Ulvens unge

Pax

Pax

Iagttager | Bandeleder af Ulvens Flok

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 09.10.2020 10:06
Klimakset kom hurtigt – for hurtigt – og forinden, at Pax nåede at tænke, at det var der, han var på vej hen. Han huskede ikke, at han før var eksploderet i ekstase med et så forhastet tempo, og det føltes som om, at det skulle vare en evighed. Selv da Junos mund forlod ham og hans hånd fortsatte, var det som om, at bølgerne steg i styrke på ny; som blev han ved og ved med at komme.

De arrede hænder lå til stadighed og krampagtigt i alt det askegrå hår men ikke længere var de tofarvede øjne knebet sammen. Nydelsen var ekstrem i sit nære væsen og Pax lå, hans krop spændt til bristepunktet, det skarpe ansigt afslørende i sin mimik af velvære og afslappethed. Selv da Juno spøgte med hans kærlighed til ham, forblev Pax liggende sådan. Kun et hæst og skingert ’mhm’ syntes at være i stand til at forlade ham.

Det var langsomt, at Pax vendte tilbage til de bevidstes verden og da han omsider slog øjnene op, var de døsige og svømmende. De gled ufokuseret henover Junos ansigt og hvad Pax så, fik et dovent smil til at glide henover hans læber. Dernæst måtte han dog lukke øjnene igen, ikke sikker på, hvad han syntes om, at Juno var indsmurt i hans safter og forlegen over selv samme faktum.

Elsker du stadig mig?”, spurgte han, i grunden for at understrege, at Juno altid ville have hans kærlighed. Hvis blot han vendte den om – mon den blonde mand ville se det? ”Kom herop. Så hjælper jeg dig”, tilbød Pax dernæst, et smørret smil placeret i hans ene mundvige, hvorefter han fik kæmpet sig op at sidde med al intention om, at række ud efter Juno.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 09.10.2020 21:01
Juno grinede kun højere, da Pax så ud som om han ikke kunne holde ud at se på ham. Personligt syntes han ikke der var noget i vejen med, hvordan han så ud, men han havde trods alt godt vidst, at Pax ikke nødvendigvis ville bryde sig om synet. 

"Hvad tror du selv," spurgte Juno med et rul med øjnene, men det gik ham ikke forbi, at Pax havde ment det som svar på hans eget spørgsmål. Hvis Pax's spørgsmål lød dumt for Juno, havde hans eget spørgsmål sikkert også lydt dumt for Pax, og Juno nød at høre, at han ikke havde ødelagt noget ved at tage Pax i munden - han havde frygtet det en smule, eftersom det lige så ofte gik galt imellem dem, som det kørte glat. 

"Hvad vil du hjælpe mig med?" spurgte Juno, imens han møvede sig tættere på Pax og slap sit greb om sig selv, så han i stedet kunne lægge en hånd om Pax's arm og trække ham ind i et dovent, vådt kys, med en tunge der smagte salt og læber, der allerede var hævede. Han havde allerede et håb om, at det ville være med hans pik, men han var så forelsket, at han ville tage Pax's hjælp, selv hvis den kun var til at få sæd af sit ansigt. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 09.10.2020 21:15
Pax sendte Juno et sigende blik; ja, det er et dumt spørgsmål, ikke? Havde Ulven været klogere på, hvad den anden i grunden havde haft af overvejelser, ville han dog unægtelig også selv have reageret anderledes. For optaget af klimaksets aftagen og den behagelige, tunge fornemmelse den efterlod sig, kunne Pax dog ikke tænke en sammenhængende tanke, hvormed det aldrig gik op for ham, at ordene havde været alvorlige.

Det virker en smule ondskabsfuldt at ligge sig til at sove, når du stadig er hård som sten”, svarede den ældre mand, hvorefter han gengældte det kys, Juno skænkede ham; villigt og hengivent. Dernæst smilede han og slikkede sine læber, nysgerrig efter hvordan han smagte. Af hvad kunne han dog ikke konstatere, hvormed han i stedet lagde begge sine hænder om Junos ansigt og fjernede resterne af sin saft.

