Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 29.11.2010 19:09
Suki blinker over det lille slum med boder. Sjovt hun aldrig havde kendt dette sted, da det så ud til at der var mange sjove handlere, ting og fiduser. Især da lugten af de mange søde sager fanger hendes lidt skarpere næse, smiler hun stort, giver slip om armen og læner sig helt over boden for at undersøge de mange forskellige ting, med en gammel dame bagved disken som blot smilede venligt over hendes energi. "Hehe. Jeg elsker noget sødt." siger hun og falder nærmest i trance over at se et karameliseret æble. Oooh herligt.. Hendes hale vifter vildt bag hende så den strejfer Shadow nu og da, med hendes bagdel godt oppe mens hun er lænet frem.

Lavet af AnisStellaris. Fundet på DeviantArt

Suki Nova Shorty - Datter til Feanor og Zelen
21 år og Feltlæge for Lysets Tilhængere
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 29.11.2010 19:15
Hvis han havde været en almindelig fyr eller det han kaldte et menneske, ville han nok have faldet for hendes strittende bagdel, men det lod ikke til at genere ham dog havde han da et godt view.
"oka så" han kiggede mod den ældre dame og blinkede kort til hende mens hun nikkede kort.
"giv os den flaske med det søde alcohold der og det carameliserede æble" sagde han så og damen gik igang med at pakke det ned.
De fik så deres ting og han rakte æblet til hende.
"her du så ud til at ville have det" han smilte kort idet han roligt betragtede hende igen.
At spille sød på den måde var en smule hårdt, men han klarede det da meget godt.
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 29.11.2010 19:24
Suki gav et hop af glæde og fik hurtigt sat sit sæt af skarpe tænder i æblet så allerede det kvarte af den var borte. Hun grinnede og lod til at være i himlen. "Mmmh! Jeg har ikke fået sådan et siden jeg var lille!" tænkte hun og bed frodigt endnu en kvart af æblet, mens hun så drejede sig og kiggede op på Shadow, som jo var godt 10cm højere end hende, kun lige hendes ører som når de ekstra 10cm op.
"Mange tak!" sagde hun og gav et buk med hovedet, så det hvide hår gled lidt ned foran hendes ansigt, som dog hurtigt blev fejet om bag øret ved den ene side. Hun rødmede svagt og tog en mindre bid af sit æble igen. Eller var det blot den kolde vind som bed i hendes kinder?

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 29.11.2010 19:42
han smilte kort idet han fortsat gik ved hendes side og rettede blikket mod der de gik.
"såå øh hvor skal vi hen af nu? det er jo dig der kender vejen og ikk mig " han lagde en arm om nakken på sig selv og smilte kort skævt.
Damn hvis de ikke snart kom væk, kunne han ikke holde masken mere, alt det der sødhed var ikk lige ham og så var han også selv ved at blive sulten, der måtte bare holdes lidt ud endnu.
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 29.11.2010 19:53
Suki fik gnavet det sidste af æblet fra pinden af og kiggede kort på Shadow mens han spurgte om hvornår de var der. "Lige omlidt" sagde hun og pegede så mod en kro for enden af stien som de gik på. "Jeg kommer normalt fra skoven.. Men det er blevet for mørkt til at jeg gider tage den kolde tur.."

Hun åbnede døren og gik igennem muren af pejsvarme, lugten af mad og spiritus, samt en god gang latter og få øjne kiggende mod de nyankomne.
"Håber det er okay med dig?" spurgte hun og tog frakken af hendes skuldre, med mindre hun blev hjulpet med den selvfølgelig. Flere øjne drejede sig over mod hende da hun stod i sygplejske uniformen, men mange vendte blikket væk igen da Shadow stod ved hendes side. Hun smilede dog til de fleste og fik et par i retur, samt et fra kroværten som nikkede velkommen til dem.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 29.11.2010 20:00
han fik øje på den lille kro og da de kom ind kørte hans blik kort rundt på de andre som kiggede mod dem idet han havde et koldt blik, men da han vendte blikket mod hende kom han med et lille smil.
"det er oka" han rettede lidt på sin krave.
"vil det sige du har et værelse her hele vinteren?" spurde han så i ren nyskærighed, det kunne jo være han skulle komme igen efter dette besøg.
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 29.11.2010 20:07
Suki nikkede og rettede også selv kort på sin skjorte som nu var del af uniformen, stadig med den blå blomst i lommen. "De lader mig overnatte gratis hvis jeg hjælper dem med få ting. Rengøring.. Madlavning.. Dans og underholdning.. " sagde hun og smilede kort over et par minder som vendte tilbage.
"Så hvad vil De gerne? Sidde ved et bor? Snakke på værelset?" spurgte hun, og gav en gestus mod både et frit bord og trappen op mod værelserne.

