Isis stirrede undrende på dyret, havde hun vidst hvad det hvad en hund var, ville hun nok mest af alt sammenlignet padden med sådan en, men det vidste hun ikke og lod derfor være. Alligevel undrede det hende med dens opførsel, det var et underligt dyr, men på den anden side kendte Isis heller ikke til kæledyr, det var ikke noget de havde under vandet, slet ikke.
Igen skævede hun ned af sin menneskekrop,
"Jeg mangler mine horn på hovedet og farven, men jeg satser på at det kommer med tiden!" sagde hun med et lille smil, selv var hun ikke rigtigt faceneret, hun havde engang set en fra lavvandsfolket der kunne ligne et menneske på en prik, men for dem var det også lettere, de havde ikke farver så de kunne camuflere sig på bunden, men menneskelig hudfarve, og de havde for den sags skyld heller ikke horn, hvilket var det mest besværlige, pånær hudfarven.
Interesseret så hun på ham mens han fortalte om sine evner, spændende var det helt bestemt, især at han kunne kontrollere dyr, den havde hun godt nok ikke hørt før
"Det lyder meget specielt!" sagde hun ærligt og så ned mod padden, hvilket hun insisterede på at den var, selve dens tilstedeværrelse irriterede hende, men det var vel hovedsageligt fordi den ikke kunne lide hende, og hun ikke kunne lide den, man skulle næsten tro at den var meget intelligent, men sådan noget nægtede Isis, det kunne ikke lade sig gøre, bestemt ikke.
"Hvad bruger du så dine evner til, hovedsageligt?" spurgte hun og bed sig i læben, hendes hjørnetænder både i over og undermunden var væsentligt spidsere end resten af tanssættet dette var blot grundet at det var lettere at fortære rå fisk under vandet, ikke noget unormalt, ikke for Isis