Pax kunne ikke fjerne alt, men snart efter kunne han heller ikke koncentrere sig om det længere. I stedet fandt en af hænderne ned om Junos lem, alt imens hans læber søgte hans for endnu engang. Langsomt, næsten pinefuldt, begyndte Pax sin gengældelse.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 09.10.2020 21:43
"'En smule' er en underdrivelse," svarede Juno stakåndet, men diskuterede ikke mere end dét, før hans læber mødte Pax's, i et kys der endte alt for tidligt og efterlod Juno hårdere og mere oppe at køre end før.

Hvor meget han end havde nydt at lade Pax sprøjte sig i ansigtet, var det også meget rart at få væk, og Juno tillod ham at fjerne det, selvom hele hand krop var spændt op af tålmodighed, og da Pax endelig kyssede ham igen, løftede Juno op i røven, for at få sit skridt tættere på Pax, ivrig efter at få hans hånd om sig, og stønnede dybt, da det endelig kom. 

"Jeg gengælder det, hver gang du ikke er sød," mumlede Juno med et støn ind imod Pax's læber og rullede utålmodigt med hofterne under Pax's hånd, for at gøre friktionen hurtigere, når nu Pax insisterede på at bevæge sin hånd så ulideligt langsomt. Han var så tæt på og han vidste, at hvis bare Pax gjorde sig lidt umage, så ville han kunne komme med det samme. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 09.10.2020 22:03
Pax udstødte en brummende lyd, der kunne minde om et moret fnys, men som aldrig blev det. For optaget af Junos dunkende lem og den andens opstemthed, kunne han end ikke besvare reprimanden. Det ville være ondskabsfuldt – så meget mand var han dog selv og havde situationen været omvendt…
Så meget havde ændret sig siden første gang, de var endt sammen. Pax vidste nu, hvad det betød at være intim med et andet menneske; hvad det kunne fortælle om det, man følte for den anden; hvor sindssyg man kunne blive i hovedet, når begæret indfandt sig, uanset om den mødte forløsning eller ej.

Jeg er altid – sød”, svarede Pax prompte, hans stemme hæs af begær. Hans frie hånd fandt derefter fæstne på Junos ene hofte, hvor den tvang ham til at være stille. Stadig fortsatte de langsomme strøg, imens Pax greb og kommanderede Junos mund og tunge med sine egne. Pax tog sig god tid, beslutsom i sine bevægelser og uden ønske om, at det skulle afsluttes ligeså hurtigt som Juno.
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 09.10.2020 22:26
"Hah!" svarede Juno, åbenlyst hånende Pax, da fyren påstod altid at være sød, når han så tydeligvis ikke var det nu. Havde Juno kunne sige noget som helst, da Pax's hånd oven i købet lagde sig om hans hofte, for at holde ham stille, ville han have gjort det, men i øjeblikket kunne han ikke gøre andet end at stønne med en ynkelig, beklagende lyd. Han vidste, at hans orgasme var så tæt på, og Pax holdt den fra ham. 

Det var kun gjort værre af de lige så langsomme, våde kys, der tvang Juno til at komme af med alle sine støn mod Pax's mund. 
Det nåede til et punkt hvor Juno troede, at han aldrig ville få lov til at komme. Han var sikker på, at han havde brugt for et eller andet ekstra; en højere fart, et fastere greb, en hånd om sin hals, en finger imellem sine balder. Men det føltes stadigvæk helt igennem fantastisk og Juno var lige ved at vænne sig til tanken om bare at være på nippet til en orgasme resten af sit liv, da den pludselig væltede igennem ham. Den følelse der havde opbygget sig i hele hans krop, bølgede igennem ham og sprøjtede ud imellem dem, imens Juno stønnede og skælvede, og da Juno kom til sig selv var han ubevidst kravlet halvvejs op på Pax i et sidste desperat forsøg på at være tæt på ham.
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 09.10.2020 22:45
Pax knugede om Juno så meget, hans hånd om den andens lem tillod ham. Stønnene, de desperate hænder om hans skuldre, nakke og hår var kærkommende i en sådan grad, at Pax end ikke registrerede, at det netop var det, de var; så optaget af øjeblikket var han. Det var et rent et af slagsen, et hvor de to kroppe smeltede sammen, uden at være et fysisk men stadig var netop det. Pax ville ikke give slip på det – heller ej på Juno – i håb om, at det ville forblive sådan, at han kunne fange lige dét moment i al evighed.

