Tevin 21.06.2017 03:14
Sad man i c-boxen i går aftes, kommer tråden her formodentlig ikke som nogen større overraskelse. For kort at opsummere synes jeg, at der er en trist mangel på dværge herinde, og det mener jeg sagtens, vi kan ændre på, når der er så mange lækre avatars at hente. Nedenfor har jeg, på mest luksuriøse vis, stillet en række karakteridéer til rådighed. Der er naturligvis ingen, som siger, at de skal udpensles præcis som jeg har nedfældet. Det er blot forslag (som jeg selv synes er rimelig nice) i håb om at lokke med jer. Kan ingen af dem umiddelbart friste, sidder jeg inde med flere avatars, der muligvis kunne. Jeg har alt for mange løse idéer, så I skal endelig bare råbe højt, hvis I gerne vil hoppe med på dværgevognen.
(link til billede)
Mudgraic spilles af Tevin
Uansvarlig og dumdristig. Taler før han tænker og har for vane at være arrogant, hovedsageligt grundet den hudløst ærlige og ligefremme natur. Stålsat og ikke synderligt vellidt, men han er egentlig god nok på bunden trods en vis grådighed og svaghed for rigdomme og skinnende genstande. Var altid familiens sorte får og føler derfor, modsat størstedelen af sin race, ikke den store tilknytning til Dragorn. Vendte derfor alle ryggen og tog benene på nakken, da Mørket overtog, fremfor at blive og kæmpe for hjembyen. Har ikke sat ben der siden, da han er for kujonagtig til at se konsekvenserne i øjnene.

(link til billede)
Grimnyr spilles af Rolf
Mudgraics bror med et bemærkelsesværdigt temperament og en urokkelig stædighed. Han er en godhjertet mand, men svigter man ham først, tilgiver han aldrig. Er ofte meget fremmedhadsk men dog til gengæld dybt loyal og trofast, og blev derfor i hjembyen for heltemodigt at bekæmpe Mørket, hvilket resulterede i en skade. Den gjorde ham blind på det ene øje, men det til trods er han stadig blandt Dragorns bedste krigere. En meget stereotypisk dværg, der er glad for våben og stamkunde på den lokale kro, hvor han højtråbende lufter sine holdninger og konkurrerer om at have den største alkoholtolerance. Har været gift i mange år efterhånden og lader ikke andre mænd røre sin hustru. Vægter familie højt og ser derfor brorens flugt som et kæmpe svigt.

(link til billede)
Thundreahilda
Også kaldet Thundrea. Grimnyrs unge kone. Blandt Dragorns mest trofaste krigere, temperamentsfuld og stædig som sin mand, men også omsorgsfuld for de, hun har kær. Vægter dværgenes sikkerhed højt og ønsker i øjeblikket ikke at få børn, hvilket ofte leder til højlydte skænderier mellem hende og Grimnyr, der gerne vil stifte egen familie. Deres forhold er turbulent, men de taler hinandens sprog og viser deres kærlighed på alternativ manér. Hun er en kvinde med ben i næsen, der kan give Grimnyr modstand, og i realiteten behøver hun langt fra hans beskyttelse, da hun sagtens kan tage vare på sig selv og ikke er bleg for at slå fra sig.

(link til billede)
Brossotir
Mestersmeden i Dragorn, en lukket mand af få ord men alligevel vellidt blandt alle for sit exceptionelle håndarbejde. Har efterhånden en del år på bagen, men er dog aldrig hverken blevet gift eller har fået børn, da han er lidt for stor en enspænder, der lever og ånder for sin eneste passion i livet. Man ved altid, hvor man kan finde ham, da han aldrig synes at forlade arbejdsbænken.

(link til billede)
Yurgitelyn spilles af The Evil Queen
Dragorns mest vellidte kromutter. En selvstændig mor, der gik fra sin mand, fordi hun mente, han var doven og uduelig. Hun er ikke bleg for at sige mændene imod og træde ind med løftet pegefinger, hvis besøgende bliver lidt for højlydte. Hun er beskyttende for de, hun har kær, men det kræver sin mand, eller kvinde, at nå ind til hende. Hun kan til tider være ubarmhjertig men dog altid fair og med hjertet på det rette sted. Af gode grunde én af de mest velkendte indbyggere i Dragorn. Hun har mange forbindelser og ved lidt af hvert - er man ude efter fortrolig information eller seneste nye sladder, er hun den rette at gå til, trods hun er en hård og fornuftig forhandler, der ved bedre end ikke at åbne sig op for hvem som helst.

(link til billede)
Sanina
Én af Yurgitelyns døtre med ry for at være blandt Dragorns smukkeste kvinder. Hun er eftertragtet og har håndfulde af bejlere, hvorom ingen dog synes at være gode nok til den kræsne, unge dværg, der ingen intentioner har om at forelske sig foreløbig. Hun hjælper indimellem til på kroen, men er ellers i optræning som kriger.

(link til billede)
Thikdril
Den mest belærte og intellektuelle dværg i Dragorn, og dermed én af Thanens rådgivere. Blandt de eneste, der er i stand til at fremtvinge magi gennem mange årtiers dyb fascination deraf. Er af den overbevisning, at enhver dværg er født med magi, som ligger dybt begravet og kræver en indre ro at bringe op til overfladen. Fredelig, gammelklog og fortaler for at dværgene skal stå tættere sammen med landets resterende racer. På mange måder en meget utraditionel dværg, der haves dybt delte meninger om. Nogen ser op til ham og respekterer hans arbejde og synspunkter, mens andre ikke kan følge hans nytænkning og mener, at han har en skrue løs et sted og helst ser ham afsat.