Sam 13.03.2018 15:25
Hej, da jeg er helt nyoprettet på siden, søger jeg selvfølgelig nogle mennesker at tråde med. Sídhil
Mørkelver/Ørkenelverblanding | Kvinde | 141 år.
Når man først møder Sídhil, kan hun godt virke meget intens. Hun er enormt følelsesladet, og efter hun i sine tidlige teenageår opdagede sin første evne, udviklede hun berøringsangst, da hun er bange for at skulle genopleve noget lignende første gang, hvor hun så sin udkårne voldtage en anden lille pige.
Lige siden 18-20-års-alderen, har Sídhil haft en dyb fascination af dæmoner, og har i perioder nærmest været besat af Zaladins pinte sjæle, som hun føler at hun på en måde kan redde.
Nogle keywords, der forklarer Sídhils personlighed er: Imødekommende, nysgerrig, høflig, ærefuld, hjælpsom, moderlig, hensynsfuld, spirituel, eventyrlysten, videbegærlig, godhjertet, velformuleret, ærlig, retfærdig, følelsesladet, ubeslutsom, klodset, ude af stand til at lyve, uorganiseret, lader sig nemt undertrykke.
Relationer:
Filosoffer og andre vismænd: Da Sídhil har rejst så meget med sin mors Onkel, har hun lært en masse filosoffer og andre lærde mænd at kende, som handelsmænd, historikere, arkitekter, digtere, bibliotekarer, skriftlærde og kunstnere, som hun stadig mødes med en gang imellem. Så taler de om Guderne, sæsonerne, mennesket og hvordan hjernen fungerer, og andre filosofiske, intelligente, nysgerrige emner. Jeg tænker at hun skal have minglet lidt i dette high society, som ellers normalt drejer sig meget om penge og status, men hvor Onklen har sørget for at hun har vundet sig ind med sin intellekt.
En dæmon-elsker/flamme: Grundet Sídhils nærmest fanatiske besættelse af de mørke skabninger, tænkte jeg at det kunne være enormt interessant at få en dæmon-elsker/flirt i spil. Jeg synes både tanken om en ond dæmon, er ligeså spændende som en god, da Sídhil uanset ville finde personen umådeligt interessant.
Folk hun kender: Ja, så søger jeg selvfølgelig nogen som hun kan have kendt fra før i tiden. Både Ørkenelvere, som er vokset op sammen med hende i Thal’Elor, og folk som hun har mødt på sine mange rejser rundt i landet.
Folk jeg har nævnt i min baggrundshistorie:
- En varulv, hun møder tilbage i 1907, første gang hun er ude og rejse med sin onkel.
- En vampyr hun møder tilbage i 1907, første gang hun er ude og rejse med sin onkel.
- Racer/mennesker hun kan have mødt i Dianthos 1907, 1908-1962, 2017
- Elvere, satyrer, halvdyr og alfer hun kan have mødt i Elverly, mellem 1908-1962
- Bjergelvere og elverblandinger hun kan have mødt i Azurien, mellem 1908-1962
- Vampyrer, bjergelvere og andre hun kan have mødt i Tusmørkedalen, 1908-1962, 1977-1980, 1984-2002, 2012-2015
- Nordfolk, dværge, mennesker og bjergelvere hun kan have mødt i Nordlandet, 1908-1962, 1980-1984