Damian 26.03.2008 12:01
Gii - x) PWN!!!!! Slettet Bruger 27.03.2008 00:36
#DamianYattaaaaaaaaaaah! Rock Lee FTW! Jeg elsker dig nu! <3 Og nu skal du lave en maske til mig, ogsaa. Du elsker da ogsaa mig? Ikke?
#Gii-chan
Hvornaar faar du jobbet hos Kishimoto? Vi forventer det jo af dig kaere ven. Fordi det der kunne vaere taget ud fra et chapter fra mangaen.
#Romeo
En lille kedelig sketch? Omg. Mine sketch'es er pinde mennesker der plaffer hinanden ned. Og saa elsker jeg dig for at tegne Anthro og ikke Furry. Og jeg fatter ikke hvordan du kan - Aargh!
Slettet Bruger 29.03.2008 02:28
Aw tak på jer <3 .. Håhå, happy KLs .. xD;;uhmm..

.. Spørg mig ikke >.>
BlitzKrieg 29.03.2008 12:31
Talash: aww cute xD Slettet Bruger 01.04.2008 03:36
Tak til jer begge <3Sad lige og doodlet lidt fordi jeg ikke kunne sove..

Mizuiro, min kære lille psycho .. Faktisk har han ikke rigtigt nogen pupiller, det er derfor jeg ikke har tegnet dem ^^;
Håret og Næsen er bare .. slet ikke sådan jeg forestiller mig Mizuiro i mit hoved =w=

Orochimaru i Akatsuki kappe, bare for sjov >3< God hvor jeg hader Orochimaru ..
Slettet Bruger 01.04.2008 07:47
OROCHIMARU OROCHIMARU OROCHIMARU 8D KRAVEBEN KRAVEBEN KRAVEBEN 8D
*fangirl koma*
Vladimir: ... >,> *ryge* ... I think he looks like a girl... >,> *shrug, samle Buru op og trække hende væk*
Htqz 01.04.2008 10:14
Orochimru..* gigglefnis * SOrry han ser bare så så...* ikke finde ord så Vartan'en overtager.Vartan: " Youre right Vladimir.. But he also looks like a girlish pædo... Whos taken to much drugs!" * poke to tze Orochimaru with a stick * " May i eat it? "
Slettet Bruger 01.04.2008 17:05
Vladimir: No, you may not. You'll just catch something.Oh damn, nu spammer jeg xD *skride igen*
Slettet Bruger 04.04.2008 15:14
BLUAHAHA ... Eller noget..
Bare en sær idé der dukkede op i mit hoved efter at have læst dagens kapitel af Naruto ..
Slettet Bruger 10.04.2008 12:38
Michelle- Åh nej, den stick comic er så .. Sød! XD;; .. "Do you want a stick big Pein-sama?" .. x3
Uhmm .. xD Ja, en serie med "Spørg Pein" jeg er begyndt at lave på Deviant, hvor folk kan stille Pein et spørgsmål, og hvis jeg kan få noget godt ud af det, tegner jeg det ^_^
Krystal 12.04.2008 22:22
Talash - haha, genialt. ^^ .. *bladre sider igennem og finde ud af, at de sidste mange tegninger er lavet af dig* xD .. nåh, men elsker stadig dine tegninger osv. osv. Romeo - oh, kan rigtig godt lide drage-tingeren ^^ .. smukt, smukt.
Jeg vil joine naruto-fanarten .. undskylder størrelsen, men ville ikke formindske mere.. hmm, kan I se, hvem det er? :b *meget svært*

Har siddet og småtegnet lidt på den i lang tid og fik endelig taget mig sammen til at scanne .. well, når det kommer til Naruto er og bliver Kakashi min yndlingsperson ^^
~ Krys ~
Slettet Bruger 12.04.2008 22:33
Omg, selvom jeg ikke kan lide Kakashi, må jeg indrømme at det er et ret fedt billed >_< Og ja, nu vil jeg igen... xD Sad oppe til klokken fire igår for at lave den her.. Argh jeg elsker Pein, sorry xD

Slettet Bruger 14.04.2008 18:13
Krystal - Omg, hvor er den bare over meg godt tegnet! Korona 14.04.2008 20:14
Krys: Hvor er den dejlig ^^ Elsker den måde, du laver hår på, det ser så let ud.Talash: Elsker dine små Pein tingester <3
Slettet Bruger 16.04.2008 16:46
Sekh- Tak : P Korona- Tak også ^_^

Blahh .. o_O fandt en gammel tegning jeg aldrig fik farvet før igår.

.. Pein tower xD ?
Anzu 16.04.2008 18:51
Jeg er også god til at tegne ^^ mener jeg selv XD

Det så nogle jeg er meget stolte af at have tegnet ^^
Slettet Bruger 28.04.2008 16:24
Meier- amg, hvor er de fine >3<; 
*Ond latter* BWAHAHAHHAHAAAAA!! ... Bwah.. *Gå igen*
Slettet Bruger 05.05.2008 12:20
Nekos ROCKZ!
Kishka. min dejlige russiske kanin :D
det lille billed er den pose jeg har tegnet efter ;)

Mah pookah :D
WOD eventyr race der hedder e Pookah.
hende her tager udgangs punkt i et dådyr ^^

Fanart af Orochimaru, tegnede den til kæresten ^^

omg. fandt mit aller første udkast til "Tamaki" og her er han :D
min moth boy ^^

Logo jeg lavede til den danske "odin trop"
hehehe... "Tamaki" med hans kæreste :D
som i kan se har han fået sine ørringe af hans kæreste, da han døde :3
kan ikke huske hvor jeg fandt posen til dette billed...

Nåååhhh. min lille Romeo igang med at lege med en dukke XD
Vladimir og Mithras leger.... også Oo

Tegnede den i paint, og ville loade den op, fordi jeg simpelthen bare syntes den er sød :D

little kid oro befor bedtime :3

SAVLE HAMSTAAAH!!!

Slettet Bruger 06.05.2008 11:08
Michelle- Du er så god til at tegne .___. *Jaloux* Mehh.. Kunne ikke sove igår ..

Hvor jeg dog elsker childrens week .... x'B
Slettet Bruger 06.05.2008 14:07
tror du ikke også jeg er misundelig på dig griffer D:du tegner også mega godt. har stadi din og buru's pein og itachi herhjemme XD
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet