Octavia

Octavia

Plantage passer/ Plantage arbejder.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 23.09.2017 18:37
Octavia gik igennem sin hjem egn. hun elskede skoven og dansede rundt om træerne imens at hun sang hun elskede at synge og at være i naturen. hun følte sig lidt ensom da hun jo havde været lovet fred for evigt her i skoven men der var aldrig nogle at snakke med som kendte til hendes situation. hun hoppede op på en sten og råbte i sin sang som blev dæmpet i en trist tone. "I'm Octavia" sang hun imens at hun gik videre mod sin hytte i de ældste skove. hun var jo octavia en ensom ulv på færd mod sit hjem. hendes kappe gemte hendes øre og hendes hale var om livet og hun holdte om den og nussede den brune pels og sukkede lidt. hun ville nu gerne se sin plejefamilie men alligevel ville hun ikke forstyrre dem.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 23.09.2017 19:09

Ikke så langt væk der fra kom en Skiklase løbne ikke mod nogle men fra nogle jack hadet været på jagt og hadet prøvet at fange en kronhjort.. men det hadet vent sig til at jack bliv byttet i stede for...mest fordi han hadet skudt forkert han hoppet og bukket flere gang for at und gå grne og kviste og træer. Jack var en ung ulv i sin bedste alder jack hoppet højt og rundt men gemte sig så for at sikker sig for at dyret ikke kunne se ham han lå helt stille den kikket rundt og stampede i jorden for at finde ham men løb så videre for at at fange den person som ville skyde den og spise den ” pokkers ” svaret jack lidt stille han lå helt stille for at være sikker på at dyret hadet været væk men da han så vente sig så han Kornghjøret stå der og den så ikke lige frem glad ud den pustede jack i hodet og tog hovedet ned for at smide jack hen for and en person, ”ARGGEE” kom det fra ham og rullet rundt så hætten faldt ned over ham var han kommet lidt til skade med benet. Dyret vendte sig mod jack og hoppet lidt planrene væk og forsvandt ud i skoven igen
Octavia

Octavia

Plantage passer/ Plantage arbejder.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 23.09.2017 19:18
Octavia så på kronhjorten da den løb væk. hun havde bare gået for sig selv da den kom. hun var ikke bange for den. hendes kappe havde en lomme og i denne lomme kom et dyr frem som kunne skræmme de flerste væk. en gas fritte. den hed Filur og var Octavias bedste ven. hun så ned på manden eller ulven der landte foran hende. "er du okey" spurgte hun stille og fritten så op fra sit gemme sted og hvæsede lidt af jack.
Octavia tyssede på filur der straks adlød og kravlede op til hendes skuldre og lagde sig som en pels. Octavia nussede Filur på hovedet og så på jack med nysgerige øjne. hun havde aldrig set et fuldt ud halvdyr. hun havde kun set sig selv som var 1/4 del dyr og ellers menneske.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 23.09.2017 19:28
Jack hørte en stemme en Kvenlige stemme han rejste sig men kunne dog ikke der kom et piv fra ham og så ned mod sin fod og sukket lidt ” nej..nej tror mit fod er brækked eller forstyd ” svaret han og så hen mod Kronhjorten det forsvandt han råbet til den med lunger fulde gab ” JEG SKAL NOK FÅ DIG EN DAG ” jack kom med et stille smil hen mod kvinden han bukket dybt ig sagde ” jack Choie Anniko Demon …..” svaret han høflige selv om bente gjorder ondt han tog hånden frem for at hilse pænt hun var ulv det var lidt beder dem kunne han i det mindst klare i forhold til mennesker han halte dog lidt om og peget mod hvor kornhjorten forsvandt ” mig og ham har prøvet at fange hinanden i flere år nu dog misser jeg ham altid ” han grinet lidt igen og samlete sin bue op han tog den over skulderen og kikket lidt op og ned af person ” du ikke her fra vel......?” jack så sig om kræng for at sikker sig for der ikke var ander ulve i nærheden men det så der heldige vis ikke ud til at være i den forstand jacks klang brød sig ikke om fremmet i nærheden af deres lad stykke, jack kikket rundt men Støtte sig op af en træet igen 
Octavia

