Ela's plot oversigt

Ela

Ela

1268
karakterer

Ela 09.06.2017 20:30
Ela’s plot oversigt!

Bare fordi jeg også gerne vil have en af de der flotte plotoversigt, så Velkommen til min plot oversigt! Smid endelig en besked her, på skype eller pm og jeg skal besvare hurtigst muligt!<3

Elaina de'Lacour

Kort om Elaina Hun blev gift som 16 årig, med Hektaurious og fået titel hertuginde. Elaina elsker det adeligliv med alt dette indebære. Det har bl.a. resulteret i et ægteskab hvori hun føler sig fange, og generelt meget ensom. Elainas forældre, samt elskede bror er døde, for længere tid tilbage, derfor føler hun hellere ikke at hun har nogen hun kan betro sine ønsker, drømme og bekymringer med. Elaina er meget ansvarsfuld i forhold til hendes alder og generelt meget stille og stålfast. Af hendes unge alder kan også være meget naiv og godtroende på andre mennesker. 

Søger

• Det kunne være fedt, hvis en ville oprette hendes svigerinde Selene! Hvis nogle kunne tænke sig at spille en lettere højrøvet adelige ;) 

• Elaina er relativ ensom, og kunne godt tænke sig nogle adelige veninder eller venner

Makayla d'Aramitz

Kort om Makayla: Hun kaldes May af nære og bekendte. Som enhver vampyr elsker hun blod, derudover elsker hun også magt, og hendes smugler forretning. Makayla er meget følelses kold hvad angår andre, i forhold til at opnå hendes ønsker, da hun først og fremmest tænker på sig selv. Makayla tyr gerne til forskellige midler for at opnå sine ønske, så som at forføre sit bytte eller manipulation. Samtidig elsker Makayla at have magten over en anden. 

Søger:

• Faste eller engangs kunder til smugle varer

• Det kunne være sjovt, hvis der var nogen interesseret i at blive afhængig af hendes bid

• Samarbejdspartner i forhold til at smugle

• Det kunne være sjovt hvis nogen oprettede hendes bror 

Nyssa Nyala Takács

Kort om Nyssa: Hun er ikke bleg for at dræbe, dog dræber hun ikke enhver hun møder, primært dræber hun dem hun får besked på eller dem som irritere hende og dem hvor hun syntes det kunne være sjovt at lege med. Nyssa er alligevel forsigtig i hvem hun vælger og hvordan, da hun trods alt elsker sit liv og gerne vil forsætte med at være i live. I og med at Nyssa kan mærke hvad andre føler har det også gjort hende utrolig følsom overfor andre, selvom hun forsøger at være at hård som en sten. Hun har efterhånden lært at leve med de følelser hun modtager, men engang imellem kan det også spille hende et pus.

Søger:

• Nogen som har et dødsønske, så står Nyssa til rådighed

• Det kunne være sjovt, hvis nogen fik hende til at få et sammenbrud i form af hendes evne og alt det hun kan mærke 

• Bekendte indenfor dæmonracen

• Fjender, hun har jo efterhånden dræbte nogle 

Myrilla Lurina

Kort om Myrilla: Hun reagere også på navnet Myr, hun er ung kvinde på 21 år som har haft de bedste forudsætninger på livet og som har gjort at hun en meget varm og tiltalende person. Det er hendes passion at hjælpe, rådgive og lytte til andre for at hjælpe dem videre i deres liv, men dette betyder også at hun ofte glemme sig selv og de indre forstyrelser hun selv arbejder med. Deriblandt hendes overfald og tabet på både mor og søster dette har gjort at hun er mere indelukket end hun var før. Myr glemmer også sig selv i forhold til hvad der er fornuftigt at spise og derfor ville nok enhver sige at hun var lettere underernæret, men hun skjuler det godt med lettere løst tøj. 

Søger:

• Myrilla vil rigtig gerne have hjælp til at lære, at kunne forsvare sig selv

• Efter hun er vendt tilbage til hovedstaden, så mangler hun lidt nogle veninder og venner

• Hun har en relativ stor familie, og det kunne også være fedt at få nogle af dem i spil!

Udover det, så er jeg meget åben for ideer og plots! Så vær ikke bange for at spørge <3 

Tatti

Tatti

Lummer prinsessen

2527
karakterer

Tatti 09.06.2017 22:10
Elyon, min kentaur ville helt sikkert blive en god veninde for Elaina! 