Langsomt, og i grunden uvilligt, trak Pax sin hånd til sig. Det tillod ham at lægge begge arme omkring Junos skikkelse og trække ham helt ind til sig. Det var også med en følelse af ’omsider’, der ikke kunne konkurrere med den summende og bølgende fornemmelse fra tidligere.

Pax sagde ingen ting, men gemte sit ansigt ved Junos hals, lige dele taknemmelig og hengiven. De arrede fingre begyndte en rolig kærtegn mod Junos trøje, men pludselig bukkede Pax under for vægten, hvormed han lagde sig ned med et tilfredst suk. 
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 10.10.2020 12:55
Da Juno kom ned, spredte der sig en varm latter fra ham i hulen, den slags latter der kom af ægte lettelse og glæde, og som stilnede af men lavmælt fortsatte, da Pax gemte sit ansigt ved hans hals, og Juno gengældte kærligt de kærtegn han fik fra Pax, ved også at begrave sin fingre løst i hans hår.
Da Pax lagde sig ned, hev Juno sin skjorte af og fulgte derefter med ham ned at ligge, hand hoved hvilende på hans skulder og hulens kulde holdt væk af Pax's varme kropstemperatur.

"Hvor vigtigt er det at vi vender tilbage til Dianthos?" mumlede Juno ind imod Pax's hals. "Vi kunne også bare blive lige her. Jeg tror ikke jeg kommer til at kede mig." Det sidste lovede han, fordi Pax lod til at være så sikker på at de begge ville kede sig på landet, men så længe de havde hinanden og havde lyst til hinanden, kunne Juno ikke se hvad Pax var så bekymret for.
Han vidste at Pax aldrig ville gå med til det og derfor var det også så nemt for ham at sige, selvom han vidste, at det kun var lige nu, han var så tilfreds hvor han var. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 10.10.2020 13:29
Pax fnyste moret over den andens ord, men var derefter tavst et langt øjeblik. Stadig fortsatte han sin dovne men hengivne kærtegn af Junos – nu – nøgne ryg, og da Pax omsider brød tavsheden, var det med et uhørligt suk.
Det sidste års tid – jeg har så ofte overvejet, at forsvinde ind i skoven og aldrig komme ud igen”, indrømmede han lavmælt, næsten i en hvisken. ”Tage Ronia med, du ved. Finde en hytte i en lille landsby med en skole, hvor hun kunne lære at læse og regne, imens jeg på en eller anden måde fik – dyrket jorden og jaget, så vi havde mad på bordet. Jeg har den her forestilling –” Pax tav men ikke brat. Langt snarere gled ordene ud, indtil der ikke var flere og de mentale billeder tog over. Sådan lå han lidt, indtil han fortsatte:

Om at hun finder venner og legekammerater, der ikke har set det, hun har. Med gode familier. Den slags mennesker vi ikke har i undergrunden og at hun en dag – finder en, hun vil giftes med og flytter ind på et landbrugssted, hvor hun får et kuld unger. Jeg tror, hun ville blive en sjov mor. En rigtig god – mor. Det ville jeg gerne give hende.” 
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 10.10.2020 23:58
Juno sank en klump, da Pax fortalte, at han rent faktisk havde overvejet at stikke af fra Dianthos. Det var ikke en dårlig fantasi og Juno forstod den fuldt ud, men der måtte alligevel have været noget alvorligt galt i Pax's liv, før der var noget der kunne få ham til at overveje den slags, og det var en mulighed at dén dårlige ting havde været Junos 'død'.

Des mere Juno hørte, des bedre forstod han dog. Det var en selvfølge, at man ville det bedste for ens børn, selv når de ikke biologisk var ens egne.

"Hun er ikke dømt til et dårligt liv, bare fordi hun er i Dianthos. Og - og når hun bliver voksen, hvis hun vil have dén slags liv du drømte om for hende, så har du garanteret lært hende nok til, at hun kan klare sig selv, og tage ud for at finde den slags mand og liv." Det var det bedste Juno kunne sige for at løfte stemningen, men han troede selv på hvert eneste ord. På en måde havde Pax også opdraget ham, og han havde trods alt i en rimelig ung alder lært at klare sig selv. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 11.10.2020 10:57
Pax lyttede, i grunden forundret over Junos ord. Han vidste ikke, hvad han havde regnet med men det, han fik, havde end ikke strejfet hans overvejelser.

