Log ind Opret bruger
Nova
Bright Star of Justice

Rang: Diamantmedlem
Aktive karakterer: 1
Trofæer: 12
Da den sidste reklametråd havde reklamer helt tilbage fra år 2009, har vi valgt at starte på en frisk.
Har du en reklame, svarer du blot i denne tråd med en beskrivelse til siden. :)

Hvis man ønsker at reklamere for Krystallandet, kan man benytte sig af dette banner:

Bemærk!
# Poster man en reklame for en side, tilskriver vi os automatisk retten til at smide en af vore reklamer på den selv samme side, som der er blevet reklameret for.
# Kan det ikke lade sig gøre at lægge vores reklame på denne side, vil reklamen her i tråden blive slettet.

# Sider, vi vurderer som værende inaktive, vil blive slettet fra tråden, så den i så høj som mulig grad kun består af aktive sider.
# Hvis I har en opdatering, I gerne vil poste omkring jeres side, skal I være velkomne til at lave endnu et indlæg i tråden, selv om I har postet en reklame før. 

DarkWorld - En Ø i krig med sig selv

Et board der minder om middelalderen og fantasy
Racer på siden: Magiker, vampyr, lycans, dæmoner, havfruer, draconians og mange andre
Det begyndte for mange årtusinder siden.. Lysets Gudinde og Mørkets Gud levede i harmoni med hinanden men noget gik galt. Darkworld, den største kendte ø blev delt i 3, det gode land Nirelia, Grænsen og det onde land Darklia…
Krigen har hersket i årtusinde og der er til tider været fred, ligesom der er nu mellem Nirelia og Darklia er men trues nu af fælles fjender fra hver sin side af øen, nemlig stammerne fra bjergene og piraterne fra havene .. Selv det neutrale land Grænsen trues af disse trusler, til trods for de ikke har gjort andet end passe dem selv og følge de fælles love som dronningerne fra Nirelia og Darklia har lagt over dem.
Vil landene glemme deres stridigheder og slå sig sammen imod de fælles trusler? Vil elskende nogensinde få hinanden og leve lykkeligt til deres dages ende? Vil der nogensinde komme fred på øen? Kan man overleve gudernes vrede? Kan man vinde over fristelserne der lurer lige om hjørnet? Og til sidst vil man nogensinde kunne vinde den indre kamp imod sig selv?
Find ud af det ved oprette din egen person, vælg mellem mange forskellige væsner og jobs, og se hvilken fremtid din karakter ender ud med..
Tør du joine en uforudsigelig verden?

http://thedarkworld2010.proboards.com/index.cgi

Besøg det-frie-land.proboards.com igen!
Kalos Invasion Event.

"Johto er truet, den naturlige balance på randen af sammenbrud og kun du kan forhindre det kaos, som ellers vil være uundgåeligt."

Professor Elm og hans kollegaer Professor Sycamore, Oak, Birch, Rowan og Juniper har indkaldt de lokale træner til et hemmeligt møde. Der har været adskillig reporter omkring ukendte pokemoner i hele regionen og alle forsøg på finde ud af hvor de kommer fra er mislykkes. I samarbejde er det lykkes professorerne at komme frem til at disse vilde pokemoner primært stammer fra Kalos regionen. Deres tilstedeværelse truer med at skubbe den naturlige balance og ligge Johto i ruiner. De har derfor indkaldt en flok af professor Elms unge træner til at hjælpe sig med at finde og få indfanget disse nye pokemoner, inden det er for sent.

Hvor kommer de fra og hvorfor er de her? Stikker der mon noget dybere under?
Grib chancen for at opleve en masse nye pokemoner, få nye venskaber og hjælp med at få Johto på ret køl igen.

Vi begynder d. 7 Juli, men tilmeld dig nu og bliv klar til jagten.

Du vil få mulighed for at:

- Deltag i vores lotteri
- Se om du kan løse mysteriet om de fremmede pokemoner
-       Find pokemoner og æg fra andre regioner
-       Besøg cirkus med dine venner

http://pokemondanishworld.proboards.com/

Link til siden her

Freden har sænket sig over Det Frie Land efter en borgerkrig, der har varet i flere år. Roy Ó Riain sidder nu på tronen og regerer sammen med sin hustru, Elisif. Folket er tilfreds med den nye måde, tingene er faldet på plads på. Kun på Platinøerne hersker utilfredsheden til stadighed, for Col Day begræder tabet af tronen og rasler truende med sine våben.
I stedet nærmer der sig nu en ny trussel fra Norden, nemlig disse sagnomspundne væsner. Monstre, kalder man dem, og de er frygtet i Syden, hvor de stadig er intet mere end en skrøne. En dag vil de finde ud af, hvor virkelige Monstrene i sandhed er.

