diversis

6
karakter

diversis 13.07.2017 10:36
Hej allesammen!

Jeg er helt ny herinde, og kunne derfor rigtig godt tænke mig at finde mig en makker, der havde lyst til at hjælpe mig sådan rigtigt i gang. Jeg har lige sendt en rimelig basic karakter til godkendelse (menneskekvinde), for at have noget forholdsvis nemt at gå i gang med. I forhold til plots og lignende er jeg desværre rimelig blank. Men altså.... Er der en der har lyst til at spille lidt med mig, som er tålmodig og har godt med tid de næste par dage, så jeg lige kan komme ind i det hele? 
Neph

Neph

Kaffepusher

954
karakterer

Neph 13.07.2017 11:15
Halløjsovs! 

Nu da jeg er vendt tilbage/genopstået/spawned igen, er jeg da helt frisk på at hjælpe dig godt i gang :)
Whatever you need, du spørger bare her eller i en PM!
Soul

Soul

The tea drinking Kitten!

113
karakterer

Soul 13.07.2017 12:15
Jamen Hej og Velkomme til Diversis ^^

Jeg er også, halv ny herinde, har været meget mere aktiv i chatten, end som spiller herinde, så hvis der er noget jeg kan hjælpe med, så sig endelig til :), syntes selv at jeg har sat mig ind i siden en god del, og har læst meget, og fået spurgt om de ting jeg havde behov for at spørger om.

Hvis du vil igen med at spille, så jeg altid frisk på det :), har lige pt kun en karakter, der er klar, men nogle flere på vej snarest.

Men, skriv en PB eller fang mig mens jeg er i chatten ^^ hvis der er noget du vil spørger om, høre om, eller have et emne med lille mig. ^^

Mange Hilser

SZ, Soulzero eller Stefanie :) ..folk kalder mig lidt af det hele xD
The twin eyed demon, with a voice colder than ice: Opia
The emotional weapon, with a mind of its own: Lality

Use as you see fit:
Spørgs og du får et svar :) ligemeget emnet!
Facebook: https://www.facebook.com/stefanie.hvilsom
Discord: Zhadalina/Soulzero #4530
Nomaakz

Nomaakz

The Mad Baron

125
karakterer

Nomaakz 13.07.2017 12:25
Hej jeg er også klar til at hjælpe dig i gang hvis det er.
jeg har være her nogen år så det skulle gerne give noget

så bare send en PB eller hvad du nu kan finde på til at fange mig :D

Hilsen Noma^^
Yuzuha

Yuzuha

25
karakterer

Yuzuha 13.07.2017 13:20
Heey!
Velkommen til! Jeg vil rigtig gerne spille med dig, jeg er også selv semi ny.
Hvis du vil have et hurtigt svar anbefaler jeg varmt at skrive i chatten! Folk er rigtig søde og hjælpsomme der!
Hvis du kunne være interesseret i at rpe, så send gerne en privat besked! Hjælper også meget gerne, hvis jeg kan!

Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 13.07.2017 14:31
Velkommen til KL :)

Jamen jeg hjælper gerne med at få dig igangværende her ind, dog har jeg en del karakterer at vælge i mellem, så når din dame er godkendt så kan jeg tage et kig og så skrive en Pb til dig omkring mine karakterer som jeg tænker ville passe i en tråd :)
Ela

Ela

1268
karakterer

Ela 14.07.2017 15:17
Velkommen til! 

I forhold til at starte og finde ideer til plots m.m. kan du trykke lige her så vil du se min plot oversigt, og måske der noget der fanger din interesse :) 

Ellers vil jeg ligesom de andre, med glæde hjælpe dig godt igang, ellers ved jeg at folk i boxen er meget behjælpelige med et hvert spørgsmål der måtte komme<3 

TheEvilQueen

863
karakterer

Hejsa og velkommen til! =D
Jeg er heller ikke så kendt herinde endnu, men jeg er 100% frisk på at tråde med dig, hvis du vil. Jeg er kun en PB væk!

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8