Elverblanding søger plots, relationer og tråde!

Sam

2
karakter

Sam 13.03.2018 15:25
Hej, da jeg er helt nyoprettet på siden, søger jeg selvfølgelig nogle mennesker at tråde med.

Sídhil
Mørkelver/Ørkenelverblanding | Kvinde | 141 år.

Når man først møder Sídhil, kan hun godt virke meget intens. Hun er enormt følelsesladet, og efter hun i sine tidlige teenageår opdagede sin første evne, udviklede hun berøringsangst, da hun er bange for at skulle genopleve noget lignende første gang, hvor hun så sin udkårne voldtage en anden lille pige.

Lige siden 18-20-års-alderen, har Sídhil haft en dyb fascination af dæmoner, og har i perioder nærmest været besat af Zaladins pinte sjæle, som hun føler at hun på en måde kan redde.

Nogle keywords, der forklarer Sídhils personlighed er: Imødekommende, nysgerrig, høflig, ærefuld, hjælpsom, moderlig, hensynsfuld, spirituel, eventyrlysten, videbegærlig, godhjertet, velformuleret, ærlig, retfærdig, følelsesladet, ubeslutsom, klodset, ude af stand til at lyve, uorganiseret, lader sig nemt undertrykke.

Relationer:
Filosoffer og andre vismænd: Da Sídhil har rejst så meget med sin mors Onkel, har hun lært en masse filosoffer og andre lærde mænd at kende, som handelsmænd, historikere, arkitekter, digtere, bibliotekarer, skriftlærde og kunstnere, som hun stadig mødes med en gang imellem. Så taler de om Guderne, sæsonerne, mennesket og hvordan hjernen fungerer, og andre filosofiske, intelligente, nysgerrige emner. Jeg tænker at hun skal have minglet lidt i dette high society, som ellers normalt drejer sig meget om penge og status, men hvor Onklen har sørget for at hun har vundet sig ind med sin intellekt.

En dæmon-elsker/flamme: Grundet Sídhils nærmest fanatiske besættelse af de mørke skabninger, tænkte jeg at det kunne være enormt interessant at få en dæmon-elsker/flirt i spil. Jeg synes både tanken om en ond dæmon, er ligeså spændende som en god, da Sídhil uanset ville finde personen umådeligt interessant.

Folk hun kender: Ja, så søger jeg selvfølgelig nogen som hun kan have kendt fra før i tiden. Både Ørkenelvere, som er vokset op sammen med hende i Thal’Elor, og folk som hun har mødt på sine mange rejser rundt i landet.

Folk jeg har nævnt i min baggrundshistorie:
- En varulv, hun møder tilbage i 1907, første gang hun er ude og rejse med sin onkel.
- En vampyr hun møder tilbage i 1907, første gang hun er ude og rejse med sin onkel.
- Racer/mennesker hun kan have mødt i Dianthos 1907, 1908-1962, 2017
- Elvere, satyrer, halvdyr og alfer hun kan have mødt i Elverly, mellem 1908-1962
- Bjergelvere og elverblandinger hun kan have mødt i Azurien, mellem 1908-1962
- Vampyrer, bjergelvere og andre hun kan have mødt i Tusmørkedalen, 1908-1962, 1977-1980, 1984-2002, 2012-2015
- Nordfolk, dværge, mennesker og bjergelvere hun kan have mødt i Nordlandet, 1908-1962, 1980-1984

TheEvilQueen

863
karakterer

Jeg har en vampyr jeg kan "flage" med? Hun hedder Lady Phersefoner og er bestemt ikke noget behageligt bekendtskab, men dog et bekendtskab ;)
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 13.03.2018 15:44
Nå *knække fingre* here we go. (Du kan bare tage dem du synes er interessante, jeg giver dig bare muligheder xD)

Agarwaenel: Agar er en lille dæmonisk pige som.... er groft sagt kannibal. Hun er manipulerende, men er stadig lidt af et barn, som bliver sur hvis hun ikke får sin vilje. Hvis Sídhil gerne vil redde en dæmon, så er det faktisk muligt med Agarwaenel, hvis man lige tager ordentlig fat.

