Jack nynnet blidt mens han stak en pind ind i ilden der sad lidt kød på han hadet ikke meget tilbage, så det ville blive godt med at komme hjem og få noget rent tøj på. Det hadet også været langt tid siden syntes jack at tankeren om at komme hjem først spilled ham ind nu han håbet lidt på at Octvia ville med ham den her gang, han ville viste sin familie frem for hinden og så de også kunne møde hinden. jacks ørne bliv lagt lidt tilbage da han vidste hvordan hans far var over for nye mennesker han hadet det men han elskede også Octvia og det vidste hun også godt da han åbent sit hjerte op den dag hun var syg og hvor han hadet været der ind til Octavia var helt rask igen og det var hun heldige vis bliv nogle dage efter nogle par timer gik og jack begyndte at blive lidt nevøs for om han hadet skrevet stedet forkert eller noget i den stil
jack 02.12.2017 17:56
Dagen var blevet kolde og våde, de fleste dyr lå i vinter hi og skoven hadet mindste deres blade,men dog skinde solen godt i gennem, ved en gammel forladt grotte vente en person på en særlige person som var kommet ind i hans liv,jack hadet siddet og vente på at Octavia skulde komme jack sad stille og kikket ind mod bålet som han hadet lavet der var dejliget varmt og kappen gjorder og noget jack hadet stadig lidt bandage om den ene arm efter at have været ude og jage eller på en af sine eventyr men den kvinde som fandt ham var heldig vis god til at rense sår.Jack nynnet blidt mens han stak en pind ind i ilden der sad lidt kød på han hadet ikke meget tilbage, så det ville blive godt med at komme hjem og få noget rent tøj på. Det hadet også været langt tid siden syntes jack at tankeren om at komme hjem først spilled ham ind nu han håbet lidt på at Octvia ville med ham den her gang, han ville viste sin familie frem for hinden og så de også kunne møde hinden. jacks ørne bliv lagt lidt tilbage da han vidste hvordan hans far var over for nye mennesker han hadet det men han elskede også Octvia og det vidste hun også godt da han åbent sit hjerte op den dag hun var syg og hvor han hadet været der ind til Octavia var helt rask igen og det var hun heldige vis bliv nogle dage efter nogle par timer gik og jack begyndte at blive lidt nevøs for om han hadet skrevet stedet forkert eller noget i den stil
Mong 02.12.2017 18:32
Octavia var blevet rask. hun havde været på plantagen med brevet fra jack. hun kunne ikke læse. så hun måtte ha det med til nogle der kunne. hun gik imens en ven gik ved hendes side og læste op, gik hun om plukkede lidt frugt til sig selv. hun skulle jo mødes med jack igen. han var da meget sød. rigtig sød. men lidt for hurtig synes hun. hun kom til pære træerne og lagde sin kappe der var fyldt med frugt ned. hun skulle op øverst der var de bedste pærer. hun kravlede op i træet og kastede nogle pærer ned til sin ven der greb dem og lagde dem ned til det andet frugt.Octavia hoppede ned og landte perfekt. hun tog kappen med alt frugten med sig og takkede for at få læst brevet op og for at hjælpe med frugten. hun havde taget det sidste da hun vidste at vinteren var på vej. hun vidste også der ikke var meget mere frugt på træerne der kunne overleve. hun begyndte at gå mod grotten hun skulle møde jack i.

Spice & Wolf - Holo
jack 03.12.2017 12:39
Jack sad stille og lovret med halen lidt under kappen han begyndte at blive bekymret, så han rejste sig stille op for at gå ud af hullet og lænede sig op af den kolde sten han tænke ikke over om han var hurtigt eller ej men det lå vel nok i ham da han var mere ulv ind et menneske dog smilte han dog lidt af det, og kikket lidt af bakken for at se om han kunne se et glimt af Octavia . Men der var ikke meget af se andet ind et par træer og et par fule der fløj gren til gren et dubt suk kom fra ham og så satte jack sig stille ned mod en sten i nærheden.” det bliver godt at komme hjem igen ” kom det stille fra ham og lage rolige ørne tilbage han savnet sine øsknerne og sin mor og far men der var nogle kilometrere hjem i nu , jack tog sin hånd ned i en taske for at rode efter en lille fløjte han had som han satte til munden måske kunne det få Octavia til at finde vej her hen lidt hurtige. Melodien var munter og gav Ekko i skoven der bliv også stille da dyen ikke vidste hvor lyden kom fra men man kunne høre vindes trække i Træernes kroner som fik det til at se ud til at de danset med musikken
Mong 03.12.2017 12:58
Octavia var lige i nærheden men gik ikke forfærdelig hurtigt med alt den frugt hun havde samlet. hun hørte en lys men kunne ikke plasere den nogle steder. hun gik roligt videre og kom til hulen efter 5 min. hun så på jacks ryg og listede over og pustede ham i nakken. bare for sjov. hun holdte alt frugten i armende da hun ikke ejede en taske. det havde hun ikke penge til.