Fingrene fortsatte deres kærtegn alt imens, at ordene fandt vej tilbage på plads. Da Pax brød stilheden for endnu engang, var det ved at rømme sig og mumle lavmælt: ”Måske. Det hele virker bare som en fucking dårlig chance at tage. Der er så mange børn og nogle af dem taber jeg på gulvet, uden at vide hvad fanden der gik galt. Det… gør en træt, du ved. Nogle gange er der for lidt succes.” Pax tav og drejede hovedet, så hans læber kunne hvile mod Junos pande. Det var rart at få sagt og også uden, at han selv lå og håbede på, at Juno ville komme med en løsning. Det var nemlig ikke det, han søgte – kun en form for… forløsning. ”Nogle gange mister jeg… lysten til… alting. Selv de små ting bliver en kamp.

Pax tav og lod stilheden indfinde sig, men ikke for længe – der var nemlig noget, der havde rumsteret i hans bevidsthed, hvormed…

Vil du overhovedet tilbage til Dianthos? Hvad… vil du nu? Du har alle muligheder. Har du ikke en drøm…?” 
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 11.10.2020 15:21
På trods af den alvorlige samtale, faldt Junos øjne i, guidet til afslapning af Pax's kærtegn, som han forsøgte at gengælde ved at stryge sine fingre over den varme, bløde hud ved hans hofte - en af hans favoritsteder på Pax's krop, og selvom de lige havde været i gang, stoppede det ikke hans fingre fra at søge mod hans lyske og tilbage igen.

"Mmh," var det eneste han mumlede som svar, da Pax delte sin frustration. Juno forstod det, men han vidste også at Pax havde meget at se til. Ulvens Flok var kæmpestor og Pax havde gang i mange ting, det var kun naturligt, at han ikke kunne holde et skarpt øje på alle ungerne, også selvom det tydeligvis gik hårdt ud over ham mentalt, når ikke han kunne redde dem alle sammen.

Juno svarede heller ikke med ord på spørgsmålet om, om han ville til Dianthos, men rystede blot på hovedet. "Jeg vil bare være, hvor du er," indrømmede han lavmælt. Han havde intet ønske om at vende tilbage til Dianthos, men hvis det var der, Pax var, så var det også der ham ville være.
Ved spørgsmålet om sin drøm, hævede Juno sig op på sin albue og så undersøgende på Pax. 
"Min drøm plejede at være at tage mig af mine unger," fortalte han sørgmodigt. "Jeg ved ikke om jeg har en drøm nu. Jeg synes det er vildt nok, hvis jeg overhovedet kan komme ud af sengen om morgenen. Jeg har ikke - jeg har ikke haft tid til drømme siden... Du ved."
Juno løftede en hånd og gned den mod sit ansigt. "Hvilke muligheder?" Han spurgte, fordi han ikke følte at han havde nogen muligheder, men også fordi han lidt håbede, at Pax ville give ham nogle muligheder. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 11.10.2020 16:15
Pax betragtede Juno, hans tofarvede blik kærligt og hengivent. Han forstod ikke, hvordan det kunne være muligt, at Juno ønskede at følge med ham, når det der unægtelig ventede på ham i hovedstaden, var en så ugenkendelig, giftig og stor størrelse for dem begge. Pax kunne ikke lade være med at føle, at han trak Juno tilbage til Zaladins forgård –

