Han sagde ikke noget og smilede bare da hun himlede med øjnene, det måtte jo lidt betyde han havde haft ret tænkte han, nok stadig ret høj og selvglad over at have haft sex med nogen så smuk.
Han kiggede overrasket på hende, nærmest som var han i chok ved hendes forslag omkring han bare måtte holde sig i skindet. "Men det er jo svært med noget så frækt som dig indenfor rækkevidde!" Han blinkede så bare til hende, han kiggede ned af sig selv som hun selv så ned på hans lem, og ved hendes ord kiggede han så op på hende. "Hvad kan jeg sige... Du er virkeligt fræk og smuk." Han gjorde dog ikke noget, og lod hende bare vende sig om, mens han fulgte efter hende. Han nikkede bare til hendes forklaring om hvorfor hun ikke havde brugt den tidligere, det gav jo egentligt ret god mening at hun havde brug for lidt ventetid mellem brug. "Så var det da godt det ikke skete midtvejs!" Han vidste jo ikke det var løgn, og at det faktisk var sket midtvejs tidligere.
Han smilede bare flabet til hende som hun næsten råbte hans navn med en utilfreds men grinende tone. "Jeg sagde jo det var svært at holde mig i skindet." Han mærkede også med det samme den kølige luft og han fik kuldegysninger hen af huden da han jo var mere vant til det lidt varmere syd. Han fulgte hurtigt med hende hen ad gangene og så snart de kom ind i badelokalet kiggede han sig omkring. Han greb hurtigt en balje og fyldte den med vandt, som han så hældte ud over sig selv. Han fyldte så en mere og kastede det ud over hende, hun var jo nok den der trængte mest til at få et bad. "Tæller det som at slå sig løs?" Han smilede bare flabet til hende, som han fyldte en balje mere, før han stillede den på jorden og hentede en klud, så han kunne begynde at vaske sig selv. Han startede med hans ben.