Queen's Fraværstråd

TheEvilQueen

863
karakterer

Her vil jeg skrive, hvis jeg har fravær af den ene eller anden grund. Til tider vil jeg også skrive årsagen, men som regel bare meddele, at jeg tager en pause samt hvor lang tid.

FRAVÆR GENNEM TIDEN:

26. Juni til 3. Juli (2017)

24. Juli til 31. Juli (2017)

4. August til 20. August (2017)

12. November til 24. December (2017)

2. Februar til 9. Februar (2018)

3. April til 1. Maj (2018)

TheEvilQueen

863
karakterer

24. Juli til 31. Juli (2017):

Da jeg går på ferie, uden andet internet end dataen på min mobil (desværre), så vil jeg melde fravær, fordi det er det høflige at gøre. Ha' det godt alle sammen i mit fravær, i overlever nok ;)

TheEvilQueen

863
karakterer

4. August til 20. August (2017)

Jeg vil være fraværende på ubestemt tid! til mandag! Har været meget lidt motiveret til at skrive kreativt, men nu forsøger jeg at komme igang igen, så jeg kan få lavet nok tråde til at få min Mariel ind på siden!

TheEvilQueen

863
karakterer

12. November til 24. December

Fordi det er NANOWRIMO17 nu, så har jeg enormt travlt og får derfor ikke skrevet andet end på min roman. Derfor ville jeg melde ud, her, at jeg ikke kommer til at være aktiv herinde, desværre. Men jeg er klar igen pr. December, håber jeg. 

Forhåbentlig før 24. December, men hvis ikke, så er jeg i hvert fald tilbage den 24. December.

TheEvilQueen

863
karakterer

2. Februar til 9. Februar

Da jeg skal på tegnsprogskursus hele næste uge, fra mandag til fredag, så vil jeg være fraværende i den periode. Eller jeg vil i hvert fald ikke svare på tråde, kan ske at jeg kommer på chatten dog. Men vi ses efter det!

TheEvilQueen

863
karakterer

3. April til 1. Maj (2018)

Jeg vil bare melde, at jeg holder pause fra 3. April af, da jeg starter på uddannelse, og gerne vil lægge alt mit krudt i uddannelsen. Men jeg lover at komme tilbage igen, og er måske også tilbage i små perioder, men vil først være 100% tilbage 1. Maj.

TheEvilQueen

863
karakterer

7. Maj og fremad

Jeg kommer til at tage en længere pause, fordi jeg er så GAME på noget Harry Potter-rollespil, som jeg har svært ved at lægge fra mig og finde lysten til det her. Altså den her type rollespil. But... I will be back! Soon! I hope. Vi ses!

TheEvilQueen

863
karakterer

23. Juli til 29. Juli

Jeg går på ferie på Fyn den næste uges tid, så vi ses. Ta ta!

TheEvilQueen

863
karakterer

23. April til ?

Kommer til at have fravær igen. Jeg har det ikke godt...

Tråden er låst

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 12