Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 05.02.2008 20:14
Det var først da han begyndte at hoste at hun mindes om hans afdøde kæreste. Forsigtigt bed hun sig i læben, og følte sig som den dummeste person i hele riget, om end ikke i hele verden. Hvis ikke det var lidt af en overdrivelse, da hun ikke vidste hvorledes om de udenfor dette rige var født dumme, eller var genier. I alt fald, plagede det hendes samvittighed.
Hun smilte sit mildeste smil til ham og fulgte ham med blikket. Da Nathan gik ud i køkkenet, dunkede hun hovedet ned i bordet og mumlede nedgørende ord om sig selv. Det var nået af et syn, da hendes hår dækkede for hendes ansigt og det kunne se ud som om hun var faldet om af udmattelse.
Da Nathan kom ind igen rettede hun sit hoved op igen og smilede til ham, som var intet hændt.
"Nathan jeg...,, mere fik hun ikke sagt da han uventet krammede hende, og et gisp undslap Damia. Da hun hørte hans ord, smilede hun svagt og strøg en hånd over hans hår. "Det ved jeg men...,, sagde hun beroligende og skulle til at indvende noget men lod vær "Det ved jeg og jeg elsker også Zeroy, meget højt,,
Stille så hun på ham "Hvad med dig kære Nathan? Hvorfor er det så slemt at elske nogen igen?,,

- Avatar og profil billede lavet af mig

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 05.02.2008 20:28
Nathan satte sig ned på gulvet og rystede på hovedte med et næsten usynligt smil. ,,Nærmere umuligt.." Nathan fnyste kort og så med de røde øjne op i loftet. ,,Det er ikke slemt.. bare.. ja" han trak lidt på skuldrende og så på hende med et kærligt smil. ,,Og eftersom du slog hoved ned i bordet, jeg så det godt, du kan ikke undgå at midne mig om ham. Det er helt i orden" han smilede til hende og strøg nogle hår væk fra hendes ansigt. ,,Ligsom jeg fortryder jeg fik dine tanker hen på din familie.." han smilede skævt og rokkede lidt frem og tilbage. Mørket var faldet på, og mørket var langsomt sneget sig ind på dem og ilden som nu næsten var gået ud. Nathan kravlede hen og smed nogle knuder på ildne, og nød straks varmen der bredte sig sammen med det behagelige varme lys. ,,Sådan skal det være" grinede han og gjorde tegn til at Damia skulle komme over til ham foran pejsen.

Nathan Grath. Kan læse tanker og forvandle sig til en ulv.
Når han er ulv er det ene øje grønt, og det andet blåt.
Han er HOMOSEKSUEL
Billed fra Photobucket.com
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 05.02.2008 20:46
Damia gik over til ham, som en lydig hund der følger sin herre, satte hun sig ned ved hans side. De grønne øjne beundrede Nathans ansigt, som så anderledes kønt ud i skæret fra flammerne. Hans hvide hår indrammede smukt hans ungdommelige ansigt, og hun strøg uden varsel en hånd over hans kind.
"Det gør intet, jeg har ikke noget imod det. Ikke når jeg tænker på at, hvis det ikke var sket så havde jeg ikke mødt min søster, eller Zeroy eller dig,,
Det var en trist tanke at forestille sig et liv uden dem, de fyldte største delen af hende. Selvom hun ikke havde sin familie, så havde hun dem, også var det ikke så trist længere.
"Nathan...,, hun skulle til at kommentere hans holdninger til hans kærlighed, men lod det ligge. Istedet så hun mildt på ham og spurgte "Hvordan var Antrev da?,, Som et lille barn der venter spændt på et eventyr, betragtede hun ham med store øjne

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 05.02.2008 21:04
Nathan smilede lidt da hun spurgte og så ind i ilden. ,,Han var alt.. sød, betænksom, sjov.. " et skævt smil voksede frem på hans kønne læber og han så på hende med te roligt blik. ,,Jeg nåede faktisk ikke at ha så lang tid med ham inden han blev taget.." Da han siger "taget" mener han drabt. Taget alt for tidligt af en modbydelig sort elver. ,,jeg svaner ham så fordærdelig meget... " en svag hvisken fra en næsten lukket mund, gjorde det svært for nogen at høre de sidste ord. ,,Livet kan være hårdt nogle gange, men når livet giver dig appelsiner, må du lave juice" han blinkede til hende og lagde sig ned på gulvet.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 05.02.2008 21:22
"Han lyder som et dejligt menneske,, siger hun mens hun ser ind i ilden, som prøvede hun at danne sig et billede af Antrev. Damia fandt det svært at forestille sig den mand, som hendes bror engang elskede så højt. Men var det ikke nok? At vide at denne person havde gjort Nathan lykkelig, var nok i sig selv.
Den del med appelsiner tog hun meget glæde i. Skønt hans alder, lød han allerede meget vis. "Det har du ret i kære broder,,
Damia så ned på ham og smilede. "Men,, et lille ord, som kom frem som en ubetydelig hvisken. Hun tøvede, men fortsatte.
"Tror du ikke Antrev ønskede at du kom videre i dit liv, istedet for at dvale ved fortiden?,,