Stadig væk i godt humør, hvis ikke lidt skudt på sukker fra æblet, tog hun blomsten fra lommen og lugtede kort til den med et blidt blik på Shadow.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 29.11.2010 20:10
han stod med fronten mod hende og kiggede kort tilbage på de andre, men så tilbage på hende igen.
"nok helst oppe på værelset" han smilte skævt
"store mængder af mennesker er ikk lige mig" han kløede sig i nakken idet han let lagde hovedet på skrå igen med det skæve smil.
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 29.11.2010 20:21
Med et nik tog Suki, Shadows hånd og rykkede ham med hende op ad trappen med hendes hale viftende bag sig, mens de store støvler gav genlyd i trægulvet som de nu gik på.
Hurtigt kom de begge til et værelse med kun gade lyset til svagt at vise rummet størrelse da døren blev lukket. Suki trådte ud af sine støvler og krympede med to centimeter, før hun gav få hurtige hop hen til et bord og tænde for en olielampe, dens skær kun lige nok til at man kunne se hvor alt var i rummet.

Hun vendte sig om med sine hænder flettede på ryggen, kiggede hun på Shadow med et vip frem og tilbage med sine tær. "Lad som om du er hjemme" sagde hun venligt og satte så den blå blomst i en vase på bordet.
Rummet var ikke det helt store. Et bord med plads til tre, skubbet mod væggen, en rimelig størrelse seng, et skab og en komode, for ikke mindst at der stod lægemidler og urter på bordet.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 29.11.2010 20:26
han blev lidt overrasket over hun pludselig tog hans hånd, men tog det fortsat roligt idet de nærmede sig hendes rum og da de kom ind kiggede han sig kort omkring.
"hyggeligt" kom det fra ham idet han stilte den lille papir pose med alcoholden i og kiggede lidt på hende
"nogle glas ku passe meget godt med flasken" sagde han med et kort smil og åbnede posen, hvorefter han hev flasken op.
Der gik ikke længe før man kunne høre et lille pop da han hev proppen op.
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 29.11.2010 20:35
Suki blinkede kort da der blev spurgt efter glas. Hun fik normalt sin mad og drikke nedenunder mens hendes andre ting stod hjemme i skov hytten.
"Hmm.. Jeg ved ikke om jeg har noget som kan bruges.. Ellers kan vi bare drikke af flasken? Vi dør jo ikke ligefrem af det, hehe." sagde hun og gik hen til sin seng i hjørnet, hvor hun let faldt ned og sidde, med halen løftet oppe for ikke at sætte sig på den
"Men.. Hvad lavede De egentlig i gyden?" spurgte hun og kom i tanke om hvor pludseligt han bare var dukket op med en rose og charmen.
Hun krydsede sine ben elegant, som tydeligvis var meget veltrænet af at gå fra skoven til byen hver eneste dag, samt motion. Suki er jo læge, så hun kender til det med at være i god form, som vel også har noget at gøre med at hun er pæn. Det, også måske det dæmoniske blod i hende...

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 29.11.2010 20:45
han kom med et kort smil.
Derefter gik han hen og satte sig ved hendes side i sengen og rakte hende flasken idet han let betragtede hende igen.
"jeg var ude på en af mine selvanelige gåture og kom tilfeldigvis forbi der hvor du var" svarede han roligt.
Hendes hals var i hans øjenes syn og han kunne ikke lade hver med at kigge på den idet han næsten kunne fornæmme hendes blod sive rundt i blodårende.
han vendte så blikket en smule væk idet han smilte kort igen.
"hvad kan jeg sige, jeg manglede lidt selvskab og så dukkede du op" sagde han så lidt efter.
nu skulle hun bare drikke lidt af flasken og stille den fra sig så hun ikke kunne forsvare sig med noget.
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 29.11.2010 20:59
Suki tog flasken og lugtede kort til dens munding. Hun er ikke helt glad for alkoholer men som en venlig gestus tog hun en slurk af den stærke væske. Med en grimase rækkede hun flasken tilbage til Shadow og hostede i sin arm. "U-undskyld.. Jeg er ikke god med sådan noget.." sagde hun og rystede på hovedet.
Hun rødmede svagt over hvor dårlig manere hun havde og kiggede kort væk for at skjule det og undgå øjenkontakt.
"Jeg kunne gå ned efter noget til mig selv hvis De ikke ønsker at drikke selv?" spurgte hun og kiggede forsigtigt tilbage på Shadow da hun fik sine kinder normale igen. Hendes hale klappede let sengen, men de nærmest sad skulder til skulder; en situation hun ikke rigtigt havde været i før...