Muligheder? Pax’s øjenbryn trak sig en smule sammen, som han rystede spædt på hovedet, tydeligvis uforstående. Fra hvor Pax stod, havde Juno alle muligheder.
Du kan tage lige derhen, hvor du vil. Du kan se resten af verden. Du er ikke bundet til nogen eller noget”, mumlede han, alt imens en af hans hænder ubevidst for ham selv strøg Junos kind. ”Men – hvis du vil have noget, der minder om det – før branden –” Pax sank en klump, usikker på hvad Juno ville have og om han kunne give ham det, ”så vil jeg gøre alt for, at det bliver dit. Hvis du vil rejse, gælder samme tilbud. Find ud af, hvad du vil have og så kan vi ligge en plan for det.” 
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 11.10.2020 20:57
Juno rynkede på næsen og rystede langsomt på hovedet, for at understrege, at Pax's ide om at rejse på ingen måde tiltalte ham. Hvor skulle han tage hen? Liv havde voldtaget ham nok gange, på det skib der tog ham fra slavehandlen i Rubinien og tilbage op mod Dianthos, at han aldrig havde lyst til at se havet igen. Han havde været rigeligt sydpå, og han kom lige fra Zircon. Han havde ikke lyst til at se nye kulturer eller mennesker. Han ville bare gerne kunne lukke sine øjne og vide, hvem og hvad der var omkring ham. 

"Jeg ved ikke om jeg vil, eller kan, du ved, holde ud at have noget der minder om, hvad jeg havde før," indrømmede Juno lavmælt. "Og du skal holde kæft med alle de der planer om at rejse. Der er ikke noget derude, jeg hellere vil se på end dig. Så kunne jeg lige så godt være blevet i Zircon. Selv hvis du vælger hende, så... Så kan jeg ikke blive ved med at stikke af fra Dianthos. Jeg er også nødt til at se Lizzie igen." Juno sukkede og lod sig glide ned at ligge igen, denne gang halvvejs ind over Pax, hans hoved mod hans brystkasse. 
"Det skal nok komme til mig. En drøm. Jeg har det bare ikke så godt lige nu," mumlede han og stirrede tomt frem for sig.
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 11.10.2020 21:20
Pax forbandede sig selv i sine tanker, for... Junos svar var åbenlyst. Selvfølgelig ville han ikke have det, han engang havde haft. Selvfølgelig ville han ikke rejse, når minderne rasede i hans krop og fik ham til at koldsvede ved blot den mindste lighed i virkelighedens verden.

Pax's hænder forblev om den anden, selv da Juno rykkede på sig. De næstfølgende ord var nær umulige for Pax at sige, men ikke fordi, han ikke mente dem. Nej, det var ikke det, der var tilfældet. Langt snarere var det visheden om, hvilken sorg han satte skub i, der som et pendul ville fremprovokere masseødelæggelse i et velsmurt maskineri. Hvordan kunne han nogensinde tilgive sig selv for det? Hvordan kunne han være så egoistisk? Og hvad ville han tabe på det?

"Jeg har valgt. Jeg er her, er jeg ikke? Sammen med dig", mumlede han, hvorefter han strøg Juno henover det blonde hår, tøvende og usikker på, hvordan hans ord ville blive modtaget. Det føltes som om, at alt stod og faldt på hvad end Juno valgte at svare ham.

Dernæst blev Pax dog forundret og på sådan en måde, at det fik hans hjerte til at springe et slag over. De stærke arme gled beskyttende rundt omkring Juno, hvorefter han bøjede i nakken og hejste sig en smule op, så han kunne kysse det blonde hår.

"Hvorfor har du det skidt?"
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 11.10.2020 21:45
Det var alt Juno havde håbet på, og han var nødt til at genspille ordene for sig selv, igen og igen, før han virkelig kunne tro på dem, og selv da var han ikke sikker på, om ikke bare det var noget han havde forestillet sig selv. "Jeg har også valgt," svarede han endelig, lavmælt, selvom han havde truffet sit valg helt tilbage i Zircon, da han valgte at rejse med Pax tilbage til Dianthos. 

Juno sukkede igen, ved Pax's spørgsmål, og satte sig tøvende op. Hvor lidt han end brød sig om at se den ældre fyr i øjnene, når han åbnede sig og viste sine sårbarheder, så føltes det som en nødvendighed denne gang. "Jeg har også ofte haft lyst til at flytte ud i skoven," fortalte han og tog Pax's hånd i sin, hvor han flettede deres fingre sammen, og hans blik endte med at falde til deres hænder, selvom han havde lovet sig selv at se Pax i øjnene. "Men ikke for at skabe et liv der..." Juno lod sætningen dø ud, og skar så en grimasse.