Spice & Wolf - Holo
jack 03.12.2017 13:16
Da en pustede ham i nakken var han lige ved at vende sig om men i stede tog han sig til nakken og kikket tilbage, ” hey hvad i !?” sagde han lidt men kom så med et lille smil da han så hvem det var, jacks hjerte hoppet lidt af glæde og rejste sig hurtigt op for at gå hen og give Octavia et varmt kys og lidt nussede på hindens kinden lidt ” jeg troede du var fartvilde ” jack kikket lidt mod hindens arme og smilte så bredt det måtte være mad til turen stille tog jack sin taske frem ” her læg dem ned i den her så kan de beder holde sig ” et varmt smil kom fra jack igen. Han hadet bare lige nu lyst til at være tæt på octavia lige nu ”når har det været en lang dag og hvordan går det med din plantage ??” spurte han glad for mest at starte en samtale jack vidste hun ikke tjente mange penge men han hadet nogle ting til hinden når de en gang skulle hjem til ham. Jack kunne ikk få øjne væk fra Ovtavia og måtte også tage sig selv i det en gang i mellem ” jeg har lavet lidt ild jeg renger med vi tager af sted i morgen ??” jack kikket lidt op det bliv hurtigt mørkt her om vinteren men det gjorder nu ikke jack noget han kendte skoven ud og ind men han ville ikke resiker nogle farlige væsner
Mong 03.12.2017 21:17
Octavia fik et kys og trak sig inden han kom for tæt ind på hende. hun var bange for han ville masse hendes frugter. Octavia så på hans taske og lagde roligt en frugt af gangen ned i tasken for ikke at de fik stød. hun så på ham og så ind i hulen. "er der langt? siden du siger vi skal afsted i morgen. vi kunne jo bare gå nu." sagde hun roligt og så på ham med rolige øjne hun vidste ikke selv hvad hun følte for ham. måske hun kunen lig ham. men andet vidste hun ikke
Spice & Wolf - Holo
jack 04.12.2017 15:23
Jack kikket lidt mod Octavia mens et smil kom over hans læber ” ja nogle km i nu min familie bor langt inden i skoven ” svaret han og kikket der ind lidt han glæde sig til at komme hjem igen og vise Octavia frem jack satte sig rolige ned og kikket ned mod en sø der lå lidt tæt på men han vente sig hurtigti om igen og satte sig ved en sten og begynde at tange en stig og en skov ” vi skal følge en stig som føre til men det er kun ulve som kender den vi bruger vores lugte sans for at følge den sikker at mennesker og andre raser ikke lige kan se den med det samme ” svaret han og kikket lidt op mod Octavia for at se om hun fulgte med i hvad han snakket om ” det er det som ville tage tid og der for det bedst at følge den når det ikke er så fugtit som det er nu ” svaret han stille og rolige og sukket ” men jeg glæder mig nu til at komme hjem igen det har været flere måder siden ”” sagde han glad og tænke på sine søskene par som han hadet der hjem stille rejste jack sig op og kikket mod Octavia og kikket lidt op " har du det enlige beder efter sidste gang ?"
Mong 05.12.2017 16:44
Octavia nikkede forstående. eller så meget hun forstod. hun så ind i hulen og var ikke helt tryg ved en hule. måske hun bare skulle gå ind og sove med det samme. måske hun bare skulel få det overstået. hun så på ham og smilte forsigtigt og tog et æble fra den bunke hun havde lagt i jacks taske. hun elskede frugt.hun så på ham og gik over mod ilden for at få varmen. hun frøs lidt. ikke meget men lidt. "jo jeg har det noget bedre. jeg skulle bare ha masser af hvile." sagde hun roligt.

