Din bagdør stod jo åben

Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk/Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 22.07.2020 00:47
Han undrede sig kort over det at hun sagde det ville være nemt at få ham til at holde mund omkring det hvilket også var derfor han selvfølgelig bestemte sig for at kommentere videre på det. "Det var i hvert fald ikke nemt for dig at holde mund tidligere." Han blinkede til hende fordi han jo havde bedt hende være mere stille mens de havde sex, og hun havde jo ikke rigtigt kunne gøre det. Han sendte hende derfor sammen med blinket et skævt og flabet smil.
Han sagde ikke noget og smilede bare da hun himlede med øjnene, det måtte jo lidt betyde han havde haft ret tænkte han, nok stadig ret høj og selvglad over at have haft sex med nogen så smuk.

Han kiggede overrasket på hende, nærmest som var han i chok ved hendes forslag omkring han bare måtte holde sig i skindet. "Men det er jo svært med noget så frækt som dig indenfor rækkevidde!" Han blinkede så bare til hende, han kiggede ned af sig selv som hun selv så ned på hans lem, og ved hendes ord kiggede han så op på hende. "Hvad kan jeg sige... Du er virkeligt fræk og smuk." Han gjorde dog ikke noget, og lod hende bare vende sig om, mens han fulgte efter hende. Han nikkede bare til hendes forklaring om hvorfor hun ikke havde brugt den tidligere, det gav jo egentligt ret god mening at hun havde brug for lidt ventetid mellem brug. "Så var det da godt det ikke skete midtvejs!" Han vidste jo ikke det var løgn, og at det faktisk var sket midtvejs tidligere. 

Han smilede bare flabet til hende som hun næsten råbte hans navn med en utilfreds men grinende tone. "Jeg sagde jo det var svært at holde mig i skindet." Han mærkede også med det samme den kølige luft og han fik kuldegysninger hen af huden da han jo var mere vant til det lidt varmere syd. Han fulgte hurtigt med hende hen ad gangene og så snart de kom ind i badelokalet kiggede han sig omkring. Han greb hurtigt en balje og fyldte den med vandt, som han så hældte ud over sig selv. Han fyldte så en mere og kastede det ud over hende, hun var jo nok den der trængte mest til at få et bad. "Tæller det som at slå sig løs?" Han smilede bare flabet til hende, som han fyldte en balje mere, før han stillede den på jorden og hentede en klud, så han kunne begynde at vaske sig selv. Han startede med hans ben.

Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 157 cm

Fia 22.07.2020 13:14
Hygiea lukkede sine øjne, himlede med øjnene og spidsede sin mund lidt utilfredst, som han valgte at kommentere yderligere på at hun larmede. Hun valgte dog ikke at kommentere på det for det ville nok kun øge hans ego. Hygiea gjorde jo som hun selv ville, og hun kendte jo sit teater nok til at vide hvornår der var kunder og ikke kunder. Hun mente jo ikke at han desideret havde bedt hende om at tie stille, og desuden var det mange timer siden.

Hun smilede lidt flabet af hans reaktion på at han skulle holde sig i skindet. "Sikke du smigrer," kommenterede hun. Hun havde ikke rigtig noget andet at sige til han søde ord, for hun var i den grad brugt op for nu, og ville højst sandsynligt have brug for mere end et par dage til at komme sig over den ømhed hun havde lige nu. Hvor hurtigt, og at hun stadig havde lyst til ham, var så noget helt andet.
Hygiea rystede let på hovedet som han skød endnu en kompliment efter hende. Endnu engang valgte hun ikke at kommentere på det. Der var så meget et surrealistisk liv hun levede i teatret.

Hun skar en grimasse med ryggen til ham, som han nævnte at de ikke var sket tidligere, for hun havde jo fejlkopieret tidligere det var tydeligvis bare ikke noget han havde lagt mærke til. Hun havde til gengæld også brugt sin evne hurtigt lige efter til at kopiere den rigtige evne. "Ja det ville ikke have været godt," smågrinte hun.

Hans kommentar om at han var dårlig til at holde sig i skindet fik hende til at ryste lidt på hovedet af ham. Han var da også bare fræk i sin helhed. Godt familien ikke kendte til ham.

Hygiea smågrinte lidt over hvor hurtig han var om at hælde en balje med varmt vand ud over sig. Da hun så han fyldte en balje mere og kastede vandet i den i retningen af hende vendte hun siden til med et lille forskrækket skrig inden hun blev ramt af vandet. Hun rystede sin arm lidt og fjernede noget af det krøllede hår, der nu var klasket ind til både hendes hals og ansigt, med et dramatisk kast med hånden. Hun vendte sig så over mod ham en anelse måbene. "Det tæller som spild af vand!" udbrød hun grinene. Hun var et øjeblik 'bange' for hun fik en balje med vand mere ud over sig, da han fyldte en balje mere. Da han stillede den på jorden åndede hun lettet ud og fandt en lille balje og fyldte den med vand. Hun satte den så på gulvet og fandt en fin hæklet klud frem og vred den i det varme vand. Modsat ham startede hun med sit ansigt og undslap et nydende suk. Det var i den grad afslappende.