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 05.02.2008 21:30
Nathan sukkede kort og nikkede. ,,Jo.. men nu er der jo ingen regler om at man skal have en kæreste" han grinede og prikkede hende i siden mens han blinkede til hende. Et kort billed af Antrev kom frem i hans indre, men han prøvede ihærdigt at skubbe det væk, hvis han skulle komme over ham var det bedste vel at glemme ham. ,,Hvordan var din mand og søn?" Nathan ved godt hun ikke vil kunne lide det spørgsmål, men nu havde hun jo også spurgt ham, så kunne han vel også? ,,Og forresten var Antrev den bedste kysser i verden.." han grinede lidt for sig selv og så igen ind i ilden som genspejlede sig i de mørkerøde øjne der drømmende dvalede på varmen.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 05.02.2008 21:43
"Var han det? Jeg tror nu nok godt jeg kan overgå ham,, siger hun drillende og laver trut mund, og prikkede derefter til ham, eftersom han havde prikket til hende.
Barnligt 'kast-bolden-videre' opførelse, men det var for at trække tiden ud, forhåbenligt til hendes fordel.
Hun sukkede da hun overgav sig, mod hendes vilje. Damia havde det svært ved at løbe fra sandheden, blot for at hun ville kunne nyde en kort stund lettelse. Der alligevel senere ville bliver erstatet af endeløs grubleri.
"Tja, hvordan var en mand og en søn?,, et svagt smil kunne anes på hendes læber "Min mand var blid, fortående og tålmodig. Det var ham der fandt mig ude i skoven og tog sig af mig da jeg blot var en lille pige. Han lærte mig at læse og skrive, og helbrede. Senere fik vi en lille søn,, Forsigtigt varmede hun sine hænder ved at holde dem over ilden "Mouritz hed den lille. Han var meget lærenem, oh han ville havde blevet en smuk mand, men sådan skulle det jo ikke være,, Damia smilte til Nathan og grinte mildt, ret akavet, men hun kunne ikke gøre andet

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 05.02.2008 21:48
Da Damia prøvede at smile og grine så Nathan lige igennem facaden, og satte sig derfor op for at kunne kramme hende ind til sig.
,,Vi har begge lidt tab, men man kommer ovenpå igen. Og en dag ser vi vores elskede igen" han smilede lidt og aede hende over håret.
,,Hvis han slægtede sin moder på, ville han være blevet guddommelig" han grinede lidt og prikkede igen til hende, tilbage med bolden.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 05.02.2008 21:59
Damia sukkede opgivende, selvom hans kærlige opførsel var ment godt, var hun i humør til at sige imod.
Irriteret prikkede hun flere gange til ham, til han løsnede sit greb og fik vridet sig ud af hans favn. Som en sky kat, trak hun sig tilbage og så trist på Nathan.
Forgæves prøvede hun at virke glædestrålende, ved også at le, men latteren lød istedet meget kunstigt. Vred over hvor skidt hun bar sig ad, bankede hun hårdt sin hånd i gulvet og ignorerede smerten.
"Nathan! Jeg er ikke trist, jeg er kommet over det. Men nogle gange er der mere der ligger bag,, hun rejser sig op og bevæger sig rundt i stuen, i håb om at Nathan ikke ville kunne nå hende. Damia er for oprevet over at kunne tage imod hans ros
"Jeg har et perfekt liv nu, jeg har jo dig, og søsser og Zeroy, og... Ja,, Damia lænede sig roligt tilbage mod en væg, og lod sig glide stille ned på gulvet.
Vrissen sagde hun "Jeg har jo sagt du ikke skal havde ondt af mig,,

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 05.02.2008 22:08
Nathan lod hende rase ud uden at sige noget, det irriterede ham lidt hun reagerede sådan, men hvad skulle han kunne gøre ved det? ,,Damia.. jeg..." han gav op, intet han sagde nu kunne få hende til at falde til ro. Så godt kendte han da sin søster. ..Og jeg har ondt af den jeg vil.. Damia man kan godt være FOR stolt." med de ord rejste han sig og gik ud i køkkenet. Han tænkte hun nok ville fortryde sit lille udbrud om lidt. Det gjorde hun jo så tit det kære lille væsen. Et skævt smil kom frem mens han vaskede sin tallerken fra før ren og satte den på plads. Tullede bare rundt i køkkenet og så af og til ud af vinduet i mørket som klamrede sig til alting. De gik lysere tider i møde, og de var en rar tanke.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 05.02.2008 22:21
Damia rakte tunge af ham, da hun ikke gad at svare igen, og sænkede sit blik.
Sommetider havde han ret, hvilket var skræmmende og noget mange ikke ville tro når de mødte ham. De fleste ville sikkert ikke få det indtryk af ham, at han kunne være 'Alvorlig', ikke sådan som han opførte sig til dagligt.
Dog, havde hun vel også fortjent det. Stakkel Nathan, han vidste ikke hvad det var der udløste dette. Damia håbede ikke at havde givet ham det forkerte indtryk, af at han var til at bære skylden. Når det var dem...
Forsigtigt rejste hun sig og gik varsomt ud mod køkkenet, men stoppede op ved dørkammen og så på ham.
"Du ved godt at du er dum?,, sagde hun toneløst, som et lille barn der gjorde et forsøg på at få det sidste ord