Octavia

Plantage passer/ Plantage arbejder.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 23.09.2017 19:39
"vis den er forstuet eller brækket må du jo hellere søge en healer." sagde hun lettere bekymret. hun så på filur da manden råbte til hjorten. hun nussede Filur da han præssenterede sig. "Octavia" svarede hun da hun ikke rigtig gad sige alle sine navne. hun trykkede hans hånd og trak den så tilbage lidt efter. hun så på ham hvordan han støttede op af træet. "jo jeg bor her. det har jeg gjort i 6 år. men du er ikke her fra kan jeg gætte." De ældste skove var jo en meget afsidesliggende skov. så der boede ikke mange her ude. Octavia kunne man ikke se hun var dyr. hun havde hætte på der gemte hendes øre. men at han ikke skjulte dem mere at han var et halvdyr generede hende ikke. men hun var ikke van til at gi hånd til en pote. så derfor havde hun trukket hånden til sig meget hurtigt.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 23.09.2017 19:49

Jack kikket og nikket ” min lasby lægger langt inden i skoven men jeg tror ikke jeg kan klare det på enge hånd ” svaret han stille og kikket lidt mod hinden jack sukket træt og udkørt ” um... du ville ikke have noget i mod at hjælpe mig der hen mit ben er lidt dårlige ” svaret jack så lidt efter et stykke tid mens han rejste sig op og bed sine tænder ” jo som jeg sagde før er min klang længer inden skoven vi har altid været her ” jack tog sin våben skjold frem og det viste en pote med med en flamme rundt om, ” min far er klang leder ” svaret han såå lidt stolt og trak våben skjoldet tilbage igen jack kikket lidt ned på det lille dyr som hun hadet som kæle dyr og fnøs lidt af den men rystede det af sig igen jack kunne ikke komme hjem til sin landsby selv lige nu så det galte at hun måske ville "Octavia" svaret han stille til sig selv og kikket op og ned af hinden " det et pænt navn ellers " 
Octavia

Octavia

Plantage passer/ Plantage arbejder.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 23.09.2017 19:59
Octavia lagde hovedet på skrå. "det har du altså ikke sagt" sagde hun angående det med hans klan. hun så på ham og trak skuldrene op til hovedet. skulle hun ud iblandt nogle hun ikke kendte. det var hun ikke glad for. hun så på ham og sank en klumb. "jeg.... jeg ved ikke om jeg kan" sagde hun lettere bekymret. hun havde aldrig været ved store flok racer før. hun var nok lidt ulv men ikke noget man mærkede på hende. hun så på filur der hvæsede af jack over hans fnøs. "Filur opfør dig nu pænt" Filur så op på octavia med sine søde øjne. Octavia så på Jacks fod. hun kunne jo hjælpe ham men hun vidste ikke helt om det var klogt.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 23.09.2017 20:13
Jack kunne godt se at hun ikke brød sig om det men det ville nu være rat vis hun gad hjælpe lidt dog gik han med lidt hunben og tog to pinde og fandt noget stof frem han hadet i lommen for at tørre blod af når jam var på jagt, ” det også helt oki jeg ville ikke prasse nogle overhovet ” jack tog hånden ned mod de to pinden og band den rund om hans hæl der efter rejste han sig op de gjorder ikke så meget ondt mere dog vidste jack ikke om han bare skulle gå igen men han hadet enlige fundet en der måske kunne forstå ham,jack kikket lidt ind i octavias øjne hans var lidt charmeren ” så hvor er du på vej hen ??” jack ville holde samtalen i gang mest også får at få smerten lidt væk fra sig selv dog var det ikke vide hvad han ville lige nu han ville godt hjem men han kunne ikke få sig selv til det der var af lige vel 2 dages rejses hjem her fra vis ikke En en halv dag jack sukket det bliv en lang tur hjem
Octavia