"Kan vi snakke om Evlyn i stedet? Det er virkelig ikke en taktisk god idé at vælge mig lige nu. Hvad har den her rejse taget dig, to, fire uger? Kan de overhovedet huske hvem du er derhjemme - bander er ikke kendt for deres langtidshukommelse. Og hun er selv rimelig magtfuld. Hvordan går ordsproget om en kvindes vrede? Noget med at vi alle sammen kommer til at brænde op i hendes flammer?" Ordene væltede ud af Juno, der slog opgivende ud med armene, da der ikke længere var flere ord at sige.
Det var selvfølgelig en bekymring han havde, men det var lige så meget en undskyldning for at snakke om noget andet. 
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 11.10.2020 22:32

Pax så op på Juno, hans blik ulæselig. Ordene havde fået hans hjerte til at gå i stå af forskrækkelse og for et langt øjeblik, syntes Pax end ikke at være i stand til at trække vejret -

Hvad fanden havde Juno ment? For Pax var der kun en mulighed.

Selv da den blonde mand begyndte en næsten panisk talestrøm, forblev Pax som forstenet og selvom han hørte, hvad han sagde, kunne han ikke rigtig registrere det. Spørgsmålene væltede frem bag den blege pande men pludselig -

Han satte sig brat op, drevet af et instinkt der fortalte ham, at Juno havde mere brug for Ulven end for Pax i det øjeblik.

"Du får det til at lyde som om, at jeg er ligesom alle de svagpissere, der render rundt og leger anfører for alle de små oprørsgrupper", sagde han, hans ord mere krigerisk end den beslutsomme tone; den der i langt højere grad vidnede om en art selvsikkerhed, der udsprang af den kalkulerende hjerne. "Du har forhåbentlig højere tanker om mit lederskab. Tror du virkelig, at jeg ikke kan efterlade dem i en måned og vende tilbage, som havde jeg aldrig været væk? Jeg er ikke ny på posten. Jeg har sikret dem og samtlige af vores distributionskæder netop, så jeg kan komme og gå som det passer mig. Jeg har uddelegeret opgaver siden begyndelsen, så alle har en, et ansvar og en forpligtigelse. Overfor mig, Flokken, dem selv -" Pax tav brat og så ned, pludselig forlegen over sit eget udbrud, der var lige dele intentionelt og ubevidst. Evlyn havde hentydet til det samme som Juno - at han efterlod mennesker, der var afhængig af ham. At han var en ukompetent leder der blev styret af sine følelser og smed alt, hvad han havde i hænderne, ligeglad med det, han efterlod. Intet kunne være længere fra sandheden end dét.

"De glemmer mig ikke. Og jeg glemmer ikke dem. Det er derfor, jeg har siddet så længe uden nogle udfordrere - fordi de ved, jeg har deres ryg og at der ikke er tale om mine egne egoistiske behov eller interesse, men samtlige af Flokkens medlemmer." Pax skævede til Juno, hvorefter han hastigt fortsatte. Der var nemlig mange ord der skulle siges i en fart, så de kunne vende tilbage til det, der betød noget - nemlig hvad Juno havde ment.

"Proteaus gør sig ikke i samme slags forretninger som os og Evlyn - hun vil ramme mig, hvis hun vil hævne sig. Ikke Flokken. Ikke mine børn. Ikke min familie - så få det ud af hovedet og fortæl mig, hvad fuck du mente. Men ikke for at skabe et liv der? Hvad mente du?" Pax sank en klump og lagde begge af sine hænder på Junos kinder, hvormed han tvang ham til at se på sig.

"Fucking sig det. Nu!"

Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 12.10.2020 09:27
I samme øjeblik som Pax begyndte at tale, følte Juno forskellen i Pax's attitude. Han havde næsten glemt hvordan det var at snakke med Ulven; hvordan han både blev en smule skræmt, bare lige nok til at falde på plads og stoppe sig selv fra at fjolle rundt, når tiden ikke var til det, og hvordan han blev overvældet af en følelse af ville tjene. I alle andre henseender så han sig selv som en leder, men dén ide forsvandt som regel gradvist, når han var sammen med Pax - til sammenligning forsvandt den med det samme, når han var sammen med Ulven. 