If you can't be happy - at least you can be drunk...
MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 22.07.2020 18:38
Han sendte hende et stort bredt, men stadig flabet smil, som hun sagde til ham at han smigrede. Selvfølgelig gjorde han det, som han havde sagt tidligere kunne han jo ikke lade være hvis det på nogen måde kunne betyde at få hende til at sprede benene for ham igen. "Det gør jeg måske, men det er jo kun fordi du er så tiltrækkende, at min krop nærmest hungrer efter at mærke dig igen!" Han smilede bare bredt til hende, selvom han nok godt vidste at chancen for at få hende til at gøre noget seksuelt var lavt efter alt de havde været igennem allerede.

Han kunne ikke meget andet end at grine af at hun sagde det ikke havde været godt, fordi hvis det var sket så havde han jo ikke kunnet have lige så meget hygge og nydelse som han havde fået. "Det ville have været en skam!" Han grinede bredt.

"Jamen hvad vil du dog gøre ved at jeg spilder vand!?" Han smilede bare flabet til hende som han gjorde sit bedste for at vaske deres blandede væsker af hans egne ben til at starte med. Han smilede som hun sukkede nydende det var godt at høre hun kunne slappe mere af nu hvor de ikke længere var i gang. Hans øjne fulgte dog hendes bevægelser ofte, og hvilede ofte ved enten hendes bryst, ansigt eller lår. Han tog sig også i en enkelt gang at lukke hånden om hans eget lem som han så på hende, men slap det dog hurtigt og håbede hun ikke havde set noget. 
Han begyndte langsomt at vaske hans brystkasse og hans venstre arm, han kiggede over på hende med hovdet på skrå. "Kan... Øhm... Kan jeg få dig til at vaske min arm?" Han spurgte hende forsigtigt, da på trods af de havde været intime kunne det jo godt være hun ikke var komfortabel med at skulle røre mere ved ham, men nu hvor han havde chancen tog han den for at få den højre arm vasket mere grundigt.
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 157 cm

Fia 22.07.2020 21:20
Hun rystede endnu en gang på hovedet af ham. Hunger ligefrem. Hvis han ville have mere skulle han enten stå med penge, som en kunde, eller med en skjult adelstitel.

Hun rystede lidt på hovedet af ham, som han spurgte hvad hun ville gøre ved at han spildte vand. Hun begyndte at vaske sin hals og kraveben, "Jeg tager vandet fra dig, da!" fortalte hun så lettere 'truende'. Hun ville egentlig kun kunne holde baljerne fra ham, men det var så noget andet.
Hygiea koncentrerede sig om at få vasket sin overkrop ren, og så kun en enkelt gang op mod Raco, mens han så på hende. Hun valgte derfor at vende ryggen til ham. Hun var altså ikke en statue man bare kunne stå og beundre så meget man lystede. Hun ved ikke mærke til hvordan han håndterede sit lem. Som han efterspurgte hendes hjælp med sin arm, så hun over skulderen.
"Så sæt dig på knæ," kommanderede hun. Først når han gjorde det ville hun vende sig mod ham, svinge sin egen klud over skulderen for efterfølgende at tage i mod hans. Ville han ikke sætte sig ville hun blot sende sin egen våde klud flyvende mod ham, ved brug af sin telekinese.

MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 22.07.2020 22:00
Han kunne ikke lade være med at grine af hende da hun påstod hun bare kunne tage vandet fra ham, selvom han selvfølgelig godt vidste hun havde en ret stærk evne når hun bare kunne rykke rundt med møbler på, så var hun da ikke stærk nok til at hun bare kunne gøre det sådan. "Nåååå..."  Han samlede vandt op fra hans balje i hans hånd og kastede det i retning af hende.
Da hun valgte ryggen til ham gled hans blik i første omgang ned af hendes ryg til hendes bagdel, den lille runde smukke bagdel hun havde. Måske hans hoved og hjerne stadig var meget påvirket af sex, siden han simpelthen ikke kunne lade være med at kigge på hende, og den måde hun havde vendt sig om på fik ham da også til at tænke. "Ser jeg for meget på dig?" Han var ikke sikker, men det kunne være han gjorde hende ubehagelig med hans blikke.

Han smilede da hun bad ham sætte sig på knæ. "Så blev man kommanderende igen?" han blev ret så overrasket over det, men det morede ham lidt, og han kunne godt lide ideen om at hun var mere kommanderende, så han satte sig da også på knæ ved siden af hende og rakte armen ud så hun kunne komme til at vaske den. "Mange tak." Han sendte hende et bredt og varmt smil, og rakte hende kluden. Da hun begyndte at vaske hans arm smilede han bare til hende som han nød det. Han var tæt på at trække armen til sig når kluden gled over nogle af hans ar. Han kiggede på hende og kunne ikke lade være med at spørge hende forsigtigt. "Noget jeg kan gøre som gengæld for din hjælp?" Han vidste jo ikke om det kunne være der var noget han kunne hjælpe med.
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 157 cm

Fia 22.07.2020 23:58
Hygiea hvinede som han kastede mere vand på hende og vendte endnu en gang siden til for at undgå mest muligt. Det at det kun var en hånds mængde gjorde dog en forskel end fra baljen. "Du rigtig legesyg nu, hva?" smågrinte hun og overvejede om hun skulle hive vandbaljen fra ham eller skubbe ham væk fra vandet med sin evne.

