Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 16.04.2008 18:19
,,Hvis jeg kedede mig i Deres selskab.. var jeg gået for længst.."
Hun smilede kort til ham og vendte så blikket mod bjrgene igen. Med lidt hurtige bevægelser begyndte hun at sidde og pille græs op.
,,Det er Dem der fri til gå hvis jeg keder Dem."
En lille del af hende nskede brændene at han ikke gik, det var så lang tid siden hun havde nydt andres selskab. For det meste irriterede folk hende, eller hun nåede at dræbe dem inden hun fik snakke med dem.

vidunderlige tegning er af Alwyn: D
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.04.2008 18:25
"Jamen, jeg har ingen intentioner om at gå, Frk. D." sagde han og smålo. Han betragtede skiftevis hende og himlen. Solen var begyndt at komme til syne imellem bjergene. "Solen står op.." mumlede han, halv tåbeligt. Han lo kort af sig selv, og blev tavs igen.

( skal lige spise ^^' )

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 16.04.2008 18:39
(okay^^)

Samie smilede lidt for sig selv. ,,De er klog, hva?" det var en spøgende tone, og hun smilede da også for sig selv, selvom de rødel æber var godt skjult af frakken. Det var rart at kunne side stille uden at skulle tænke på så meget, andet end at få varmen i hvert fald. ,,Selvom jeg nu foretrækker månen.. men solen går vel an når man fryser"
Da hun havde siddet lidt skævede hun over til ham. Han burde vel enegtlig også fryse?

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.04.2008 18:48
Han smilede kort til hende. "Et nattemenneske, det burde jeg have gættet." mumlede han, og betragtede hende længe. Han slog blikket ned og sukkede. "Ja - Jeg tror jeg foretrækker dagen frem for natten. Man ved aldrig hvad der luer i mørket." mumler han tåget, og betragter sine hænder. "Nå - Det er vidst Deres tur til at finde på et emne at snakke om. Eller kan jeg ikke tælle?"

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 16.04.2008 18:55
Jeg er hvad der lurer i mørket.. Et lille glimt af ondskab kom over hendes øjne, et lille glimt af hendes normale jeg. ,,Jo det er vidst min tur.. hmm" hun skævede rundt og ledte efter noget at tale om, da hendes blik faldt på hendes egne hænder. ,,Hvor mange.. nej. Har De nogensinde, taget en andens liv?" hun vendt interesseret blikket mod ham med de næsten gennemborende øjne, som ville hun kunne se med det samme hvis han løj.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.04.2008 19:01
Han bed sig i læben og sad tavs i mange sekundter. "Det..." Så så han ned i jorden, lukkede øjnene og smilede. "Ja." svarede han kort, og kontakt. "Det har jeg. Måske for mange gange, men folk der er i vejen, ja, de er i vejen." han tav og betragtede hende med en gengældende stikkende blik. "Og når De spørger sådan, så venter man næsten det samme svar fra Dem?"

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 16.04.2008 19:10
Hun nikkede lidt til ham. Kunne af en eller anden grund ikke sige noget. For hende var det ret normalt at dræbe, men han virkede lidt som om han..skammede sig?
,,Som du sgade.. når folk er i vejen, er folk i vejen.."
Med en elegant bevægelse tog hun hans frakke af, og placerede denover hans skuldre. Hun ville ikke have han fryste, også selvom det betød hun skulle. Men hun satte sig ikke så langt fra ham denne gang, nej sad næsten med ryggen mod hans.
Fra hvorhun sad kunne hun dufte ham, og hun sad lidt og nød det.

(dræbe, ikke ræbe XD )

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.04.2008 19:15
Han rykkede sig ikke, lyttede blot til hende, eftersom hun var ude at hans øjnes rækkevidde.
Han bed sig i læben og sad tavs med blikket i jorden. "Så.. Min tur til et spørgsmål, må det så være. Ja - spørgsmålet måtte jo komme. Hvilken leder ønsker du ved magten? Lysets Dronning eller Mørkets Lord?" Han holdt vejret. Han var faktisk i tvivl om, hvad hun ville vælge. Hun virkede som en rar person, men når hun talte om sin fortid, var det somom hun blev formørket. Han skuttede sig kort, og frakken gled af skuldrene, og landede i det våde græs.

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 16.04.2008 19:21
Da han tabte frakken, øgnede hun chansen for at vinde noget tid før hun svarede. Langsomt lagde hun den over ham igen, og først der svarede hun roligt. ,,Jeg har altid helst set Mørkets Lord.. men for tiden ved jeg ikke rigtig noget.. min hjernes tanker forvirrer mit hjertes veje, et hjerte jeg først fornylig fandt ud af jeg havde, og ja.. lige nu, ville jeg gladeligt lade dig få "tronen"." Hun rykkede sig lidt væk fra ham, så de nu sad med ryggen til hinanden. Stille begyndte hun at sidde og nynne mens hun kunne mærke solens stråler i ryggen.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.04.2008 19:26
Han åbnede munden for at sige noget, men lukkede den så igen. Han smilede og rødmede svagt. "Jaså." han anede ikke hvad han skulle sige, og begyndte forlegent at pille græsset op af jorden. "Uhm.. Er.." lyd det bare fra ham. Af en eller anden grund havde hendes svar gjort ham varm indeni. "Så.. Det er.. din tur.." mumler han roligt, og lytter til hendes nynnen. Han lukker kort øjnene, og slapper af i kroppen.

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 16.04.2008 19:34
Roligt nynnede hun sin melodi færdigt inden hun sad lidt for at tænke over et nyt emne. ,,Hmm... udover du vil overtage landet, hvilke drømme bærer dit hjerte så?" hun begyndte igen på sin nynnen, dennegang bare mere stille så hun kunne høre når han svarede. Selv begyndte hun også at plukke græsset igen, og der gik ikke lang tid før der var en bar brun plet af jord foran hende.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.04.2008 19:41
Han sukkede og smålo kort. "Hm.. Vel det sædvanlige: Et godt liv. Og så en ærefuld død." han trak på skuldrene. "Ja, jeg ved ikke." han lod tungen fugte læberne, og sukkede kort. "Jeg er vidst lidt latterlig." mumlede han.
Han drejede hovedet, og kunne i lyset se hendes glansfulde hår. Han lod, uden at tænke over det, fingrene glide igennem hendes hår. Da det pludselig gik op for ham hvad faen' han havde gang i trak han straks hånden til sig, og undskyldte med det samme, lettere forlegen.

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 16.04.2008 19:53
Samira sad helt stille da hun følte en hånd glide gennem sit hår, tillod enda sig selv at nyde det lidt, og først da han selv blev opmærksom på det var forkert, blev hun det også. ,,Det er.. i orden.." hun smilede lidt for sig selv, vendte sig ikke engang om. ,,Og jeg finder Dem ikke latterlig.." Utroliigt nok.. måske hun var ved at udvikle en god, og ond side? Hendes normale jeg ville da have leet hånligt for længst og hånet, men.. lige nu virkede det så forkert at gøre? Hvad var det der skete med hende??
,,Og som jeg sagde før.. jeg har ikke rigtig nogen drømme... de knuses for let.."

(skulle lige spise^^")

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.04.2008 20:05
( Det er iorden )

Han sad lidt og tænkte over det hele. Han vendte sig halvt om og betragtede hende igen. "Så - næste spørgsmål.." han vendte sig om igen. "Øh.. Det er vidst din tur..." brummede han, og bed sig i læben. Han undrede sig kort over, at han faktisk bogstaveligt talt havde snakket med en kvinde hele natten. Han kunne nu godt lide hendes selvskab, det var rart at have folk at snakke med. Selvom det var deres første møde, følte han på en måde, at han kunne stole mere på hende, end på sig selv.

( Woot. Har lyst til at tegne dem. x3 )

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 16.04.2008 20:10
(Har jeg sært nok også ^^")

Samira fnyste, ikke hånligt, men bare et fnys. ,,Næ det er din tur.. jeg spurgte til dine drømme.." hun vendte sig også halvt om, og betragtede kort hans ryg. ,,Ja det er din tur.. medmindre jeg har overhørt noget.."
Igen vendte hun sig, og fortsatte sit græsplukkeri et nyt sted.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.04.2008 20:20
"Uff. Lad mig se. Øhm... Ja, Hvilken del af landet bor du så i? Og hvilken del ville du helst bo i? Altså - nær byen? I et palæ? Osv." mumlede han, og afventede hendes svar.
Han fandt et strå, plukkede det og proppede det i munden. Han lod det vippe op og ned, imens han afventede hendes svar, ganske afslappet.

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 16.04.2008 20:27
,,Jeg bor ingen steder i øjeblikket.." ikke siden hun slog op med sin kæreste, og derved mistde et tag over hovedet. ,,Jeg vandrer rundt og.. hm... ville foretrække et palads nok.." dybt seriøst svar.
,,Du vil vel helst bo tæt på bjergene kan jeg forestille mig?"

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.04.2008 20:34
Han smålo kort. "Jamen du kender mig jo allerede." Han trak kort på skuldrene og fortsatte: "Jo. Jeg tror at bjergene nok er det jeg helst være i nærheden af. Men man skal vel prøve noget nyt." mumlede han, mest til sig selv. Han så op i himlen. "Ah, så er det snart hvad man kalder 'morgen'." mumler han, og smiler svagt.
"Men - nu er det din tur til at spørge." mumler han, og puffer hende blidt i ryggen.

( Svarer nok lidt langsomt de næste 2 gange. Skal ordne noget for de gamle. )

Samira

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 16.04.2008 20:41
(Jeg er også lidt langsom, sorry >.< Prøver at købe noget fra Ebay, men det går ikke så godt =..=)

Samira grinede lidt da han puffede til hende og sad så lidt. ,,Hmm.. ja nu blir det jo næsten svært at finde mere.." hun smilede skævt, og skulle til at nævne kærlighed, men var lige ved at bide sig i tungen så det ikke skulle ske. Noget af dte hun havde allermindst lyst til at snakke om nu, var kærlighed.. latterlige følelse. ,,En ærefuld død, hvordan foregår sådan en?"
På en måde, ville hun ikke have tanken om at han kunne dø, ind i hendes hoved. Han var den enese hun virkelig havde talt med, i virkelig lang tid. Men på dne anden side, hun var næsten ved at løbe tør for emner, og hun gruede for at bringe "kærlighed" på banen.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 16.04.2008 21:07
Han bed sig i læben, "Tja - Jeg vil hellere dø i kamp og ung, end gammel og grå, hostende i en seng." mumlede han. "Det er da et trist emne. Men hvordan skal din død være? Hvis du kunne bestemme ?" Han puffede hende endnu en gang, stadig lige blidt. "Og så stiller jeg lige næste spørgsmål med det samme: Hvad er dine talenter så?"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Mong
Lige nu: 2 | I dag: 12