14:10
jack kunne ikke lade vær med at grine over hendes opførelse og trak på skulderen mens han gik stille. tilbage og tog en bog med sig. " det kan du godt... men jeg advare dig jeg snorker Temlige meget " svaret han og smillet mod henden og lod hende gøre sig færdig jack gik stille ud på Balkoen og kikket ud mod den meget lille by. et stille smil da han så børn løbe med sine forælder, et lidt misynlige blik kom dog over ham. han hadet ikke haft sådan et forhold med sin far på nogle måde lige siden fra valp har han været trænet til Kamp og været kriger fra fødslen. jack fnøs lidt og bygente at læse sin bog mens han mærket raften vinden mod sin pels  han sagde ikke så meget mere men vented på sin søster skulle komme hen mod, han kom i tanke om at han måske snart skulle møde en af sine venner som boet her i nærheden det tog nogle timer at finde hende men han var sikker på at hun ville blive gald for at se ham efter så længe  blikket kom stille hen mod aslige med et stille og varmt smil på læben hun var smuk som altid han savnet henden . men han vidste hun var meget nær kyntted til sin Eger som jack så det han kunne ikke fordrage det tanke om at være ens kæle dyr lå ikke i ham 
Aslige

Aslige

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 148 cm

Que 13.03.2019 18:20
 Aslige himlede med øjnene over Jack og grinte lidt med ham. 
 "Aha.. Jeg må desvære skuffe dig og sige, at sidst jeg tjekkede snorkede du også.. " hun sendte ham et drilsk smil, og fulgte ham lidt med blikket, mens hun viklede klædet om hendes krop. Da han gik ud på balkonen vendte hun blikket frem igen og tog en hånd op til at pille lidt ved den nye halskæde. Hun kunne ikke lade vær med at smile, selvom hun inderst inde lidt frygtede hvordan Sabrina ville reagerer når hun hørte hvorfor Aslige havde været væk så længe. Aslige måtte vel bare bide hende, hvis hun blev for tavlig.. 
 Efter at have stået lidt i sin egen verden tørrede hun sig, og tog trusserne og underkjolen på igen. Hun regnede ikke med de skulle mere den dag, så der var ingen grund til at tage hele molevitten på igen. På vej ud til Jack, tog hun et tæppe og viklede om sig, og satte sig på kanten af balkonen og så lidt på Jack.
 "Hvad tænker du på? " spurgte hun nysgerrig med hovedet en smule på skrå.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 15.03.2019 13:01
jack vente sig lidt om og kikket så stille og rolige ned mod sin bog blikket vendte sig ud mod byen. man kunne se jacks ånde komme ud af hans mund mens et efter tænk som smil kom over ham. " jeg stod bare og tænke på om jeg kan være lige så god leder som min far...nej ... jeg ville være en beder leder ind min far " svare han stille og bed sig i læben hårdt men ikke også med det han ville også være en beder far ind hans far nogle sinde hadet været over for dem " og jeg ville også være en beder far ind han nogle sinde har været over for os " svaret han stille og vendte sit hovde mod sin søster med et smil på læben " det er et løfte jeg har tænk mig at holde og det er min drøm " svaret jack med  en stolt stemme han så lidt mod sin søster som hun stod der med et tæppe om sig han gik stille hen og lage sine arme under dynen så han også kom der ind  i hendes hule lidt mens et slik kom frem  han  nappe hinden rolige i øret mens et varmt blik så ind i hendes øje.han elskede aslige meget og i ville ikke undvære hende på nogle pungter jack lage rolige sin kind mod Hendes med med et suk og lage rolige hårnden om Asliges liv mens nød varmen de gav sammen. 
Aslige

Aslige

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 148 cm

Que 17.03.2019 21:24
 Aslige lyttede til hvad Jack fortalte, og kunne ikke lade vær med at smile lidt over det. Blikket lod hun glide lidt ud over byen. Hun kunne godt være enig i at deres far ikke havde været den bedste far. Han havde i hvert fald ikke været der meget for dem. Hvordan han var som leder, vidste hun ikke helt. Da hun var lille tænkte hun ikke over det, og forstod det heller ikke, og nu var det mange år siden hun havde været hjemme, så hun vidste ikke rigtig noget om det. 
 Hun vendte blikket tilbage på Jack, med et drilsk smil, inden hun rejste sig. 
 "Aha.. En bedre far.. Så skal du da til og i gang.. Ellers er du da helt grå, inden du når at blive far.. " sagde hun drilsk og prikkede ham lidt i brystkassen, inden hun viklet sig fri sammen med tæppet, og gik ind på værelset igen, og smed sig i sengen. Hun strakte sig med et langt og tungt gab, inden hun krøllede sig lidt sammen med tæppet om sig. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 28.03.2019 15:54
Jack vidste ikke helt hvad han skulle sige han trak sig bare på skulderen og gik langsomt hen mod Hende han smed buskeren og lage si under Dyen sammen med Aislige med et varmt smil på læben. hans hånd førte han over hendes mave og nusset den blidt mens hans læbe kørte over hendes kind stille men han lage sig til rette. jack nød at være sammen med aslige lige nu det var tider som denne han holdet mest af jack vidste dog ikke helt hvordan han skulle lægge så han vendte og drenget sig stille mens hånden.faldt på plads igen jacks hale førte sig rolige sammen med Asliges hale mens han vented på at der ville ske noget 
Aslige

Aslige

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 148 cm

Que 04.04.2019 11:43
 Da Jack kom hen til hende i sengen, puttede hun sig trygt ind til ham, og kom med et tilfreds suk. Hun elskede at putte, og det blev ikke ringere af, at det var med Jack. En smil sneg sig let hen over hendes læber, som hun med nusset og aet, og hun trykkede sig lidt mere ind til Jack. 
 Jack vendte sig om, og lagde sig med ryggen til Aslige, og hun skulle til at vende sig om, så hun kunne putte sig helt ind til ham og holde om ham, men da hun mærkede hans hale vikle sig om hendes, blev hun lod hun vær med at vende sig, og rykkede sig i stedet hen, så de lå så tæt de kunne og stadig have halerne viklet ind i hinanden. Hånden fandt vej op til de to halskæder, som hun forsigtigt lukkede hånden om, og hold beskyttende fat i. Øjnene blev lukket i, og der gik ikke længe inden hendes vejrtrækning med langsom og tung. 
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, jack
Lige nu: 2 | I dag: 11