Han vidste også at Pax havde ret, når han sagde, at han ikke var som de andre svagpissere. Pax indgød loyalitet. Juno skulle have fundet på noget bedre at sige, hvis han ville have distraheret Pax. Derfor modsagde han sig heller ikke, da Pax fastslog at der ikke var noget at bekymre sig om i forbindelse med Ulvens Flok og Evlyn, og himlede kun med øjnene, da Pax holdt ham om kinderne.

"Du ved, hvad jeg mente," mumlede han. "Det er okay. Jeg har det ikke sådan lige nu. Men... Jeg har haft det sådan siden branden og -" Juno lukkede sine øjne, for at undslippe at se på Pax. "Det er derfor jeg ikke har haft nogle drømme. Jeg skal lige vænne mig til - overhovedet at ville leve igen."
Pax

Pax

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 31 år

Højde / 190 cm

Granny 12.10.2020 10:06
Pax betragtede Juno tavst for et langt øjeblik før, at hans hænder faldt fra den andens kinder og han nikkede.

Instinktivt forstod han. Det var en ret selv at bestemme, hvornår man ønskede at sige farvel og tak - det betød dog ikke, at han kunne acceptere Junos valg, skulle den blonde mand ændre mening. Ikke at Pax havde tænkt sig at fortælle ham det. I stedet lagde han sin ene hånd over Junos og gav den et fast klem, som for at fortælle ham, at han var der - at hvis Juno havde brug for en at læne sig op af, at han så skulle bruge Pax.

Der gik lang tid før, at Pax brød tavsheden igen. Fordybet i tanker virkede det ikke længere vigtigt før, at ordene om Evlyn omsider vendte tilbage til ham igen.

"Vil du være sammen med mig?", hørte Pax sig selv sige, hans stemme hæs. De brede øjenbryn krøllede sig sammen i midten af hans pande i det, at han så op, frustrationen pludselig tydelig i hans ansigt.

"Nu. Vil du have mig? Helt, offentligt - alt det der pis?"
Juno

Juno

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 177 cm

v0idwitch 12.10.2020 21:17
Juno smilede forsigtigt til Pax, da den anden slap hans kinder og i stedet gav hans hånd et klem, som kunne hans forsøg på et smil overbevise dem begge om, at han havde det bedre nu. Det var ikke helt en løgn heller - han havde det bedre. Han havde det bare ikke godt. Men det var trods alt også, hvad han netop havde indrømmet for Pax, da han havde spurgt ind til hans ambitioner.

Junos blik var faldet ned på deres hænder, hvor han havde strøget Pax over hans hud med sin tommelfinger, og han så op for at møde hans blik igen, da Pax talte. Junos mund faldt åben i overraskelse over spørgsmålet han blev stillet, og da det blev uddybet lykkedes det ham kun med nød og næppe at lukke munden igen, for at erstatte det overraskede udtryk med ét der mindede mere om Pax's udtryk, hans øjenbryn trukket sammen i koncentration, i hans søgen efter de rigtige ord. 

"Jeg - jeg have håbet, at jeg ville have mere, når vi fandt sammen. Officielt. Jeg havde håbet at være mere, du ved? Mere - mere din ligemand." Juno fnøs af sig selv og strammede sit greb om Pax's hånd. Han forsøgte at fortælle ham, at han ikke længere var sikker på, at han nogensinde ville blive hans ligemand - dét var, hvad der havde ændret sig. 
"Jeg vil gerne have dig. Helt, offentligt - alt det der pis." Han kopierede Pax's ord for at slippe for at finde på sine egne, men så ham alvorligt i øjnene imens, for at sikre sig, at den anden forstod at han mente hvert eneste ord. "Men jeg nægter at blive set som din kælling - jeg ved, at du ikke vil behandle mig sådan, men du er en bredt kendt person og - fuck - nu bliver jeg nødt til at få mig nogle ambitioner, gør jeg ikke?" Det sidste blev sagt med et hæst grin, men han havde ikke sluppet sit desperate tag om Pax's hånd. "Jeg er din, hvis du vil have mig," sørgede han for at tilføje, og kunne mærke sit hjerte helt oppe i halsen, da han afventede Pax's reaktion.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1