Spice & Wolf - Holo
jack 05.12.2017 19:09
Jack smilte lidt ned mod octvia da hun satte sig og tænke sit eget, rolige satte han sig ved siden af hinden og lage den store kappe over hinden så hun fik noget af hans krops varme, ” du ved du var nu meget sød som en lille ulv ved du hvordan du gjorder det ??” svaret jack sam bidt da han fik sat sig på en sten og flytte den stille. ” du ved det er ikke mange mennsker der kan gøre det du kan jeg har kun mødt to dig og en anden som også bor her i skoven men hun er mere kat ind en mennske ” svaret han med et glad smil på læben det var efter hånden længe siden han også hadet besøgt ven som var hal kat stille tog jack sin hånd om ryggen og Octavias mave og nusset den lige så kærlige. ” jeg har glæde mig længe til at være sammen med dig Octavia ” et varmt blik kom hen mod octavia
Mong 06.12.2017 16:18
hun så på ham og nikkede. "det ved jeg. det har jeg altid kunne. men jeg er ikke så øvet i det så nogle gange sker det bare når jeg nysser eller hoster." sagde hun roligt og stod tæt op af ilden for at holde varmen. hun tog en bid mere af æblet og tyggede roligt i denne saftige smagsfylde æblebid. hun så på jack og smilte skævt."jeg har to små evner. min lille ulve skikkelse og ild healing. noget som begge er min stolthed."

Spice & Wolf - Holo
jack 08.12.2017 17:16
Jack grinet lidt og rejste sig lidt op igen ” Tja men det kan du komme til jeg er sikker på der nogle i lands byen der ville hjælpe med dig ” svaret han lidt glad og puffet lidt til Octavia mest for at drille hinden lidt de kunne lige så godt lave lidt sjov nu hvor de skulle vente jack gav Octavia et varmt kys på hindens kind og rejste sig stille op for at finde sin fløjte i en gang til og begyndte at spille lidt munter Musik efter et stykke tid med det stopped jack og lage sig træt ned på jorden med et lille grin han tænke på hvordan det ville gå ham i fremtiden, stille lukket han øjne og nød den varme der var fra den sol der var kommet frem for skyren jack tænke samtiden med hvordan hans forælder ville være over for Octavia noget han frygte lidt ørne bliv lagt stille tilbage Mong 10.12.2017 17:55
hun grinte og vidste at alle evner havde et minus. det havde hendes ihvertfald mange af. hun så på ham som han lagde sig ned. hun så på ilden og sukkede kort for hun kunne bruge ild. men kun til healing. hun kom bare til skade når hun brugte det. men det kunne hun ikke gøre noget ved. hun så på ham og pustede ud og hendes hale lagde sig om hende og hun lagde sig ned ved ilden og faldt i søvn.
Spice & Wolf - Holo
jack 13.12.2017 15:36
Efter lidt tid vågnet jack det var stadig mørkt men var blevet koldt jack så lige så godt i nat som om dagen så han kunne ikke regitit kende forskel som sådan hans blik bliv ført ned mod Octavia et stille frækt smil bredte sig over ham stille kravlet han tætter på og lage kappen over hinden og ham selv da de ikke skulle blive for kolde rolige lage jack hånden over Octavias mave og nusset den lige så blidt men også lidt forførne han blikket lukket sig stillle i og så visket han blidt ” jeg elsker dig Octavia af hele mit hjerte ” stille gav jack hinden et kys på kinden uden at vide om han vækket Octavia overhovet blikket bliv ratte op mod hilmen og bad dem om lidt hjælp her men han vidste godt det måske overhovet ikke kunne ske vis det var der gik ikke en dag uden jack ikke tænke på octavia og hun var den første som han faktis regtit holdt af
Mong 18.12.2017 19:08
at han kunne finde hendes mave var utroligt når man tænkte på hun log med halen om sin mave og lå krumpet sammen. hun mærkede og hørte ikke noget før det var morgen og fuglene sang. hun slå øjnene op og strakte sig som en hund og fik sig hale strakt ud så den slå jack uden hun mærkede det. hun kravlede på alle 4 ud i den friske luft og smagte lidt på morgen luften. hvor var det nu hun var. og hvor var hun på vej hen. hun havde så dårlig hukommelse om morgen.
Spice & Wolf - Holo
jack 02.01.2018 17:40
Jack mærkede Octavias hale og åbner øjne lidt med et stille smil på læben stille rejste han sig og gav octavia et kys på kinden ” god morgen Octavia har du sovet godt ” visket han sagde han blidt og nusset hinden ryg stille og rolige om han vidste ikke hun hadet dårlige hukommelse om morgen det hadet hun, ikke den de dage han hadet besøgt hinden. Stille kikket han ud og kunne dufte morgen dukken han tog stille et æble frem og viste Octavia ” morgen mad ” sagde han Glad og lage hovedet kod hindens skulder. ” der er smuk her syntes du ikke...det kunne være skønt at slå sig ned her en dag ” sagde jack efter tænk som han vidste ikke hvad fremtiden kunne brige men det var ikke lige frem et liv i skoven han ville få måske Mong 02.01.2018 18:48
hun smaskede lidt. ikke fordi hun var sulten men fordi hun havde tør mund. hun rejste sig op og så mod ham. hun tog æblet og vidste ikke lige hvor hun var men hun kunne jo nemt komme i tænke om det. hun skulle bare ha lidt tid til at tænke. "det har jeg vel. det var lidt hårdt" hun så på himlen og hun gabte lidt. det var stadig tidligt. 