Hun skævede kortvarigt over skulderen som han spurgte om han så for meget på hende. "Måske lidt" lød det fra hende som hun vendte blikket tilbage lige frem for sig. Om det var ubehageligt at han kiggede på hende var et rigtigt godt spørgsmål, for i det ene liv var hun jo vant til anstændigheder og afstand, og i det andet var hun vant til hungrende øjne, men kun når hun selv var på scenen. Det at hun faktisk stod foran ham, uden at skulle fremvise en dans eller lokke penge ud af ham, gjorde faktisk at hun følte sig lidt sårbar og ekstra lille - og hun var jo ikke ligefrem stor eller høj i forvejen.

"Mhm," lød det afventende fra hende, men også som et svar. Hun gad ikke han skulle prøve at udnytte hende mens hun gjorde ham en ret så stor tjeneste, nu hvor hun i realiteten var langt højere stilling end ham.
Først da han sad ned vendte hun sig om, med sin egen klud over skulderen og tog i lod hans klud. "Opfør dig pænt," lød det fra hende lige efter han havde takket hende før hun overhovedet havde taget i mod hans klud.
Langsomt begyndte hun så at vaske ham, helt fra nakken af og bevægede sig langsomt ned af hans overarm. Hendes frie arm lagde sig så mod hans skulder, både for at skærme af, og for at kunne modstå den eventuelle kraft hun lagde i at vaske ham. Sandheden var dog at hun som en lille tynd og spinkel kvinde ikke kunne lægge meget kraft i at vaske og gnubbe snavs af ham. Hun skævede over mod ham når han lavede små ryg i armen når hun kørte over hans ar. Der var trodsalt en del af dem.
Da han spurgte om han kunne gøre noget til gengæld overvejede hun et øjeblik at spørge om hjælp til ryggen, men lige så hurtigt som ideen var kommet blev den skubbet af vejen igen, "Nej, det er der ikke," lød det lidt spidst fra hende. Hun havde trodsalt sin telekinese til at ordne ryggen. Hygiea havde dog ikke rigtig tænkt over om hun var i stand til at gå hele vejen hjem...

MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 23.07.2020 00:10
Han kunne ikke lade være med at grine en smule da hun kaldte ham for legesyg. "Tja... Det er vel en af ulemperne ved at have for meget energi?" Han grinede bare mere over det, han havde dag før fået at vide at han havde krudt i røven. Det var jo nok heller ikke forkert med den evne han havde, så han kunne da ikke lade være med at lege lidt.

Han kiggede på hende med et undskyldende blik da hun sagde at han måske kiggede lidt for meget på hende. "Så vil jeg forsøge at begrænse mig." han vidste han ikke kunne love for meget, fordi hun jo i hans øjne var meget tiltrækkende. Han skulle dog nok forsøge at nøjes med at kigge på hende, på en mere almindelig og ikke nær så seksuel måde. 

Han blev lidt overrasket over hendes toneskifte, den måde hun sagde han skulle opføre sig pænt lød en anelse tørt. Det kunne dog være at han bare misforstod hende helt, eller også så havde han virkeligt trådt hende over tæerne med noget han havde sagt eller gjort. Måske det faktisk var begge dele. "Jeg synes da jeg opfører mig ret pænt?" Han gjorde hende jo ikke noget, eller var på nogen måde ude efter at gøre hende noget. Det var vel ikke et stort problem at han kastede lidt vand på hende? Han nikkede bare af hendes svar, det var en lidt ubehagelig måde hun svarede på, men det skulle ikke få ham ned med nakken. "Er du sikker? Jeg kan hjælpe dig med ryggen som kan være svær at se, eller din nakke, måske dine skuldre?" Han kiggede på hende med hovedet på skrå, der var dog ingen bagtanker bag det som man ellers kunne forvente. "Ellers kan jeg hjælpe dig hjem? Du bor vel ikke her?" Han kiggede undrende på hende.
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 157 cm

Fia 23.07.2020 00:51
Hun trak let på smilet som han beskyldte sin evne for at gøre ham legesyg. Nu havde hun jo ikke haft hans evne i mere end en halv dags tid så det var i den grad svært for hende at fortælle om hun ville blive legesyg af det i længden, "Det må jeg vel melde tilbage på en dag," smågrinte hun. Hun regnede dog med at så snart hun kom hjem kopierede hun sin moders evne, for ikke at blive alt for afhængig af Racos evige energi.

Hygiea registrerende ikke det undskyldende blik han gav hende. Hygiea valgte blot at nikke en anelse taknemmeligt som han ville prøve at begrænse sig. Hun kunne da heller ikke rigtig placere ham i en bås. Han var hverken kunde, almindelig borger eller adelig. Han var tidligere slave, havde måske været i hæren og havde brudt ind på hendes teater. Hun udgav et lille suk som hun nærmede sig at være færdig med fronten af sin overkrop.