Og så har jeg planer om at oprette en halvdæmon bitch hahaha som arbejder på bodellet fra tid til anden regner jeg med 8D så de kunne være evil bitches sammen hende og Makayla >D
~Tati~

Lorgath

Lorgath

The Boop-Master

2651
karakterer

Lorgath 10.06.2017 01:00
Jeg smider Jocasta og Skadi op her, da det primært er de to jeg har behov for plots til. Jeg har muligvis nogle idéer med Skadi og Nyssa, derudover Ela og Jocasta, men tænkte at vi kunne tage den over pb, hvis du lyster? xD

Ela

Ela

1268
karakterer

Ela 10.06.2017 11:11
Tatti:  Ja det kunne de helt sikkert! Og nice! Men Makayla elsker mest at bestemme selv, hvorimod Nyssa godt kan bitche med andre, så tro umiddelbart lige til bitche sammen så er hun mere oplagt :D

Lorgie: Lyder spændende! Jeg er klar på det hele :P Ja eller skype? Min står på min profil, du snubber den bare c:
Tatti

Tatti

Lummer prinsessen

2527
karakterer

Tatti 16.06.2017 11:26
Oh yes! Nyssa og Rosalee ville sikkert også blive et fint par hahahah <3
~Tati~

Ela

Ela

1268
karakterer

Ela 16.06.2017 11:28
Oh yes! Nyssa og Rosalee ville sikkert også blive et fint par hahahah <3

Det tro jeg også <3
Har du skype? det er lidt nemmere at planlægge der c: 

TheEvilQueen

863
karakterer

Nu kiggede jeg lige lidt på Makayla, og tænkte at hende og min Céline (elver gone vampire) kunne finde en form for venskab frem? Eller at hun måske kunne hjælpe Céline med at gøre livet som vampyr lidt lettere? Céline hader nemlig at være vampyr, og kan ikke rigtig 'finde ud af det'.

Noget der kunne friste? Si' også gerne til, hvis andet kunne friste!
Ela

Ela

1268
karakterer

Ela 21.06.2017 15:02
The Evil Queen: Det kunne de sagtens, May gør ofte tingene hvis hun kan få noget ud af det ;) Såe hvis hun skal lære fra sig, vil hun også forlænge noget til genglæd, eller som en slags vennetjeneste af en art :) 

Hvis du har skype, kan vi aftale nærmere der på :D du er i hvert fald kommen til at nuppe min ;) 
Freya

Freya

45
karakter

Freya 27.06.2017 23:20
Så kunne jeg få taget mig sammen til at skrive herinde... Men tænker at Ella kunne få hjælp af Makayla til at skaffe noget til hendes eliksirer? c:
Freya

Freya

45
karakter

Freya 27.06.2017 23:20
Så kunne jeg få taget mig sammen til at skrive herinde... Men tænker at Ella kunne få hjælp af Makayla til at skaffe noget til hendes eliksirer? c:
Ela

Ela

1268
karakterer

Ela 28.06.2017 18:16
Freya: Er der tale om ulovligt eller lovligt hun skal bruge til hendes eliksirer ^^ ellers kan Myrilla muligvis hjælpe i det hun arbejder på helbreds huset og har noget kendskab til urter m.m. :) 
Freya

Freya

45
karakter

Freya 29.06.2017 10:47
Freya: Er der tale om ulovligt eller lovligt hun skal bruge til hendes eliksirer ^^ ellers kan Myrilla muligvis hjælpe i det hun arbejder på helbreds huset og har noget kendskab til urter m.m. :) 

Det kan for min skyld være begge dele. ^^
Ela

Ela

1268
karakterer

Ela 29.06.2017 10:53
Freya: Okay n_n  i forhold til din karakters personlighed, så tro jeg det ville være bedst for hende at møde Myrilla, hun er noget mere sød og venlig af sig end May xD Vil du eller skal få lavet en tråd start, tænker umiddelbart det mest oplagte valgt i er helbredshuset :)  
Freya

Freya

45
karakter

Freya 29.06.2017 14:52
Freya: Okay n_n  i forhold til din karakters personlighed, så tro jeg det ville være bedst for hende at møde Myrilla, hun er noget mere sød og venlig af sig end May xD Vil du eller skal få lavet en tråd start, tænker umiddelbart det mest oplagte valgt i er helbredshuset :)  

Lyder fint. Skal vi aftale nærmere over privat besked? c:
Mong

Mong

2692
karakterer

Mong 30.12.2017 13:51
jeg er frisk på at lave noget du kunne bruge.  (overvejer at lave en ny char) så vis du fortæller hvad du godt kunne bruge så vil jeg se hvad jeg kan finde på eller finde ud af.
Ela

Ela

1268
karakterer

Ela 30.12.2017 21:52
Myrilla har en relativ stor familie, hvis du har lyst til at spille en af dem :) 

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Black Phoenix
Lige nu: 1 | I dag: 8