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 05.02.2008 22:29
Nathan vendte sig ikke om mod hende da hun fornærmede ham, svarede bare med et koldt ,,Hmm" mens han så ud af vinduet.
Han var ikke sur eller noget, han var bare ikke i humør til at springe rundt for at få hende til at smile lige nu.
Hans fingre hamrede ned i køkkenbordet som var han utålmodig eller irriteret, men det var nu bare for at bevæge sig lidt at han gjorde det.
At stå stille var ikke noget han var vant til noget, men noget indeni ham tvang ham lige nu, også selvom han ikke var i dårligt humør eller lignende.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 05.02.2008 22:36
Irriteret over hans tavshed trådte hun varsomt nærmere.
"For pokker da,, hun slog opgivende hovedet tilbage og gik ind i stuen igen, eftersom hun havde fortrudt at føre denne samtale videre. Damia smed sig på sofaen, og gemte sit hoved bag en stor pude, hvor hun mumlede utydelige ord, som skulle have været kommet ud, som skældsord.

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 05.02.2008 22:40
Nathan vendte sig først da hun gik ud af køkkenet, han fulgte med traskende skridt ind mod hende.
,,Hvad ligger du og bander over? Du fornærmede mig" han grinede lidt og rystede på hovedet mens han betragtede sin umulige søster.
Kvinder er da også umulige at blive kloge på..

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 06.02.2008 21:13
Damia tager puden fra hovedet og ser et kort øjeblik på ham.
"Det var ikke min hensigt,, sagde hun ked, og skjulte derefter sit hoved bag puden igen.

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 06.02.2008 21:17
Nathan smilede varmt til hende selvom hun ikke ville kunne se det for puden. ,,Ved jeg kære søster.." han grinede mildt inden han satte isg over ved siden af hende og sukkede kort.
Sikke svingende i humøret de to var, det ene øjeblik vilde og fuld af energi, det næste søvninge dovne hunde, og til sidst rasende og bitre. Et kønt par de udgjorde..
Nathan rystede lidt på hovedet over dem begge. ,,Nå, nu ikke så ked min kære" han fjernede puden og kyssede hende på panden inden han lod sig dumpe ned på gulvet.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 06.02.2008 21:23
Et sky smil krøb frem på hendes læber, da han plantede et kys på hendes pande.
Hun nægtede at sige imod, eller gøre det stik modsatte af hvad han bad hende om. Desuden havde det ikke været hendes hensigt at hænge ude i tovene, og det var ikke hendes mening at Nathan skulle opfatte det således, at det var hans skyld. "Undskyld, jeg... Er bare lidt ved siden af mig selv,,
Hun ligger sig på siden så hun ser på sin kønne bror. Damia prikker ham på næsen med en finger og smiler "Du er stadig dum,, hvorefter hun kysser hans pande.

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 06.02.2008 21:30
Nathan griner lidt og beslutter sig for at forvirre hende lidt. ,,Ved jeg skam, men den der ved han ikke ved noget. Ved mere end ham der ikke ved han ikke ved noget" han prikkede på hendes næse og grinede til hende med et stort smil. ,,Vi er altid lidt ved siden af os selv er vi ikke?" Endnu et grin kom fra ham og han lukkede kort øjnene da det gjorde lidt ondt i maven af grinet.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 06.02.2008 22:01
"den der ved han ikke ved noget. Ved mere end ham... Hvad?,, Hun så forvirret på ham og skar en grimasse, over denne forvirrende sætning, der ikke synes at give mening. Selvom det tilsyneladende gjorde hvis man blot forstod den. Desværre arvede hun ikke de mest kvikke hjerneceller...
Damia grinte behersket med, således at hun slap for mavepine. "Det er vi,,

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 06.02.2008 22:09
Nathan så op i loftet og havde ingen anelse om hvad han skulle sige eller gøre, alt der skulle siges var sagt, og alt der skulle gøres gjort. Eller sådan føltes det i hvert fald lige nu.. ,,Har du set Samira eller lignende?" selvom han hadede denne kvinde der havde gjort mange af hans kære ondt, følte han på en måde at han skyldte hende. Havde det ikke været for hendes frygtelige gerning mod Damia havde han aldrig fundet hende, aldrig fundet sin søster.. ,,Du ligner mor" Ja okay, det passede overhovedet ikke ind til det andet, men det gjorde hun altså! Og han havde ikke kunne holde det inde længere.

Han er HOMOSEKSUEL
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Blæksprutten
Lige nu: 2 | I dag: 12