Hun trak lidt på smilet som han delte at han opførte sig pænt, "Ja, lige nu. Det betyder ikke du gør det om lidt," smågrinede hun før hun snappede lidt efter ham med sine ord. Måske var hendes tillid til ham bare ikke stor nok til at hun var overbevist om at han ikke ville pille ved hende når hun nu stod der foran ham, så sårbar.

Hans opfølgende tilbud om at hjælpe hende kradsede hende langs ryggen. Hun stod dog standhaftigt og rystede på hovedet af ham. Kan selv, vil selv. Hans tilbud var dog tiltalende. Da han tilbød hende at hjælpe hende hjem panikkede hun lidt, "Nej, nej!" lød højt fra hende. Det var tydeligt det gemte sig en usikkerhed bag, da hun valgte at rette hvad hun havde sagt, "Jeg mener... Det behøver du virkelig ikke," lød det mere roligt fra hende, dog skreg hendes stemme nærmest af usikkerhed. Hverken hendes forældre, bror eller Albert skulle se hende blive fulgt hjem af en halvelver. Klokken var desuden snart til solopgang.

MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 23.07.2020 14:23
Da hun sagde at hun så måtte vende tilbage med en udmelding på om hun oplevede det samme, begyndte han med det samme at tænke. Fordi hvis hun skulle kunne finde ud af om det havde en lignende effekt så blev hun jo nød til at holde hans evne aktiv. "Nååå så bliver du jo nød til at hold min evne aktiv på dig selv?" Han vidste ikke om hun var enig i hans konklussion, men han var nu ret sikker på han havde ret i det han tænkte.

Han kunne ikke lade være med at grine lidt af hende da hun sagde at hun ikke kunne garantere at han blev ved med at opføre sig pænt. "Det kan jeg heller ikke selv love." Han blinkede til hende med et stadig flabet smil på læberne. Der var ingen måde han kunne love han ikke ville forsøge på noget, såsom at give hende et klap i røven eller lader hans fingre strejfe et mere eller mindre intimt sted på hende. 

Han blev lidt overrasket over hendes måde at svare ham på, både omkring at vaske hende men også omkring at hjælpe hende hjem. Da hun så sagde at han ikke behøvede smilede han bare bredt til hende. "Bare rolig, jeg gør det ikke fordi jeg behøver, men fordi jeg gerne vil hjælpe dig." Han smilede bredt til hende, ja at vaske hende ville nok være lidt af en undskyldning for at røre ved hende, men at hjælpe hende hjem var faktisk grundet bekymring. Hun havden tydeligvis ikke let ved at gå, og det gik ikke hun kollapsede på gaden tænk hvis nu der var nogen der ville forsøge at udnytte hende. "Jeg vil gerne vaske dig hvis du tillader det, og jeg lader dig ikke gå hjem selv!" Han sendte hende et venligt smil. "Tænk hvis du faldt eller kollapsede og nogen så forsøgte at udnytte situationen..." Han kunne ikke med god samvittighed lade nogen så lille som hende gå hjem alene.
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 157 cm

Fia 23.07.2020 15:37
Hun lagde hovedet let på skrå, “Ja?” Det gav vel god nok mening, at for at kunne melde tilbage på om evnen gjorde en legesyg, blev hun nød til at holde på evnen i noget tid - det at hun nok ikke holdt på evnen længe efter hun kom hjem, var så noget andet. Dét om de nogensinde ville ses igen var også noget andet. Selvfølgelig kunne hun ansætte ham - der var jo rigeligt af arbejdsstillinger som han kunne indtage. Teatret ville aldrig kunne få nok ansatte.

Hun himlede let med øjnene, som han fortalte han ikke kunne love noget. “Det ikke for godt, Raco,” lød det fra hende som hun forsatte med at vaske hans overarm. Han hud var utrolig flot og gylden. Selvfølgelig var hendes egen hud også pæn og flot, men hun følte selv hun kunne se noget så død ud - og selvfølgelig ville hun helst selv have en mere gylden tone. Hun ville have det hun aldrig kunne få. Hun ville jo aldrig kunne få lov at bruge tid udenfor i solen længe nok til at få den farve som almindelige mennesker gik rundt med og da slet ikke lang nok tid, til den kulør hun ønskede.

Hygiejne sukkede som han fortalte han gerne ville hjælpe hende. Hun forsatte med at vaske hans overarm, og bevægede sig langsomt ned mod hans underarm, som hun forsigtigt greb om og løftede op. Hendes hånd kunne ikke engang lukke sig om hans håndled. Da han begyndte at sætte krav til at hun ikke måtte gå hjem alene, slap hun hans underarm, slet ikke færdig med den. Hendes blå øjne søgte så hans, som han forklarede hvorfor han ikke ville lade hende gå hjem alene. “Jeg falder hele tiden,” forklarede hun. Han behøvede ikke at vide noget om det var grundet alkohol. “Jeg kan godt klare mig selv,” prøvede hun at overbevise ham, med en fast tone, før hun greb hans arm igen og forsatte med at vaske hans underarm, mindre blidt end før - men stadig blidt. Hende ‘jeg kan godt klare mig selv’ ville nok ikke være særlig overbevisende når man så på den lille tynde dame. Det ville nok være mere rigtigt hvis hun sagde ‘jeg vil klare mig selv’.

MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 23.07.2020 15:51
Han kiggede på hende med hovedet på skrå. "Så skal jeg holde mig nær dig?" Han blinkede til hende. Han kunne sagtens blive ret nær ved teateret her hvis hun gerne ville have ham til det. I hvert fald for en periode. "Jeg kan sagtens blive nær teateret lidt tid, længere tid hvis du giver mig et job." Han smilede mere almindeligt og seriøst ved det sidste han sagde. Han kunne dog ikke stoppe hans smil fra at blive skævt som hans tanker faldt tilbage på hvad der var sket tidligere over det her.

Han var tæt på at grine da hun sagde det ikke var for godt, men han kvalte dog grinet så det blev mere til at morsomt fnys der kom fra ham. "Jamen..." Han stoppede sig selv og grinede en smule, han måtte jo bare gøre sit bedste for ikke at gå hende på nerverne. "Jeg skal nok gøre mit bedste." Han sukkede som han sagde det, med et tydeligt smil på læberne. Han havde jo svært ved ikke at få lyst til at røre ved hende, kysse hendes hud mere eller mærke hende omslutte ham igen. Han måtte nok erkende at han faktisk ikke havde oplevet noget bedre end hende før.

Han blev overrasket da hun slap hans underarm og han trak derfor armen til sig, da han tænkte hun nok følte sig færdig med at vaske ham. Han var overrasket over hun ikke sagde noget omkring det med vaskningen, så han antog at hendes tien var et tegn på at hun var okay med at han vaskede hende. 
"Hvis du falder hele tiden, er det vel kun endnu mere grund til at jeg ikke lader dig gå selv... Hvis du falder når du er ved dine fulde fem, hvem ved så hvad der sker når du er øm?" Han rakte armen tilbage til hende da hun ville til at vaske den igen. Han kunne godt mærke hun ikke var nær så blid længere, så da hun nåede nogle af hans ar rykkede han i hans venstre arm som hvis en normal person havde taget fat med venstre arm i højre arm. Han smilede dog så bare til hende. Han takkede hende pænt da hun var færdig med at vaske hans arm, og han gjorde an til at samle hendes klud op og så vaske hendes ryg.
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 157 cm

Fia 23.07.2020 18:20
Hun rystede på hovedet af ham som han hentød til at han skulle holde sig i nærheden. "Du behøver ikke være i nærheden af mig for at jeg kan finde svaret på hvor legesyg man bliver," smågrinte hun. "Men når jeg har svaret skal jeg nok finde dig," tilføjede hun. Da han snakkede om job smilede hun skævt til ham. "Du bliver stadig overvejet," forklarede hun. Han skulle jo kunne finde ud af at opfører sig professionelt og tage i mod hendes ordre, nu hvor hun var chefen. Han ville heller ikke kunne lægge sig under hendes vinger hvis han selv kom i ballade, bare fordi de havde haft sex. Hun ville i den grad være fair og se alle perspektiver af en historie, før hun beskyttede nogen.

Hun løftede et undrende øjenbryn som han var ved at stille spørgsmålstegn ved hendes kommentar. Han forstod vel godt, at det ikke var godt, at han ikke kunne love han ville holde fingrene fra hende mens hun vaskede ham? Brynet faldt dog tilbage på plads og et lille lusket smil voksede på hendes læber. "Godt," lød det fra hende. Hun prøvede ikke at være naiv, for hun vidste at han syntes hun var uimodståelig og det ville nok være svært for ham at beherske sig.

Hun rystede på hovedet som han prøvede at finde større grundt til at følge hende hjem. Pis. "Jeg skal kok klare mig," insisterede hun. Hun lagde også mærke til at han bevægede sin forkortede arm lidt eftersom hun ikke var nær så blid. Hun udgav et lille suk, og gjorde sine bevæger blidere igen. Hun tog ham så i hånden og vaskede hans håndryg og hver af hans fingre. Hun slap til sidst hans hånd med et lille smil og nikkede da han takkede. Da han ville tage hendes klud, som lå henover hendes ene skulder, trak hun skulderen væk fra ham. "Raco, jeg kan godt klare mig selv," lød det stædigt fra hende. Hun ville klart føle sig mindre hvis han rejste sig op igen. Hun trak sig så et halvt skridt væk, inden hun ville bevæge sig væk, over til sin egen balje, så hun kunne forsætte med at vaske sig selv.

MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 23.07.2020 19:45
"Du kan sagtens holde min evne aktiv længe nok til at finde ud af det?" Hun havde jo tydeligvis mistet den tidligere, så enten kunne hun ikke holde på hans evne for evigt, eller også var der sket noget der havde gjort hun havde mistet den istedet. Han smilede bare tilbage til hende da hun sagde han stadig blev overvejet.
"Ja har jo ikke rigtigt vist meget andet end at jeg er udholdende... Eftersom jeg trods alt ikke har nogen intentioner om at sælge sex." han sendte hende et smil. Han var ikke typen der så på sex som noget man solgte eller brugt som forhandlingsmiddel, det var rent og skær lyst når han gjorde det nu. Engang havde han ladet sig presse og overtale dog.

