Ved Vandkanten, nær nogle klipper.

Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 05.07.2008 22:52
(Nu forsvinder folk hurtigt 0o)

Opdager slet ikke Naishcas tilstedeværelse og rejser sig i stedet og går over på siden af Aishe, eller faktisk går han op bag hendes hest, men hun skulle godt kunne se hans hoved over det stærke dyrs krop.
"Smuk solnedgang, syntes du ikke?" siger han for at bryde stilheden. Hun skulle nok havde opdaget ham før, da hans udrustning gør hans krop ret tung. Jo mere han tænker over det, jo mere beslutter han sig for at skifte den ud med noget mere hverdagsagtigt. Han går med begge arme bag ryggen.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 05.07.2008 22:59
/Lidt måske XD;

Aishe lægger godt mærke til den rødhårede kvinde, der ser på hende, men kommenterer det ikke. Hun kan dog fornemme at der er noget gnidninger mellem de to tilbageværende personer hun ikke kender. Hun skæver mod manden da han nærmer sig, og rakkalaphen bevæger sig straks mod den lettere mørkhudet kvinde, og lægger ørerne lidt bagud. "..Jo. Fremragende. Lige så unik som den plejer." svarer hun ham, men ved ikke hvordan hun ummiddelbart skal reagere på ham.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 05.07.2008 23:04
Naíshca står blot fuldstændig i sin egen verden, mens hun betragter horisonten. Langsomt lader hun sig dumpe ned at sidde i sandet. Hun er træt, mere end hun plejer, hvilket undrer hende en smule. Det kunne være hun skulle tage hjem og se til Ambriel, og derefter gå i seng. På den ene side følte hun sig mere fri herude. Fri for alle problmerne, pligterne og det gav hende tid til at tænke over tingene. Hun tænkte tit på Sas i denne tid, og det ærgede hende og undrede hende, at han ikke havde givet lyd fra sig, i så mange dgae. Det plejede ikke at ligne ham, men denne dag ville hun dog gerne være fri for ham. Ikke fordi hun ikke elskede ham, tværtimod. Hun elskede ham overalt på jorden, men.. Det var bare så svært at forklare.
Naíshca Sia Niakaro
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 05.07.2008 23:07
Smiler skævt på sin egen Amadeus-der-ikke-taler-så-meget-med-mennesker måde. "Jeg tror man har set alle solnedgange når man har set en," bevæger sig rundt om hesten, men stopper op før hun ville kunne røre ham, uden at nogen af dem bevægede sig tættere på. Kigger på de sidste druknende rester af lyset. "Aligevel er det et storslået syn.." Forsvinder ind i sine tanker et sekundt eller to, men vender sig mod hende og rækker hånden frem, som han ellers har holdt bag ryggen hvor den har holdt om hans anden arms albue, mod hende. "Amadeus"

