v0idwitch 08.05.2018 13:50
Hej venner!Jeg er i gang med at lave en sød, sød fyr (I ved hvor søde mine drenge er), og jeg vil rigtig gerne have nogle relationer til ham.
Hvad jeg leder efter:
- Venner
- Far/mor
- Storebror/lillebror/storesøster/lillesøster/halvsøskende
- En romantisk interesse, der evt bor i en by i nærheden, eller i Elverly! De kan være eks-kærester, eks-flirts, det kan være et onesided crush, de kan være barndomsvenner, hvor min knægt bare er for genert til at afsløre sine følelser, anything!
Om ham:
Han er et menneske på 16 år eller deromkring, der bor med sin familie, ikke så langt fra Elverly. Familien lever af at jage og det er især et talent ham her, Marcel, har. Engang imellem rejser han til byen for at sælge skind og kød, men meget at tiden opholder han sig i skoven for at jage, plukke svampe eller urter, eller camper derude bare for at se på stjerner.
Hans familie:
Jeg forestiller mig at en af hans forældre er afdød (vi kan evt finde ud af om det er moren eller faren sammen!) og at den anden forælder har remarried en elver, så han har nogle halvsøskende eller en stedmor/stedfar, der er elver, så Marcel og hans søskende både taler krystaliansk og elvisk.
Derfor vil jeg også rigtig gerne have nogle venner til ham, der er elvere! Enten som allerede er hans venner, eller som kan blive det, hvis de mødes i skoven en dag! Han er en stille type, der måske ser ud som om han er kedelig at være sammen med, men til gengæld kan også straks ses på ham, at han er til at stole på.