Spice & Wolf - Holo
jack 12.01.2018 16:26
Jacks ene øre lytte efter om de var i sikkerhed så rejste han sig stille op. For at kikke lidt ned mod vand huldet måske skulle han vaske sig lidt inden han kom hjem og så få noget vand i sin dunk.blikket faldt fra vandhuldet mod mitten af skoven de var snart hjemme eller jack var snart hjemme han smilte glad og lod sig dumpe ned mod Octavia og lage halen om hinden med et varmt smil, ”vis du stadige er træt er du velkommen til at lægge dig lidt ned igen der går lige nogle timer inden vi tag af sted jeg tror det bliver lidt varmt i dag ” svaret han og kørte hånden over Octavias kind han ville beskytte Octavia med sit liv vis hun kom i fare for noget jacks blik flytte sig fra Octavias ned mod skoven han glæde sig til at komme hjem og vise hinden hans familie dog var han stadige lidt usikker på sin far * så længe hun ikke er et menneske så er det oki ” jack bed tænderen lidt sammen hvorfor skulle hans far også være stor menneske hader men et eller andet sted så kunne jack også forstå sin far de fælde skove og tog meget af deres leve brød kun for sig selv Mong 14.01.2018 19:24
Octavia så på ham og gabte lidt. ja hun var træt. men ikke så træt. hun rejste sig op og gik ud for udens indgang og så rundt. hun så mod et træ hvor en fugl med unger sad. hun smilte lidt. hvor ville hun gerne ha unger selv en dag. eller bare en unge. det ville nok være mere passende for hende. hun ville nok ikke kunne passe en hel bunke børn når hun skulle afsted til plantagen for at overleve."jo jeg er træt men ikke så træt. jeg vil hellere se rundt" sagde hun og gik ud for hulen og gik lidt rundt for at finde lidt bær. eller hvad hun ni kunne finde at spise eller hvad der var af indtrassante ting.

Spice & Wolf - Holo
jack 16.01.2018 22:00
Jack så lidt efter hinden og kikket op på fuglen reden dog vidste jack næsten vad der måtte trække i gemme Octavia det var meget nulamt lige og nu, var der mange ulve som fandt en mage jack rejste sig stille op, han vidste ikke hvad han skulle gøre og følte sig som om han smelte vær gang han var sammen med octavia han ville sige og gøre det på et tids punkt han lage sig stille og kikket op mod himlen jack sukket og rejste sig op igen for at finde Octavia fra hindens duft jacks hjerte hammert mere og mere mens han stille kom tætter på han fadt hinden i gang med at finde bær. et skævt smil kom over ham, stille gik han hen og prikket hinden på skulderen mest for at lave en lille leg ud af det måske var det der skulle til så hun ikke troede han var en kedelige tybe. Han vendte sig hurtit den anden vej for hun ikke skulle om han var der dog kunne han ikke lade vær med at grine lidt over det Mong 22.01.2018 19:25
Octavia havde ledt efter bær længe men alle var spist af fugle. så hun begyndte at lede efter spiselige rødder, hvilket var svært da hun ikke rigtigt kendte til spiseligerødder. hun rejste sig op og så op mod træerne. var der nogle frugter? nej heller ikke. så måtte hun jo nøjes med det hun havde medbragt. hun mærkede et prik på skuldren og så mod jack og lagde hovedet på skrå da han grinte. hun smilte bare. "hvad så" spurgte hun og forstod ikke at han skyndte sig den modsatte vej ind hvor han prikkede hende. hun havde ulvehørelse så hun kunne jo høre hvor han var.Octavia tog fat i sin hale og lagde den om maven for ikke at komme til at fryse. hun vidste godt at hun skulle møde hans familie men hun var lidt usikker. mon de ville acceptere hende? mon de ville se hende som en af sine. eller ville de jage hende ud og aldrig se hende igen. hun vidste det ikke.

Spice & Wolf - Holo
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3
Lige nu: 0 | I dag: 3