Da hun rystede på hovedet kunne han ikke lade være med at se lidt væk fra hende. Nogle gang var det som om der kom noget op i hende der gjorde at han følte hun så lidt ned på ham. Heldigvis havde han kun den tanke meget kort før han lagde mærke til det luskede smil på hendes læber. "Nej godt ville være hvis det ikke var nødvendigt!" Han sendte hende et skævt smil og et blink med det ene øje. 

Han vidste ikke hvordan han skulle overtale hende til det, eller hvorfor hun havde så meget imod at han ville følge hende hjem. "Jeg vil ikke bære eller støtte dig hvis det ikke er nødvendigt, bare følge dig hjem." Han sendte hende endnu engang et smil. Han lod hende bare vaske hele hans hånd også, den var nok også blandt de dele af hans krop der var blevet mest beskidt egentligt. Han lod hende fjerne skulderen og nikkede så bare. "Okay okay... Undskyld jeg ville hjælpe dig." han sendte hende blot et roligt smil før han selv vendte tilbage til at vaske sig selv. Han begyndte at vaske hans ryg og hals som det næste. Han manglede stadig hans underliv og fødder dog også.
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 157 cm

Fia 23.07.2020 21:50
Hygiea undrede sig et øjeblik over at han tvivlede på hendes evne. "Jeg kan holde din evne indtil jeg kopiere en andens," forklarede hun. Det at hun havde mistet kontrollen to gange var noget andet. Det var jo under sex, og det var jo ikke noget hun dyrkede ofte.

Hun trak let på et smil som han fortalte han ikke ville sælge sex. Det var jo også fint. "Det jo også fint du er udholdende," fortalte hun forsat med et smil. Hun skulle bare lige kunne placere ham, om det var på scenen eller bag gjorde jo en stor forskel.

Da han så væk fra hende, skævede hun mod ham. Hvad nu? Hun smilede af ham, "Men det godt du gør dit bedste," forklarede hun stadig med et lumskt smil.

Hun prøvede at bide arrigskaben i sig, "Om du føler det er nødvendigt eller ej, så skal du ikke bære eller støtte mig," krævede hun, uden selv at vide at hun gav lidt efter på hvor vidt hun hun ville følges hjem. "Jeg vil ikke have dig for tæt på mit hjem," forklarede hun, uden helt at vide om det vil gøre ham ked af det. Men hverken Albert eller hendes forældre skulle se hende følges hjem med en fremmed mand uden titel. De ville jo alle sammen se røde flag.
Selvfølgelig var hendes bror ude af byen i øjeblikket, så der var selvfølgelig mulighed for at tage derhjem, det var bare en lidt længere route...

"Jeg har ikke brug for hjælp," bed hun og fik vendt sig tilbage til sin balje før hun forsatte på sine egne arme. De var ikke blevet så beskidte, i forhold til hendes ryg og ben som hun manglede, og selvfølgelig hendes underliv. Hun satte sig ned og begyndte at skrubbe sit ene ben. Selvom det hurtigt blev pinligt rent forsatte hun til det blev rød af irritation. Og så skiftede hun til det andet ben for at give det samme behandling.

MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 23.07.2020 22:02
"Okay, men kan du holde dig fra at kopiere en anden længe nok?" Han sagde det jo fordi han jo godt vidste at hun havde kopieret hans anden evne tidligere siden hun pludseligt havde været meget stærkere end hun burde være.
Han smilede bare som svar på at hun sagde det var fint at han var udholdende. 

Han kiggede på hende, forstod ikke helt hvorfor hun smilede som hun gjorde over at han nok skulle gøre hans bedste. Han kunne dog ikke lade være med at tænke at hans bedste ikke var nær så godt som hun ønskede. "Det ville nok være bedre hvis jeg bare forlod rummet." selvfølgelig havde han ikke tænkt sig at gøre det før han havde gjort sig selv ren.

Hendes arrigskab var ikke gået ham helt forbi, det var også derfor han lige skulle til at kommentere på det, men da hun så forklarede det var fordi hun ikke ville have ham tæt på hans hus rejste han sig op, en lille smule irriteret over den kommentar. "Så kunne du da bare have sagt det!" Det der irriterede ham mest var at han havde brugt kræfter på at ville tilbyde hans hjælp.

Da hun så fortalte hun ikke havde brug for hans hjalp slap han et lille fnys, både af morskab men også af irritation. Han sagde dog ikke rigtigt noget, men da han lagde mærke til hvor hårdt hun behandlede hendes egne ben gik han over til hende, og forsøgte at tage fat i hendes arm. "Lad være med at ødelægge din hud, jeg ved ikke hvad du vil af med, men uanset hvad det er så er det ikke på din hud på nogen måde der kræver du skrubber sådan." hans stemme var bestemt men også meget rolig. De gange han havde set folk gøre noget lignende havde det været for at rense blod af deres hud, for at skrubbe dem selv rene fra mord begået i krig. 
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 157 cm

Fia 24.07.2020 00:24
Hun trak let på skuldrene, "Hvis jeg vil, ja," lød det fra hende med et smil. Det var sjældent hun blev overrasket nok til at hun kom til at fejlkopiere. Han behøvede selvfølgelig stadig ikke at få at vide hun havde tænkt sig at kopiere sin mors evne så snart hun kom hjem.

