Dude, where is my dragon!?

Gæst

0
karakter

Nu har jeg længere tid gået og leget med den tanke, om at samle folk til at slå en drage ihjel!

At slå en drage ihjel, er faktisk det primær grund til at jeg overhovedet lavede Hektaurious (også kendt som Hektor) og jeg hævder selv at jeg er en mand af mit ord! Plus!! Et potentielt trofæ at hente!

Jeg er stadig  noob og grøn hvad angår denne slags rp form, så det er er også derfor jeg spørg folk, for at lære grænserne at kende og blive bedre. Men mest af alt, fordi at det er fuckin EPISK at slås imod en drage!

I følge den lore som KL har sat op, så skal der omtrent 5-6 mennesker til at slå en ihjel. Spørgsmålet er mere...hvordan i alverden ville vi overhovedet gøre det?

Hvem er frisk på at dræbe en drage?!
Lorgath

Lorgath

The Boop-Master

2651
karakterer

Lorgath 19.06.2017 23:49
Skadi er så fucking frisk, at du tror det er løgn! xD

Ray

Ray

Master of Dust!

161
karakterer

Ray 19.06.2017 23:52
Tarkvin er på!

Hobbit

Hobbit

7589
karakterer

Hobbit 20.06.2017 00:09
Logan er så in!!

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"
Rolf

Rolf

Ham den fandens smarte

114
karakterer

Rolf 20.06.2017 07:21
Det her bliver jeg simpelthen nødt til, at være med til. Om det er med Hsin eller Thanases, så skynder jeg mig lige at sætte kryds her ;-)
Tevin

Tevin

I preen for Satan

19
karakterer

Tevin 21.06.2017 22:01
Jeg sætter ligeså kryds med Mudgraic, min kommende dværg. Har du gjort dig nogen tanker om, hvordan og hvorledes, Karn? Jeg tænker hovedsageligt hvorhenne og hvilken drageart.

TheEvilQueen

863
karakterer

Altså... Daya vil også gerne være med, medmindre du allerede har fundet 'dem du skal bruge' altså. Jeg er ikke helt sikker på, at hun ville være den bedste til at samarbejde, men hun er hurtig, stærk og udemærket med et våben, så hun er klart en fordel at have ved sin side, hvis muligt. 

Hun har dog ingen magiske evner, og er ikke særlig fantastisk, rent taktisk, så der ville hun i hvert fald få brug for hjælp. Hell jeg tror endda, at hun ville kunne se fornuften i at have gang i et samarbejde på den konti.

Gæst

0
karakter

Sådan der.

Lige et par små ting:

1: Man skal være villig til at løbe en risiko og at ens karakter kan dø. For det første er det en drage. For det andet, så er sådan noget som forberedelser som kan mindske chancen for død. For det tredje, hvis man ikke frygter for sit liv og man ved at man vinder, jamen hvor er det spændende henne?

Alle er som sagt velkommen og man kan sikkert bidrage på den en eller anden måde. Dog bør man lige tænke ens figurs tilhørsforhold og personlighed igennem... for det bil kræve en hold indsats.

Er det til at arbejde med?

TheEvilQueen

863
karakterer

Jeg tænker egentlig, at jeg godt kan leve med, at min karakter måske dør. Det må man jo være klar på, for ellers bliver spillet svært at spille. Særligt for andre, men også for en selv. Jeg mener.. ens karakter er jo ikke udødelig eller noget, og vil komme skade og, eventually, dø på et eller andet tidspunkt. Så den del af 'kravene' er jeg 100 procent med på.

Og jeg ved også godt, at Daya ikke er den største holdspiller, men jeg tænker lidt, at det her dragetogt kunne være med til at ændre hendes syn på flokmentalitet. Altså at åbne hendes øjne op for, at det ikke altid er en dårlig idé at arbejde sammen med folk, især ikke for fælles overlevelses skyld. Så tanken er, at 'turen' enten skal modne hende og udvikle hende som karakter, eller dø i forsøget på at få gang i den process (fordi jeg, som sagt, ikke er imod at hun dør undervejs).

Så ja, jeg er med på det hele og kan sagtens arbejde på det. Dog et lille, hurtigt spørgsmål:
Vil planlægningen være noget vi gør uden for spillet, eller vil det blive gjort in-game?

Gæst

0
karakter

Queen - jeg tror nok at det bliver en blanding af begge dele. Lige pt arbejder jeg røven ud af bukserne.

Der er også væsenligt ting som hvem styre dragens handling, hvordan ser dens hjem ud, hvad har den af særlige egenskaber og meget andet. En mand kunne gøre det men jeg tror folk gerne vil kunne smide hver deres input ind.

Tevin - altså hvad Hektor ved, så var det en blå drage (Safir drage) der angreb ham og hele skibet i den østlige del af landet.

TheEvilQueen

863
karakterer

KARN: Okay, det kan jeg også godt leve med. Hvis alle har Skype, så kan man evt. lave en fælleschat derinde og så skrive det aftalte op herinde (opsummerende)?
Jeg ville personligt være ok med, at en person "styrer" dragen. Så ville der i hvert fald være styr på den del, men ja, vi skal jo gerne være enige om den slags ting, så den ene ikke taler i øst og den anden i vest (guess you get the point).

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong
Lige nu: 2 | I dag: 8