Archimedes: Archimedes er min satyr bibliotekar i Dianthos, og elsker at læse historie. Han er måske ikke så meget i de finere lag, men han er altid villig til at dele tanker og interessante historiske detaljer med andre :3

Bandorion: Bandorion og Sídhil er stort set samme alder(mener Bandorion er 134), så det er meget muligt de kender hinanden fra Thal'Elor af. Lige nu er han dog på udveklsling i Elverly. SÅ det er lidt begrænset hvor vidt omkring han egentlig kommer. 

Gabe: Gabe er historiker, i den forstand at han har nedskrevet stort set alle store begivenheder der er sket i Krystallandet fra før dæmonportenes åbning (lidt mindre de sidste 2000 år), og mange af disse er faktisk på biblioteket i Dianthos. Han har dog lidt af hukommelsestab, men det er okay, han er ved at finde ud af hvem han er i øjeblikket. Kunne jo være at hun kender til hans navn om ikke andet, selvom det er angivet at han forsvandt for små 2000 år siden :3

Kiri: Da du skrev Zaladins pinte sjæle der skulle reddes, tænkte jeg straks på Kiri. Kiri er ikke en dæmon, men hun er desværre opvokset under en Mørkets Kriger, og kender ikke rigtig til ting som kærlighed og familie. Hun tror at Mørket vil landet det bedste og er pt. på jagt efter at finde ham der oplærte hende, da han er blevet væk. Jeg kunne godt tænke mig at hun faktisk fik mulighed for lidt at se de lidt lysere sider :3

Loke: Hvis du skal bruge en vampyr hun har mødt for små 100 år sider. Så har jeg Loke. han er sarkastisk, et røvhul, og gør lidt som det passer ham. Han er dog ikke synderlig ekstraordinær, da han sådan set bare er en uheldig almindelig mand der blev forvandlet til en vampyr for små 400 år siden.

Max: Nu er det ikke rigtig fordi at Max går ind for monogami, men han er dæmon, og er altid interesseret i en flirt. Han er ikke decideret ond? Men han ser gerne at dæmonerne sejre over hele landet. Desuden er han for nyligt sluppet ud af fangeskab, så han har stadig nogle indebrændte frustrationer.

Útíradien: Lidt af et wildcard. Men Utrá er en af de få gode mørkelvere, og det kunne være at det kunne være af interesse for Sídhil. Utrá selv har i hvert fald ikke stødt på nogen med mørkelver blod i meget lang tid, siden at han blev smidt ud af sin klan. Kunne også være potentiale for at de på en eller anden måde er familie, hvis det er?

Sam

2
karakter

Sam 13.03.2018 16:58
Weeee :D
Rabbit

Rabbit

2365
karakterer

Rabbit 13.03.2018 17:56
Jeg har en dødsengel, der hedder Liv, som har brug for børn. Hun har hundredevis af børn (hun er næsten 6000 år gammel) med hundredvis af forskellige racer af mænd. Dvs hendes børn kommer i alle former, farver og størrelser.

Hun opdrager som regel sin børn alene (faderen ved for det meste slet ikke at barnet findes), og hun prøver normalt at opdrage barnet til at blive sjælehyrde som hende (se hendes profil), men det er ikke et must. Hun elsker sine børn meget højt, og derfor ville hun også acceptere, hvis de ikke ønskede at følge i hendes fodspor.

Liv lader sine børn passe sig selv det meste af tiden, men hun besøger den som regel så ofte, hun kan. Hun er en meget omklamrende mor, der ofte behandler sin børn som små babyer, selvom de er fuldvokse og mange hundrede år gamle x) hun er besidderisk og jaloux, og er generelt ikke en speciel god mor i den forstand, men hun elsker dem alle!

Hvis du er fristet til at gøre Liv til mor for din elver ( eller bare at de skal støde på hinanden i en tråd), så smid mig en PM :)

Velkommen til siden!
- Rabbit

DistortedDiva

DistortedDiva

2590
karakterer

Jeg har en halv elver, som mangler at blive luftet!
Hun er ædelstens hugger (Hvis det kan bruges til en sjov idé), og er forholdsvis lowmaintance hvad angår venner og bekendte

Nille

Pika-chuuu!

177
karakterer

Nille 14.03.2018 19:34
Oh, Merrill som FC! godt valg!

Altså, jeg har min Jamie her, der også er en blanding af elver, hvis det var noget. :3

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8