Hvad har vi at gøre med? Siden er et middelalder/fantasy-board i særdeleshed inspireret af, Kristin Cashores bøger.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

LINK til Det Frie Land
Hej med jer,

Jeg kan se at I bruger CBOX som jeres chat, hvilket er rigtig godt, men har I nogensinde skullet bruge cbox'en på jeres smartphone? :-) Det har jeg og det synes jeg faktisk ikke fungerer særlig godt. Specielt ikke når man er på flere forummer på samme tid og derfor skal huske alle links for at kunne være med i chatten de forskellige steder.

Jeg skriver for at fortælle jer, at hvis du ejer en Android enhed, så har jeg udviklet en ny app som heder CBOX Viewer, som giver dig muligheden for at gemme alle disse cbox' du skal bruge ét sted og én gang. Når først de er gemt, kan du altid tilgå dem og du går derfor aldrig glip af en besked igen :-)

Hvis du er interesseret, så kan du besøge google butikken her eller søge efter CBOX Viewer på Google Play :-)

At gemme din cbox i app'en er nemt når først du får det lært - du har 2 muligheder:

1. Spørg din cbox-admin efter det navn de har givet cbox'en (de kan se det ved at logge ind på http://www.cbox.ws).

2. Højre-klik på "Opdater/Refresh" i cbox'en og tryk på "Åbn i ny fane". I toppen af det nye vindue står cbox'ens navn - hvilket er navnet du skal bruge i app'en.

Jeg håber I kan bruge app'en og at det gør jeres liv nemmere - det har i hvert fald hjulpet mig.

Go' aften til jer.

Venlige hilsener
Benjamin

Link til siden her

ZAPDOSZULU HOME / REGISTER / GUIDE / ADVERTISE

If you state my name as the one who referred you to the site, you will get a free Snowboardin Pikachu!

www.dayofdark.proboards.com

Ace High - Stedet for mutanter
Ace High er et online chat-rp der handler om at man som mutant kommer til en skole med et område på størrelse med Tyskland i en virtuel verden hvor mutanter og regeringen sloges om mutanternes rettigheder. Mutationerne kan varierer lige fra Magikere, til Element betvingere og Dyreformskiftere. Nogen har synlige mutationer, f.eks haler eller skæld, hvorimod andre ligner helt almindelige og harmløse mennesker.
På denne skole lærer de ikke kun at styre deres evner og bruge dem til noget nyttigt, men de får også nye venskaber, oplever kærligheden, bliver sendt på missioner/opgaver og meget mere! Kun fantasien sætter grænser!
Ses vi på
Ace High

NB: Siden linker KL http://tixi.dk/forside/links/

Besøg os!

Link til siden her

Vi venter lige her!

Link til siden her

http://coangels.jcink.net/
Hej KL :) 

Dette er nok en ret spøjs, anderledes 'reklame' (tja, reklame er det nok ikke rigtigt,) men ikke desto mindre passer min forespørgsel bedst i denne kategori. 
Sagen er, at jeg har mistet mine gamle faste rpg-partnere! Jeg har gjort mig meget i den slags de sidste 10 år af mit liv, og kan ikke helt undvære det; så nu søger jeg nogle nye! 
Jeg har dog aldrig været god til sider som denne; forstå mig ret, jeg er fantastisk imponeret over hvor lækker KL er, men jeg har altid egnet mig bedst til private to-mands hvor vi selv sætter regler og bygger samfund og miljø sammen. 
Så derfor, er der nogen her inde der kunne være interesseret i noget lignende? :) 
Jeg er fresh på langt det meste, og elsker dramatiske og fantastiske plotlines. Jeg er fortrinsvis tilhænger af plots der indebærer en form for romantik - ikke bare en masse sappy lovey-dovey, men gerne noget der også indebærer had/fjendskab, problemer, og forbud.. I don't know, jeg slynger bare lidt ord omkring mig ;D 

Jeg har god erfaring med div. settings/temaer som f.eks. Harry Potter, Black Dagger Brotherhood, Downton Abbey, Gossip Girl, vampires, assassins og en masse andet man kan finde udgangspunkt i. Som sagt, jeg er frisk på det meste, og mangler en mod/medspiller :) 

Please, hvis jeg har vagt den mindste interesse hos dig, så skriv endelig, så kan vi altid se om vi er kompatible! :) 
Du kan, om ikke andet, smide mig en mail på sofsof@hotmail.dk (Haha old-fashioned, yea..)

Peace out! <3
Horizon Bay City

Siden her er inspireret af diverse Marvel-univers og er derfor kategoriseret som en fanside. I virkeligheden tilbyder den meget mere end det! Siden er også for dem som elsker det vilde storbyliv og magi i alle afskygninger. Horizon Bay er NY og har derfor brug for medlemmer til at forme den og gøre den endnu mere fantastisk. 

Klik HER for link

Vi glæder os til at se jer! 
- Timon og Pumba

Besøg siden her!

Hurtigt svar

Forfatter: