Now it's vampire time!

Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 20.06.2017 20:37

Tiden er kommet til at vampyrerne skal herske lidt, have lidt magt, og ikke være gemt væk, ikke føle sig værdsat, truet. Det på tide at de kommer frem, bliver mere frygtet, accepteret for det de er. Men mest af alt er det på tide at vampyrerne får deres egen klan, som så mange andre væsner har. Og eftersom varulvene har deres ulveklan, er det mere end rigtigt at vampyrerne også får sig en.

Zoltan fik den gode idé at føre hans drøm og ønske ud til alle i Krystallandet, så han skabte denne klan, som er en klan for alle vampyrer der både ønsker at være en del af familien(klanen), men også mangler et sted, hvor de kan føle sig accepteret, og vide at man ikke er den eneste af sin slags. I længere tid har mange set vampyrerne som nogle  man ikke skulle være bange for, nogle man ikke burde frygte og føle sig truet af.  Det bliver vendt rundt nu, da Blodets Bånd er klar til at vise, hvor stærke og frygtindgydende vampyrerne kan være,  og de er kommet for at blive, for at vise magt og styrke som aldrig før. Det er på tide at komme frem for mørket, og føle sig værdsat. 

Klanen der har navnet Blodets Bånd er for alle vampyrer, alle der ønsker at være medlem, og lyster.
Og der er intet krav til at være medlem af klanen, det eneste krav er at du er vampyr, og selvfølgelig respektere klanens leder Zoltan. 

SÅ ALLESAMMEN! ønsker du at være medlem af Blodets Bånd, den første vampyr klan på Krystallandet, så kan du enten svare til det her, eller sende en besked til mig :-)

Medlemmer: 

-Zoltan (Lederen af klanen)

-Céline

Tevin

Tevin

I preen for Satan

19
karakterer

Tevin 20.06.2017 21:01
Jeg er umiddelbart interesseret, da jeg har haft i tankerne, at jeg skal have kreeret en vampyr på et eller andet tidspunkt. Havde faktisk selv gået og leget med tanken om en lignende tråd. Har Blodets Bånd pt. et formål andet end at samle vampyrer? Zoltan er kun lige blevet skimmet igennem, men jeg ser, at han er kaotisk ond og har ønske om at vælte dronningen af tronen, så jeg tænker ikke, at klanen har fred og idyl som hensigt?
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 20.06.2017 21:07
Er glad for du er interesseret, og du må endelig skrive når du får styr på din kommende vampyr og det.
Altså Zoltan er ren ondskab, hvis man kunne sige det sådan, men klanen har ikke et fast mål. Dog skal det siges at der sagtens kan komme et mål, det kan være medlemmerne bliver enige om at slå sig sammen, og skabe kaous i krystallandet, eller noget andet. 
Men af hensigt er den ikke fredelig som sådan, selvfølgelig får vampyrerne deres egen klan, og mulighed for at være med til mange ting, og kan sætte deres præg på nogle ting. 

Skal også siges der sagtens kan være plots bygget op omkring vampyrerne, og klanen, og der kan sagtens være ideer til muligheder der kan gøres og laves. Men selvom Zoltan umiddelbart vil vælte dronningen af tronen, er han loyal overfor klanen og dens ønsker. 
Tevin

Tevin

I preen for Satan

19
karakterer

Tevin 20.06.2017 21:50
Min tanke var, at der, hvis Zoltans klan begynder at skabe kaos i håb om mere magt, kunne etableres en modstandsklan, der modsat består af fredelige vampyrer, som ikke ønsker at dræbe og har til mål at være mere accepterede blandt andre racer og leve med dem side om side. Det mål ville Zoltans klan åbenlyst sætte en stopper for, hvis de begynder at tiltrække sig negativ opmærksomhed og plante frygt hos indbyggerne. Det ville højst sandsynligt føre til indbyrdes krig mellem de to vampyrklaner, fordi de bliver en stopklods for hinandens planer.
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 20.06.2017 21:55
Jamen idéen kunne være sjov at lege lidt med, og få bragt ud, jeg kunne godt se muligheder i det. Også for at der kunne ske noget spænding, men så tænker jeg, hvad havde du i tankerne med den modstandsklan, var det en du ville lave, eller hvad tænkte du?
Fordi selve Blodets Bånd består også af vampyrer der ikke vil gøre nogen ondt og det, som bare må holde sig tilbage når de andre medlemmer vil i krig, eller skabe kaos. Så primært er klanen en klan for alle slags vampyrer, om de måtte være gode eller onde, Zoltan vil også tage hensyn til det, og ikke bringe de vampyrer der ikke ønsker at gøre nogen ondt, og det væk fra det, så de stadigvæk er en del af klanen men måske ikke er med til de ondskabsfulde ting, og det. 
Tevin

Tevin

I preen for Satan

19
karakterer

Tevin 20.06.2017 22:01
Ja, jeg ville sagtens kunne stable den på benene, hvis det kommer til det. Man kunne evt. lade den udspringe ved, at det oprindeligt er medlemmer af Blodets Bånd, som har været uenige med volden og løsrevet sig.
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 20.06.2017 22:03
Jada det kunne sagtens være et medlem af klanen, der måske er gået lidt imod klanen, og så har skabt en modstandsklan eller sådan noget 
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 21.06.2017 07:00
Måske kunne Zoltan og Amira eventuelt have en relation? Hun har trods alt også en coven/klan men de er mere fredelige. Måske kunne de have et umådeligt had til hinanden?

Ellers som jeg nævnte i går er jeg ved at gøre Eliyah færdig... dog vil jeg påpege at han er et krigsglad, magtliderlig og en Nasty motherfucker.. Men eftersom vi kender hinanden så ved jeg også at du er pis hamrende ligeglad med hvor Nasty Min karakter er, så når han er done melder jeg gerne ham til Blodets Bånd ;)

TheEvilQueen

863
karakterer

-
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 21.06.2017 12:53
Nyxx: Vi kan sagtens se på det, om Zoltan og hende skal have en relation, eller hvad vi gør, ellers siger du bare til hvis du tænker det skal være Eliyah 

Ja er fuldstændig ligeglad med om han/hun er nasty og hvor meget de er det ;)
men lyder hvertifald godt du er på 

The evil queen: Jamen lyder meget godt da, at i gerne vil det, så skriver jeg jer på listen eller ja you know :D
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 12.07.2017 23:14
Jeg skal bare tage mig sammen til at gøre Eliyah done^^ tror det er næste skridt inden gammelfar xD
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 13.07.2017 10:34
Du giver bare besked når det er xD

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus Læremester, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 10