Relationer til min nye, søde knægt

v0idwitch

v0idwitch

3235
karakterer

v0idwitch 08.05.2018 13:50
Hej venner!

Jeg er i gang med at lave en sød, sød fyr (I ved hvor søde mine drenge er), og jeg vil rigtig gerne have nogle relationer til ham.

Hvad jeg leder efter:

• Venner

• Far/mor

• Storebror/lillebror/storesøster/lillesøster/halvsøskende

• En romantisk interesse, der evt bor i en by i nærheden, eller i Elverly! De kan være eks-kærester, eks-flirts, det kan være et onesided crush, de kan være barndomsvenner, hvor min knægt bare er for genert til at afsløre sine følelser, anything! 

Om ham:

Han er et menneske på 16 år eller deromkring, der bor med sin familie, ikke så langt fra Elverly. Familien lever af at jage og det er især et talent ham her, Marcel, har. Engang imellem rejser han til byen for at sælge skind og kød, men meget at tiden opholder han sig i skoven for at jage, plukke svampe eller urter, eller camper derude bare for at se på stjerner.

Hans familie: 

Jeg forestiller mig at en af hans forældre er afdød (vi kan evt finde ud af om det er moren eller faren sammen!) og at den anden forælder har remarried en elver, så han har nogle halvsøskende eller en stedmor/stedfar, der er elver, så Marcel og hans søskende både taler krystaliansk og elvisk.

Derfor vil jeg også rigtig gerne have nogle venner til ham, der er elvere! Enten som allerede er hans venner, eller som kan blive det, hvis de mødes i skoven en dag! Han er en stille type, der måske ser ud som om han er kedelig at være sammen med, men til gengæld kan også straks ses på ham, at han er til at stole på. 

v0idwitch

v0idwitch

3235
karakterer

v0idwitch 08.05.2018 14:13
Link til hans midlertidige profil, selvom der ikke står så meget i den endnu (men I kan se hans flotte ansigt!)

Lorgath

Lorgath

The Boop-Master

2651
karakterer

Lorgath 08.05.2018 15:16
Jeg er selv i gang med at lave en kvindelig vampyr, der arbejder som dusørjæger både mod mundane og overnaturlige væsner. Måske noget kan arrangeres der?

v0idwitch

v0idwitch

3235
karakterer

v0idwitch 08.05.2018 15:20
Jeg er selv i gang med at lave en kvindelig vampyr, der arbejder som dusørjæger både mod mundane og overnaturlige væsner. Måske noget kan arrangeres der?

nice, jeg skriver til dig på discord!

Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 08.05.2018 15:42
Du kommer jo tydeligvis ikke udenom mig *knække fingre* (selvom det vidst er begrænset hvad jeg kan komme op med relationer der ikke er venskaber)

Bandorion - Ballade? Yes please 8D (og Ban er jo ikke frygtelig racistisk *øjenbrynssmiley*)

Caelon - Han kan altid bruge et par ekstra hænder til at plukke urter og andre interessante ting. Han betaler også gerne, så det kan være at de har en aftale kørerende med det? :3 

Kiri - De kan begge lide at kigge på stjerner! Og Kiri har behov for nogle bedre venner (eller bare venner xD)

Kvakket, Llyr, Lucky, Purnima - Venner på den ene eller anden måde. Der er ikke så meget andet at tilføje til dem

Romantiske relationer må jeg lidt melde blankt på. De eneste jeg rigtig har omkring hans alder ville være Lucky og Ember xD 

v0idwitch

v0idwitch

3235
karakterer

v0idwitch 08.05.2018 16:07
Du kommer jo tydeligvis ikke udenom mig *knække fingre* (selvom det vidst er begrænset hvad jeg kan komme op med relationer der ikke er venskaber)

Bandorion - Ballade? Yes please 8D (og Ban er jo ikke frygtelig racistisk *øjenbrynssmiley*)

Caelon - Han kan altid bruge et par ekstra hænder til at plukke urter og andre interessante ting. Han betaler også gerne, så det kan være at de har en aftale kørerende med det? :3 

Kiri - De kan begge lide at kigge på stjerner! Og Kiri har behov for nogle bedre venner (eller bare venner xD)

Kvakket, Llyr, Lucky, Purnima - Venner på den ene eller anden måde. Der er ikke så meget andet at tilføje til dem

Romantiske relationer må jeg lidt melde blankt på. De eneste jeg rigtig har omkring hans alder ville være Lucky og Ember xD 

HELLI, hvor dejligt du ville joine 8D <3

Bandorion og Marcel skal 100% lave noget ballade!

Marcel vil, hvis muligt, gerne være ude konstant, så han plukker sikkert en masse urter. Måske han startede med at sælge ham dem, der var nemme for ham at identificere, og Caelon senere har lært ham nogle flere at kende? Så Marcel er blevet dygtigere til det takket været ham? :3

Kiri - Marcel vil gerne have nogle venner, bring her on! De kan evt falde over hinanden ved et lejrbål en aften?

Llyr - jeg tror Llyr og Marcel vil komme super godt ud af det med hinanden! Marcel vil også elske Purnima, men jeg ved ikke om han vil kunne finde ud af at snakke med hende, fordi han bliver lidt genert når han ikke ved hvad det er for et væsen han snakker med

Jeg vil næsten gerne stjæle Ember, men jeg synes faktisk det er sjovere hvis hun finder sammen med en vred, utilregnelig og ustabil fyr som Avior, der kun vil hjælpe hende til selv at blive mere ustabil, end hvis hun finder sammen med en sød dreng som Marcel, der aldrig vil gøre hende rigtig rasende xD

Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 08.05.2018 16:14
Som vi allerede kom kort ind på i chatten, er Renaél også en klar mulighed ^^ han er et lille, racistisk svin, så det er nok noget godt gammeldags fjendskab, vi er ude i. Hvis Marcel samler urter giver det dog super god mening, at de ender med at have kontakt, fordi Renaél arbejde i healerhuset i Elverly, og også nogle gange er på urteplukkertjans. 
~ Krys ~

v0idwitch

v0idwitch

3235
karakterer

v0idwitch 08.05.2018 16:32
Som vi allerede kom kort ind på i chatten, er Renaél også en klar mulighed ^^ han er et lille, racistisk svin, så det er nok noget godt gammeldags fjendskab, vi er ude i. Hvis Marcel samler urter giver det dog super god mening, at de ender med at have kontakt, fordi Renaél arbejde i healerhuset i Elverly, og også nogle gange er på urteplukkertjans. 

YESS, giv ham til mig OwO jeg tagger Renaél i en urteplukker-tråd så snart Marcel er oprettet!! jeg vil se dem kæmpe over en urt, som Kokum og John Smith kæmper over Pocahontas hæhæ 

Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 08.05.2018 16:33

YESS, giv ham til mig OwO jeg tagger Renaél i en urteplukker-tråd så snart Marcel er oprettet!! jeg vil se dem kæmpe over en urt, som Kokum og John Smith kæmper over Pocahontas hæhæ 

Hæhæhæhæhæhæhæ.... deal 8)
~ Krys ~

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8