Ændring til ny karkater.

Soul

Soul

The tea drinking Kitten!

113
karakterer

Soul 04.11.2017 00:21
Hej!
Soul igen...

Jeg, har tænkt en del over de nye karakter regler..og har faktisk fundet et problem ved dem.
Syntes reglen i sig selv er rigtigt god, og støtter meget den findes..

Dog syntes jeg ikke, at den skal gælde for nye spillere osv, men først tælle når folk når et vist antal af karakter, tænker 2-3 stykker.
Grundet dette, er at man nemt føler sig læst i sine spil muligheder, når man kun har en karakter :) samt er der nogle karakteren, som har svært ved at finde plots, grundet deres "låste" lokation, eller, andre ting, som gør det svært at have flere tråde :)

Ganske vis er 10 tråde ikke slemt, men, syntes stadig at man bør kunne have lov til at have to eller tre karakteren før, dette går i effekt.
Hilsen Soul.
The twin eyed demon, with a voice colder than ice: Opia
The emotional weapon, with a mind of its own: Lality

Use as you see fit:
Spørgs og du får et svar :) ligemeget emnet!
Facebook: https://www.facebook.com/stefanie.hvilsom
Discord: Zhadalina/Soulzero #4530
Helli

Helli

Grovgoplen

9745
karakterer

Helli 04.11.2017 08:22
Nu er jeg hverken for eller imod denne regel, især fordi den har ingen virkning på mig, så jeg har lidt svært ved at bedømme om det er en god ting eller ej, men man skal huske på en ting hvis denne regel gennemføres.

Hvis vi siger at man nu må oprette tre karakterer uden begræsninger til at starte med. Når de vil lave en den 4. kommer de til at ramme lidt af en uforudset mur. Der har ikke været nogen indikation om at der skal være 10 tags før (selvom det står i reglerne vidst, men hvor mange læser egentlig dem), og hvis de nu har mellem 2-5 posts på hver af de tre karakterer, er det pludselig en forholdsvis stor barriere at overkomme, især når man ikke så den komme.

Som sagt er jeg ikke imod det, men man skal også tænke på det der kommer til at ske hvis vi opsætter en regel om at de første tre er "gratis". Måske er det stadig et bedre alternativ. Det ved jeg ikke xD

Emilia

Emilia

Finurligheden selv

658
karakterer

Emilia 04.11.2017 09:26
Jeg er lidt ambivalent, for nu er jeg jo ny og kæmper for at komme op på de ti indlæg, jeg kunne virkelig godt bruge at have flere karakterer, men jeg tænker måske bare at man skulle op på 5 med den første og evt. anden for at måtte oprette en ny, hvis det skal gennemføres. Helt frit vil helt sikkert gøre som Helli siger, for de der ikke lige har læst reglerne nok, men jeg må indrømme jeg synes det er svært kun at have en, fordi man ved jo ikke helt hvad andre har af karakterer når man opretter sig. Det gør det lidt sværere at finde nogle at 'lege' med, så hvis man måske bare kunne sige den første skulle lidt lavere op ville det måske kunne gøre den samme tilfredsstillelse, uden jeg skal kunne sige det.

Husk altid på, at du er den bedste version af dig selv ;)
Krystal

Krystal

Skaberinden

5887
karakterer

Krystal 18.11.2017 12:19
Jeg har nu tænkt lidt over dette, og jeg er noget til den konklusion, at jeg ikke vil ændre på de nuværende regler.
En af grundene til at dette blev sat i kraft er netop, at vi så en tendens til at helt nye brugere oprettede 2-3 karakterer, som vi brugte tid på at læse igennem, hvorefter de forsvandt fra siden igen. 

Jeg ved godt at det kan være rigtig svært, hvis man får "låst" sin karakter fast til et plot. Vi anbefaler også som udgangspunkt, at man som ny opretter en menneskekarakter, da den - ud over at være lidt simplere - kan have lidt nemmere ved at få spil, end de andre racer. 
Jeg ser flere nye, som hurtigt når op på 10 posts. Hvis man har problemer, vil jeg derfor råde til, at man allierer sig med en 'trådpartner' herinde, som hjælper én med hurtigt at få svaret i nogle emner, så man når i mål. Eller, at man starter flere tråde.

Jeg vil gerne pointere, at 10 posts altså - virkelig - ikke er særlig meget, og at vi har sat grænsen meget lavt. 
Hvis vi på et tidspunkt øger dette antal, vil jeg naturligvis se på, at nye måske ikke skal have skrevet nær så mange indlæg.

Jeg vil i øvrigt meget gerne diskutere dette yderligere, hvis der stadig er utilfredshed :)
~ Krys ~

Soul

Soul

The tea drinking Kitten!

113
karakterer

Soul 18.11.2017 13:53
Jeg kan sagtens følge reglen og 10 tårde er ikke meget :), kan nemt gøres på en dag, eller to, speceilt hvis man deltager i lege osv.

Syntes ikke rigtigt er der noget af debatere i dette :), jeg er kæmpe fan af at give folk muligheder til 2-3 karakter før man begynder at reducere disse muligheder, men netop her, med at folk dukker op, lavere karaktere de har som kerne karaktere og så forsvinder igen, da de...af en eller anden grund.
The twin eyed demon, with a voice colder than ice: Opia
The emotional weapon, with a mind of its own: Lality

Use as you see fit:
Spørgs og du får et svar :) ligemeget emnet!
Facebook: https://www.facebook.com/stefanie.hvilsom
Discord: Zhadalina/Soulzero #4530
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti
Lige nu: 1 | I dag: 9