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 05.07.2008 23:13
Hun lytter tålmodigt til Amadeus' ord, og ser så lidt på ham, stadig med det meste af brandsårerne dækket af det lange sorte hår. "Mhm, det er jo så forskelligt fra person til person." siger hun så roligt, og et smil kan ses spillende over hendes læber. Hun bakker dog et enkelt skridt da han rækker hånden frem, og giver ham et håndtryk med den handskebeklædte hånd. Grove handsker. ".. Aishe Petsha." siger hun roligt, og slipper hans hånd, og trækker sin til sig. Hun skæver lidt mod den anden igen. Overvejende at hilse. Men hun ser ud til at være væk i sine tanker.
//Aishe Petsha
Sigøjner, brandsår i halvdelen af ansigtet, ejer rakkalaphen Lorke og hesten Zoran. Tegning af Lucius, Avatar af Rex.
Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 05.07.2008 23:18
Naíshca bemærker pigens blik på sig, og da sender hun hende et let smil. Det var altid rart med noget selvskab, ihvertfald var dette Naí's mening. Nu når hun tænkte over det, så fik hun heller ikke meget selvskab hjemme i hytten - langt fra. Hun burde måske tale med Sas omkring dette. Langsomt tillader hun sig at bevæge sig over imod de andre, som hun bedømte som mindre fornemme. Efter hendes mening var alle fornemme, men de rige mennesker gjorde sig altid godt til, og oftest kunne man se på dem, hvilke og hvor mange penge de havde. ,,Godaften," Lød det mildt fra hende, da hun nåede derover, og hilste let med en kort nikken.
Naíshca Sia Niakaro
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 05.07.2008 23:23
Drejer skævt hovedet og kigger på Nai, men genkender hende ikke lige med det første. Først efter at havde kigget skeptisk på hende et par sekunder bliver han klar over det, og svare køligt, "aften." Kigger tilbage på begge deres lange skygger, men de ser begge normale ud. Denne handling skulle ikke vække så meget opmærksomhed hos nogen af dem.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 05.07.2008 23:27
Aishe smiler roligt til Naí. "Godaften." hun lægger dog udmærket godt mærke til den kølighed der indfinder sig mellem Amadeus og kvinden. "I kender hinanden?" spørger hun så roligt. Ren høflighed.
//Aishe Petsha
Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 05.07.2008 23:31
En står et øjeblik med et skævt smil, da kvinden spørger om hendes kendskab til Amadeus. Ak ja, så gad hun ikke til at forklare hele historien, og i øvrigt var dette heller ikke hendes ønske, at stå og fortælle omkring deres møde til en vidt fremmede kvinde. ,,Lad os bare sige, at jeg har set ham før," Svare hun hende lavmældt, før hun sender Amadeus et kort, men lettere kunstigt smil. Han vidste sikkert udmærket godt, at hun ikke brød sig om ham, men da han først havde talt til kvinden, og Naí ikke nænnede at lade et øjeblik med selvskab glide fra sig, havde hun ikke spildt chancen. ,,Forresten er jeg Naíshca." Afsluttede hun emnet.
Naíshca Sia Niakaro
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 05.07.2008 23:34
Han gør sit bedste for at antage et mere afslappet ansigtsudtryk, men med det flamberede øje, der sådan set har midstet evnen til at slappe af i musklerne omkring øjnet, bliver det et halvt om halvt udtryk. Amadeus har ingen trang til at uddybe historien, så han svare bare: "Hvad hun sagde." og stire ud mod horisonten.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 05.07.2008 23:37
Aishe nikker lidt, og læner sig halvt op af den varme hest, om pruster og napper lidt til hendes bundt ved hoften, hvor hun bærer krystalkuglen.
"Ah, jeg ser." svarer hun roligt, og smiler så stille til Naíscha. "Aishe." Rakkalaphen plasker igen ud i vandet. For mange mennesker sikkert. Hesten slår bare med halen, og bliver roligt stående.
//Aishe Petsha
Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 05.07.2008 23:39
Naíshca besvare let Aishes smil, og underlader dog kun kort, at se på Amadeus. På en måde ønskede hun ikke, at stilheden skulle fortsætte mellem dem, men han gjorde hende alligevel en smule urtyg, og en smule utilpas. Hun følte ikke, at hun lå sikkert i hans havn, og derfor besluttede hun ikke at sige et ord til ham. Hun smilte istedet blot til Aishe, før hun kort sukkede, og trak sig omkring en halv meter bort.
Naíshca Sia Niakaro
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 05.07.2008 23:44
Selv stod Amadeus og kiggede et sted op i himlen, i en anden retning end nogen af de andre stod i. Han gjorde det ikke for at virke uhøflig, men så mere tænkende ud, hvilket han også gjorde, bare ikke noget stort. Selv kunne han ikke selv finde på at bryde stilheden, men overbevidste sig selv om at det nok var smart at prøve at sig et eller andet.
"Jeg..." Og længere kom han dog heller ikke, men forsatte sin betænkende stiren på ingenting.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 05.07.2008 23:46
Aishe lod kort sine fingre strejfe krystalkuglen igen, inden hun så spurgte: "Bor i så i området?" et temmelig indlysende spørgsmål, men sikkert nok til at bryde stilheden i hvert fald lidt.
//Aishe Petsha
Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 05.07.2008 23:50
Naíshca fulgte kort Amadeus´ blik, før hun atter så tilbage på Aishe, da hun brød stilheden og stilte hende et spørgsmål. ,,I en hytte. Inde i skoven," Lød det smilende fra hende, før hun trak hætten op omkring hovedet, da en vind begyndte at tage til. Det overraskede hende en smule, men overlod så dette til naturen, og smilte skævt. ,,Jeg er ked af det, men jeg må smutte nu." Hun nikkede undskyldene, skævede så til Amadeus. ,,God aften!" Derefter forsvandt hun længere hen ad stranden, på vej hjem.
OOC: Jeg må gå nu >_>
Naíshca Sia Niakaro
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 05.07.2008 23:55
Han mumler et eller andet utydeligt, og kigger først efter hende, da hun har vendt ryggen til. Drejer hovedet og kigger på Aishe. "Jeg har ikke noget hjem," suker kort og fortsætter modvigligt, som om han skammer sig over det han skal til at sige. "Jeg tiger mig til steder at sove rundt omkring i byen." Kigger ud mod solen, der forlængst er forsvundet i horisonten og tager nogle skridt tættere på mørket.

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 05.07.2008 23:58
OOC: Ses Naí

Aishe nikker lidt, og ser så efter den unge kvinde, før hun igen ser på Amadeus. "Åh." Hun sætter hovedet lidt på skrå. "De burde anskaffe Dem et telt så." Hun klapper kort på teltet der er bundet på hestens ryg. "Dejlig varm, og man kan slå sig ned, næsten hvor det skal være."
//Aishe Petsha
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 06.07.2008 00:02
Drejer sin overkrop lidt og kigger på det sammenpakkede telt. "De er jo så heldig at havde et dyr, der kan bære deres ting for dem, frøken," snakker meget fint, bare for at drille lidt og understrege at hun står bedre end ham i samfundet. "Jeg ville ikke kunne bære rundt på en oppakning stor nok til at kunne sove i det fri."

Aishe Petsha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 175 cm

Anori 06.07.2008 00:05
Hun smiler skævt. "De bærer da rundt på en rustning der må veje mindst det samme som teltet hvis ikke mere." Den halvgamle hest giver et prust fra sig, og slår med halen. "Men jeg kan fortælle Dem at det er mere behageligt at leve i en husvogn.." hun smiler lidt for sig selv, og kommer til at tænke på gøglertruppen hun fulgtes med for noget tid siden. "Skønt man selfølgelig er i bedre jordkontakt i et telt. Det hjælper på spådommene og sådan."
//Aishe Petsha
Amadeus

Amadeus

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Derag 06.07.2008 00:10
Smiler igen på sin egen speciale måde og indvender til sit eget forsvar omkring rustningen. "Jeg har også tænkt over at skille mig af med den i lang tid nu, men den er alt hvad jeg har tilbage af mit gamle liv.." Synker hen i tanker, men afbryder sig selv, næsten som om han var ved at brænde hænderne på en kogeplade og kun lige nåede at stoppe sig selv.
"Jeg har aldrig rigtigt troet på spådomme. Alle jer spåmennesker og vismænd har sikkert en større forklaring på det, men jeg ønsker bare ikke at tro på en forudsigelig fremtid." Kigger på hende, som om han forventer at hun forsvarer sit hverv.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12