Octavia

Plantage passer/ Plantage arbejder.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 23.09.2017 20:21
Octavia så på ham og så ned på hans ben. "jeg kan godt gøre du kan gå igen.... men .... men det kræver lige jeg finder noget ild" sagde hun og havde kun en gang før lavet en brækket knogle med sin healing. hun så op på ham og ville jo gerne hjælpe men hun var bange for mange folk på et sted. efter den gang hun huskede hun blev stenet. efter det kunne hun ikke huske hvad der var sket dengang. hun så op på ham og satte sig ned på hug og her kom hendes hale ud til syne. "vis du venter her kan jeg hente noget ild. det tager nok en halvtime" sagde hun og vidste hun havde tændstikker der hjemme. og et lys. hun tænkte sig lidt om og rejste sig så og så på ham med lidt bekymrede øjne. "jeg er ikke på vej nogle steder. jeg nyder bare skoven"

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 23.09.2017 20:29
Jack så lidt ned mod hindens hale sår hun var altså ulv lidt lige som ham selv et lette blik kom frem for ham og han lænet sig tilbage, ” ild er ikke et problem overhovet ” sagde han og tog sit hånd frem der kom et kraftigt vind og ud af jacks hånd kom et ild svær frem ” min familie er Ild mester ” visket han stille og vente på hvad hun hadet hat sige til det dog ømmet jack sig lidt og da smerten var for stor begyndte hans syn også at falke lidt, ” men du må nok skynde dig lidt smerten er ved at tag bevisheden fra mig ” sagde han træt og vis man kunne se hans hud ville man kunnen se den var vid jack så dog lidt mere af vårlige ud da han mente det og man kunne nok også se det på ham han svedet lidt mere ind man burde men det var mest fordi kroppen sagde at han skulle passe på sig selv lige nu jack tog sig lidt til hovede og sværdet forsvandt igen fra ham det gjorder virkelige ondt det her

Octavia

Octavia

Plantage passer/ Plantage arbejder.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 23.09.2017 20:37
Octavia så på ham og tog hænderne mod ildsværdet. hun tog noget af ilden som så blev blå. og skyndte sig ned til hans fod og lagde det over hans sårede fod. hun koncenterede sig og vis man kunne se hendes ansigt kunne man se hun var forpint. hun healede hans fod men kom selv tilskade på samme tid. uden at fortælle det. hun rejste sig da ilden var gået ind i hans hud og healede ham.
hun tog hænderne til sig og rejste sig og gik lidt tilbage. hun vidste ikke om det virkede for det gjorde det ikke altid da hun ikke altid havde styr på sin magi. den drillede altid. hun så på ham for at se om hendes magi virkede. hun så ned på sine hænder og så de havde fået en 2 gradsforbrændning. hvilket ikke var sjovt.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 23.09.2017 20:49
Jack mærkede en vis Ubehag lige til at starte med men efter et minuts tid så stopped det jack hånet lette op og rejste sig så igen og tampede på sin fod. ” den mærkes fin nok ” svaret jack stille også så ned mod Octavias hænder han fik dårlige Som vittighed og kikket lidt blidt ind i hindens øjne ” du skulle ikke ha ført smerte på dig selv for min skyld ” svaret han blidt og gik tætter mod Octavia og tog blidt om hindens ene hånd for at studere dem jack sukket lidt og lage ørne helt tilbage og tog sit revet stof og lage den om hånden så den bliv beder for hinden at kunne holde ” det skal rejsen men det kan jeg altså ikke ” jack blik så stadige ind hindens blik og så stille væk igen med et host ” når jamen det af gøre sagen jo vi skal ha kikket på dine hænder inden du går videre ” svaret han stille og vente sig rolige om i mod sin by han kunne finde urter for måske at tag smerte lidt væk fra hinden jack kunne ikke lide at se at hun hadet givet hinden selv 2 gangs forbraning så han fandt lidt urtete de kunne bruge for at tage noget af smerten ikke fordi han var heler det var noget han hadet lært fra sin mor som hadet lært det fra en Kvinde som så var blevet til slave man fandt enlige ikke ud af hvad der var sket med hinden efter det
Octavia