Hun rynkede på brynene over hans forslag om at forlade vaskelokalet, "Men så forsøger du jo slet ikke," lød det tænkende fra hende som vaskede mere. Hvis han ikke var i lokalet kunne han jo ikke bevise hvor pænt han kunne opfører sig.

Hygiea blev stående så standhaftigt hun kunne, som han rejste sig op. Hendes højde var dog ikke til hendes fordel. Hun var overrasket over hans lille udbud over at hun bare kunne have sagt det fra starten af. Det var da også det hun havde gjort? Hun havde da svaret ham ret så prompte nej, nej at han ikke skulle følge hende hjem? Men det havde jo tydeligvis ikke været nok for ham. "Jeg prøvede!" fik hun sagt hurtigt tilbage. Hvorfor var han alligevel så bekymret for om hun kom sikkert hjem? De var ikke noget og havde kun lige mødt hinanden for et par... Mere end ti timer siden... Ja okay de havde haft sex, men det betød jo ikke noget? Hun mente i hvert fald selv hun havde gjort sit forsøg på at takke nej til ahbs hjælp, at han så blev ved med at tilbyde var jo så en helt anden sag.

Hygiea var ligeglad med hvordan han reagerede på hun ikke ville have hans hjælp. Han skulle bare forstå hvordan hun kæmpede for at klare ting selv og det var det hun ønskede.

Optaget af at skrubbe sine ben, stoppede hun først da han greb om hendes arm, "Av," peb hun og prøvede at hive hånden til sig. Glemte han stadig hans greb kunne være hårdt? Hun så op på ham, lettere rød i hovedet. Om det var flovhed, arrigskab eller udmattelse var nok ikke helt til at forklare. Hun åbnede så sin hånd, for at lade sin evne tage kluden fra hende, dybbe og virde den i det varme vand, inden den endte tilbage i hendes hånd igen. Hun vidste ikke hvad hun ville sige til hans kommentar og prøvede derfor bare at trække hånden lidt til sig. Med sin frie hånd greb hun om de halvvåde løkker og trak dem over på den ene skulder. Hun ville gerne forsætte med at vaske sig, lige nu på nakke og skuldre, og vende tilbage til benene senere... Hendes ben var i hvert fald ikke færdig med at blive vasket.
Måske havde hun bare brug for at komme af med noget af den aggression hun sad inde med, og i stedet for at ødelægge noget eller lignende, var det da en ret 'skånsom' måde at få det ud på, syntes hun selv. Måske prøvede hun bare at få blodcirkulationen i gang i benene, eftersom hun ikke bevægede sig nok, kunne de vel godt have brug for en hånd en gang i mellem... Ikke? Hun lod ikke sine øje slippe hans, med mindre hans slap hendes hånd, så hun kunne vaske sig. Hun grublede dog over hvad hun kunne sige hvis han spurgte ind til hvad hun havde gang i.

MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 24.07.2020 00:36
Han nikkede blot til at hun sagde hun godt kunne holde evnen aktiv længe nok. Da hun sagde at det ikke var godt hvis han forlod lokalet fordi han så ikke længe kunne forsøge at lade være kunne han ikke lade være med at grine let og ryste på hovedet af hende. "Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg tro du ikke ville have jeg smuttede." Han blinkede til hende igen.

Han kiggede på hende og sukkede. "Jeg mener at du kunne have sagt at det var fordi du ikke ville have mig i nærheden af dit hjem. Jeg er trods alt vant til at folk, især dem med penge, holder deres afstand." Han sendte hende et forsøg på et smil. Han ville ikke være sur eller arrig, og ej heller irriteret på hende. Men det her med at være i den lavere stand var han jo vant til, så som sådan kom det ikke bag på ham at hun ikke ville have ham i nærheden af hendes hjem. Han havde dog lidt håbet hun ikke så på ham på samme måde som alle andre.

Da hun ikke sagde andet end av som reaktion på hvad han gjorde og hvad han sagde sukkede han bare dybt og slap så bare hendes arm, før han så rejste sig helt op igen og gik væk fra hende igen, og vaskede relativt hastigt hans ansigt og derefter resten af hans krop. Han skænkede hende derefter ikke et blik som han vaskede sig selv. Han rejste sig op igen da han var færdig med at vaske sig, og begav sig over imod døren. Han stoppede op i døren. "Du... Du burde virkeligt være bedre til at tage imod hjælp!" Han åbnede så døren for at gå ud på gangen så han kunne hente hans tøj.
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 157 cm

Fia 24.07.2020 01:05
Hun smilede bredt til ham, "Du har trodsalt holdt mig med selskab i nogle timer," fortalte hun og trak lidt på skuldrene. Nu skulle han jo ikke få et alt for stort ego, så han ikke ville forlade hendes side nogensinde.