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 29.11.2010 21:08
Shadow tog flasken igen og smilte kort.
"nej det helt fint" sagde han og stilte flasken fra sig.
"faktisk er jeg ude efter noget andet en bare en drink" der kom et kort smil efter det og han fik igen blikket hen på hendes hals.
dog lod han sine øjne køre op på hendes, for at fortsat spille videre.
"det er først nu jeg har bemærket hvor smukke øjne du nu har i dette lys det får dem helt til at lyse op" sagde han så lidt efter og aede hende på kinden.
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 29.11.2010 21:21
Suki blinkede lidt overrasket da hendes kind blev løftet så hendes blik mødte hans igen, hurtigt fuldt af et ansigts fuld af rødmen, hendes hale stoppet mit i luften mens hun lyttede til hans endnu engang charmerende ord. "O-oh.. Nnh.. Tak.." sagde hun stille og kiggede kort ned langs hans arm.
Hendes hale begyndte igen at vifte småt da den rækkede ud efter at stryge sig langs Shadows ryg og hun nussede sin kind mod hånden, så hendes ører lagde sig lidt til siden.
Så afslappet.. Dog anspændt og glad.. Hun lukkede sine øjne og nød at have en gæst, uden en eneste tanke over at de mødte hinanden i en gyde.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 29.11.2010 21:29
hans hånd var kold som is og han var også en smule bleg, men det var svært at se i den dæmpede lys.
Der kom endnu et smil frem på hans læber idet han let betragtede hende igen.
Det hele lod til at gå godt, ikke lige helt som planlagt men stadig godt, nu skulle han bare tættere på.
"deres øjne er så fangende.." sagde han i en svagt tone og aede hende fortsat på kinden som så kørte ned under hendes hage idet han førte hendes hovede tættere på.
"og deres læber ser så bløde ud at man næsten får lyst til at kysse dem" sagde han nu i en lav og rolig tone hvorefter han førte sit eget hovede roligt imod hendes, ville han give hende et kys? eller ville hun trække sig tilbage...
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 29.11.2010 21:39
Suki var allerede dybt fanget af hele situationen, hendes krop svag og fulgte blot med hånd som førte hende tættere på ham, mens hendes hale havde snoet sig om Shadows hofte. Sukis skvattede kort efter at holde sin krop rolig med ansigt en yndig rød i olielampens skær. De var utroligt varme så hun lagde ikke videre mærke til at hans hænder var kolde, og selv hvis hun ville have mærket det, ville hun tro det var fra efter de havde været udenfor i kulden.
Suki havde ikke lige frem tænkt sig at trække sig sammen, nok nærmere det modsatte; fortsatte i håb om at deres læber skulle mødes, hendes skarpe negle hørt trække lidt i sengetøjet under dem.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 29.11.2010 21:44
da den anden så ud til at være pænt fanget af hans ord, lod han endelig deres læber mødes med hinanden i et blidt kys, som langsomt blev til et snav, dette var kun for at få hende varmet op, det værste skete først bagefter.
Der kom en arm omkring nakken på hende hvor hans hånd roligt begravede sig i hendes lange hår, hvormed den anden hånd roligt lod sig hvile på hendes hofte, idet han roligt roldte snavet som kysset nu var blevet til.
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 29.11.2010 21:54
Med en dyb indånding igennem næsen og med de skarpe negle prikkende huller i lagnet, kyssede hun tilbage og lænede sig tættere mod ham, hendes brystkasse mod hans sidde, stadig i uniform. Hun gav et lille piv fra sig da kysset blev twistet til et snav, som hun elskede med hele hjertet, så hele hendes krop smeltede med læberne og tungerne.
Nærmest aldrig havde hun følt det så intimt; det dæmpede lys, den høje mørke fyr med utrolig venlighed, samt mystisk og holdt ikke tilbage i frygt for at hun ville afvise ham... Var hun ved at forelske sig? Eller var det bare en smule adrenalin som begyndte at pumpe gennem hendes krop af spændingen.
Snart løftede hun en hånd fra sengen med lyden af stof der rives over, da de skarpe negle hvilede sig mod Shadows brystkasse og gav sit hoved et ryk for legefuldt at nappe til Shadows underlæbe.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 29.11.2010 21:59
han mærkede godt hun begyndte at lege med hans underlæbe, det gjorde det en smule mere besværligt dog tog han det roligt og ventede til hun gav slip, idet han stille kyssede hende kort på munden igen og kørte ned langs hendes hals med de blide kys, der gik ikke længe før han brugte tungen igen til at slikke ned over den varme hud og med det samme han gjorde det begyndte hans øjne at gløde.
de let glødende røde øjne holdte øje med hendes hals, så tæt han nu var på og der voksede også hjørnetænder frem nu idet han satte tænderne i hende.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1