Octavia

Plantage passer/ Plantage arbejder.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 23.09.2017 21:19
hun så rundt. hun kendte skoven. der var ikke nogle sø lige i nærheden men hun havde en brønd hjemme hos sig selv. hun så på ham. hun havde jo vidst det ville ske. hun smilte blot. "det er okey. jeg bad selv om det ved t gøre det. men så kan du da komme hjem" sagde hun og  så ned på sine hænder. de skulle i vand og det kunne kun gå for langsomt.
hun så på ham igen. hun smilte forsigtigt men det gjorde vildt ondt og det kunne ses på hendes øjne. hun begyndte at gå hjem mod sin hytte. hun boede 10 minutter der fra men hun vidste hun havde en brønd. hun så mod ham og vidste ikke hvad han tænkte men hun havde lidt brug for hjælp med brønden vis han fulgte efter hende. for at tage fat og hive spanden op ville gøre ondt.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 24.09.2017 10:20

Jack vendte hvodet mod skoven han burde gå tilbage til byen men, et sted ville han heller ikke væk fra hinden lige nu han sukket og vendte sig om for at gå med hinderne der var noget familie agtit over hinden men det var ikke jack kunne ikke forklare den mærkelige ting han følte dog gik han rolige med hinde og kikket rundt, her var nu meget Flot når man tænke på vejret ikke var så godt som Sådan, jack kunne ikke lade være med at kikke mod Octavia hun boget altså her helt selv og hun var en helere eller magier bruger, jack vidste ikke helt hvad han skulle spøger om men der kom af lige vel noget ud af hans mund, ”sååå du klare dig selv her eller ” svaret han stille og lage ørne tilbage en ulv burde ikke være af lene på den måde men der var måske en grund til at Octavia Bode som hun gjorder nymal var ulve folk dyr de brød sig ikke om at være af skåret fra deres familie med minder de selv hvile starte en klang senere hen, jack sukket stille og vidste enlige ikke hor de var på vej hen
Octavia

Octavia

Plantage passer/ Plantage arbejder.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 24.09.2017 10:51
Octavia gik stille og roligt. ja en ulv ville ikke gå alene. men hun var jo mere menneske end ulv. hun så tilbage på ham da han snakkede. "ja det gør jeg. mit arbejde giver mig nu også mad på bordet." sagde hun med et smil og så frem for sig igen. hun elskede sit job. hun var jo forfremmet i meget ung en alder. hendes arbejde var hendes liv. Octavia gik stille og roligt frem af til de nåede en brød ca 10 meter fra en lille hytte med en skorsten. Octavia så mod Jack og så på brønden "vil du ikke hive spanden op?" spurgte hun stille og roligt da hun jo havde brug for sine hænder kom i vand.
Octavia vidste ikke hvorfor hendes plejeforældre sagde hun skulle bo her ude alene. men de sagde det var klogest og hun elskede dem og troede derfor det var bedst.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 24.09.2017 11:12
Jack kikket lidt ned mod brønden og kikket så på Octavia igen det burde ikke være noget problem for ham men jack hev spanden ned i brønden og hev vandet op igen det var let men vandet bliv lidt tungt når man gjorder det så han pustede lidt for at få det op men der gik heller ikke lang tid. Før at jack fik vandet op til Octavia * hindens arbejde * tænke jack stille og så sig så om måske var hun helere for Ander han stille vandet på kanten af brønden og gav teng til at hun kunne få vakset sine hænder ” såå hvad arbejder du med ?” spurte jack stille og jack var ikke så glad for vand som mennesker var det var lige som at tage et bad men han ville godt hjælpe Octavia med sine opgaver han burde han blive og hjælpe eller burde han søge mod skoven hvor han var i sikkerhed. Jack rystede det af sig han ville så gerne vise hinden hans hjemby men det var ved at være lidt sent jack kikket op mod solen den var ved at gå ned et stille smil kom frem for ham men det bliv lidt koldt igen
Octavia

Octavia

Plantage passer/ Plantage arbejder.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 24.09.2017 13:25
Octavia  gik over til vandet han hev op og lagde hænderne ned i vandet og man kunne se det var dejligt for hende. hun så over på ham da han spurgte ind til hendes arbejde. "jeg arbejder på en plantage" sagde hun glad og så hans udtryk blev koldt. "hvad er der?" spurgte hun så da hun ikke havde sagt noget jo som kunne gøre ham sur eller vred. måske var det en af grundene til at hendes plejeforældre ville ha hun boede for sig selv.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 24.09.2017 13:45

Jack kikket lidt og så underen på hinden ” ikke noget ?” svaret jack stille og satte sig lidt ned mod vand hullet jacks ansiget kunne godt virke koldt selv om det ikke var det det var et gen som hans far også hadet og folk misforstod at der enten var noget galt eller han var sur jack tog sig i nakken og sagde ” når du mener mit ansigtet udtryk jo ser du det er far søn gen det svære tror jeg ” svaret han ærlige og stoppet med at klø sig i nakken og kikket ned mod hindens hånd ” hjælper det ??” spurte han Octavia om da han så det lige som lette på hinden at stikke sine hænder i det kolde vand blikket bliv vendt mod skoven da han syntes han hørte en lyd nærme sig dog kunne han ikke sige med sikkerhed om det var et andet rov dyr. Overhovet så han var lidt på vagt over for det men vendte så opmærksomheden mod Octavia ”det lyder til at være noget af et arbejde ?” kom det fra jack som måtte ikke andet ind at smile men så kom der lidt knoren fra hans mave det var længe siden han hadet spist noget ” hmme tror jeg ville tag mig lidt mad.. det eneste jeg fik var noget morgen mad men resjten ” han tav lidt og kikket mod skoven igen med Irriteret blik mod skoven ”tja den er inden i skoven et sted ” svaret han og sukket men det skulle ikke forhindre ham han tog lidt kød og stoppe det ind i munden det var røt men små stykker så man troede det ville være slik

Octavia

Octavia

Plantage passer/ Plantage arbejder.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 155 cm

Mong 24.09.2017 13:55
hun smilte da han sagde der ikke var noget galt. hun så ned på sine hænder og kunne mærke at det begyndte at bløde hendes hænder op. hun så op på ham og nikkede. ja det hjalp. men hun kunne risikere at stå med hænder i vand længe.
hun elskede sit job så hun grinte bare. "jeg sørger for træerne er raske. frugten er pæn og arbejderne passer det de skal" hun så ikke noget galt i at arbejde på en plantage. det var jo sådan man fik frugt jo. hun så på ham og nikkede til at han godt måtte tage noget mad. men da hun så det var kød kunne man se lidt foragt i hendes mundvige. selv om hun var ulv spiste hun ikke kød. eller det troede hun ikke hun gjorde.

Spice & Wolf - Holo
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 24.09.2017 15:05

Jack nød at spise lidt men snak da han skulle til at tage stykke nummer to ind i munden han kunne fornemme der ligesom var noget galt så han sagt langsomt. ”um.... er der noget galt ” spurte han om og putted det stykke kød ned i lommen igen jack var en kød spiser en ulv der lever frit som ham skulle have noget at overleve på for vinteren. Jack måtte gå lidt tilbage da han kendte det blik lidt for godt mund han hadet gjordet noget galt igen uden at vide det. Han ville helst ikke blive slået igen vis der var en som slog ham igen ville han ikke tøve med at bide hånden af. Jack kikket lidt mod Octavia og måtte lige finde ud af hvad der var galt inden han begynte at spise videre for hun hadet selv sagt ok for det vis det var maden hun ville have så kunne hun bare spøgere pænt om det
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Venus , jack, Krystal
Lige nu: 4 | I dag: 12