Hygiea rynkede overrasket på brynene. Nu blev hun i den grad sorteret over til befolkningen med penge. Ja klart, hun svømmede nærmest i penge, men det var da ikke grund nok til at sige hun var som de andre? Hun rystede grimasse af sig. Endnu en gang fifle hun med ordene i sit hoved. "Min familie må bare ikke vide noget..." hviskede hun sukkende. Hun afslørede vel ikke for meget når hun sagde sådan? Det betød vel bare hendes familie havde en meget stærk holdning? Hvis Hygiea var selvstændig og uafhængig af sine forældre og familie ville hun i den grad have været mere åben for at han kunne følge hende hjem.

Da han forlod hendes så hun på den arm han havde grebet om. Rød. Hun vaskede dog sin nakke og skuldre, før hun lod sin evne overtage resten af arbejdet på ryggen, mens hun krammede dine ben ind til sig.
Da han var færdig med resten af sig manglede hun kun resten af dine ben og lidt af hendes hår. Hun så dog op da han rejste sig og gik mod døren. Hvor skulle han dog hen? Hans bemærkning om at hun burde være bedre til at tage i mod hjælp fløj lige over hovedet på hende og hun vendte blikket tilbage til sine ben og begyndte at skrubbe dem. Næsten på samme måde som tidligere. Hun ville ikke tvinge ham til at blive hos hende. Med sin evne fyldte hun et par baljer før hun hældte dem på skift ud over hende. Hun rejste sig så op. Ynkelig i sin blege, tynde hud, med en krop der viste hvert et ribben og det krøllede mørke går Der hang klasket ned af hendes ryg. Hun krydsede sine arme for at holde varmen, fik med sin evne åbnet døren og begav sig tilbage mod lokalet hun havde danset for ham i.

MOOD SPOTIFY |
Raco

Raco

Krystalisianer

Sand Neutral

Lokation / Rubinien

Alder / 59 år

Højde / 192 cm

Timber 24.07.2020 16:12
Han kunne ikke holde et lille grin tilbage over det hun sagde, hun fik det jo nærmest til at lyde som om hun havde vænnet sig til at have ham i nærheden over de sidste mange timer. Selvfølgelig var det også noget han kunne acceptere. Han smilede lidt endnu.
Han vidste ikke hvad han skulle sige, om det var hende eller hendes familie der gjorde at han ikke måtte komme i nærheden af hendes hus, det gjorde vel ikke den store forskel? Han havde i hvert fald ikke let ved at se den store forskel, det var endnu engang bare et tegn og symbol på at han blev set ned på af den almene borgerskab. Det var også af den grund at det eneste han sagde var et simpelt anderkendende svar. "Okay."

Han sukkede tungt som han forlod lokalet og hun endnu engang ikke engang skænkede ham eller hans ord så meget som en tanke. Han kunne da stadig glæde sig over at hun havde nydt deres tid sammen, uanset hvor kold hun pludseligt var blevet. Da hun ankom til rummet de havde været i tidligere var han i gang med at samle deres tøj sammen. Han havde lagt det i to seperate bunker, og begyndte så selv at tage tøj på. Han pegede bare på den bunke hvor han havde samlet hendes tøj, så hun vidste hvor hendes tøj var henne. Han havde overvejet at sige noget, men når hun ikke rigtigt sagde noget eller på anden måde reagerede på hvad han sagde så gad han ikke rigtigt.
Hans bukser var let nok at få op om livet, men selvfølgelig havde han nogle problemer da det kom til at han skulle binde dem. Han var vant til at gøre det med en hånd, og kunne det dog også sagtens, men for andre ville det nok se ret så besværligt ud. "Men hvis ikke det er fordi du har noget imod det, hvorfor bliver du så irriteret eller arrig over at jeg tilbyder min hjælp?" Han kunne ikke holde spørgsmålet tilbage, fordi hvis det kun var fordi hendes familie ikke måtte vide noget, så kunne hun jo bare have forklaret at det altså ikke gik fordi han ikke måtte ses.
Hygiea de Pompadour

Hygiea de Pompadour

Adelig | Komtesse

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 157 cm

Fia 24.07.2020 22:25
Stadig med armene over kors, og skuldrene trukket lidt op mod ørene af kulden, fik hun sin evne til at åbne døren. Hun så han var i gang med en bunke tøj, og den ledige bunke, som han så pegede på, lignede hendes eget tøj. Hun begav sig så hen til den, og et par meter før hev hun sine bukser op fra bunken med sin evne. Hun greb så bukserne, og snildt fik hun bevæget sig ned i den, og lod evnen binde dem, som hun fandt skjorten frem. Hun skævede over mod  ham som han snakkede. "Raco... Jeg vil generelt ikke have hjælp. Jeg har meget i mod hjælp generelt," lød det roligt fra hende. Hun lod så sin evne løfte hendes hår mens hun hev skjorten på, og gemte de sidste private egendele væk. Hun gik så imod ham, lod sin evne samle korsettet op og bandt skjorten sammen. Hun greb så korsettet som hun stod foran ham. Med sin evne og hans handikap var hun helt klart hurtigere til at få tøj på. "Vil du have hjælp?" spurgte hun og så mod det besværlige knudeværk han forsøgte sig med. Hun var fristet til bare at lade sin evne tage over for ham uden at spørge.

MOOD SPOTIFY |
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1