Krostuen: Denne tråd er altid åben :D (Gammel)

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 24.04.2009 21:56
hun smiler svagt inden hun drikker resten af suppen.. hun læner sig tilbage i stolen, og lukker roligt øjnene "er det ikke underligt... jeg er faktisk din mormor.. og jeg bliver 20... her om 2 dage?"

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 24.04.2009 21:58
"jo, det underligt, men det gør vel heller ikke noget" siger han venligt og spiser resten af maden. "så må jeg ud og finde en gave til dig" siger han venligt og smiler vildt meget nu. "hvad ønsker du dig" spørger han nysgerrigt
(glem hans øre og hale)

forældre: Anzu og Samson
Begge billeder fundet på photobucket og billed. nr. 2 er Light som tiger
http://s2.bitefight.dk/c.php?uid=52333 <-- klik =D

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 24.04.2009 22:08
hun ser overrasket på ham "nej nej! du behøver da slet ikke tænke på at give mig noget" siger hun med et bredt smil

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 24.04.2009 22:12
"jo, du fylder 20, det skal da give en gave" siger han med et kæmpe smil og spinder roligt.
"jeg kan da de mindste tage dig med ud og spise på din fødselsdag?" spørger han glad

/FRYS - du vælger selv om du vil fryse eller gå =D
(glem hans øre og hale)

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 24.04.2009 22:16
"du behøvervirkelig ikke" han er egentligt den eneste der har tilbudt mig noget til min fødselsdag. Amadeus, ham ser jeg ikke så tit, så jeg vil nok heller kke kunne fejre min fødselsdag med ham tænker hun med et svagt suk

//frys
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.04.2009 02:56
(( *hoste* ikke for noget, men vil lige gøre opmærksom på at der er en regel der hedder ingen frys i krostuen.. [url=http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=1073]Link her, nederst med rødt.[/url] * hoppe væk igen ))

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 25.04.2009 20:45
(okay, havde jeg ikke lige læst ^^' men tak fordi du siger det =D)

"Jeg vil virkelig gerne give dig en fødselsdags gave, jeg har ikke meget, men jeg kan måske lave noget til dig" siger han så og smiler vildt meget.
"jeg vil bare gerne gøre dig glad, og nu er det jo din fødselsdag, så syntes da vi skal holde den" siger han venligt og holder hende i hænderne(?)
(glem hans øre og hale)

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 26.04.2009 15:07
(Arrh sorry, det var en svipser ><)

HUn rødmer svagt, selvom det er enormt upassende
"tjoouh.." mumler hun, og ved ikke hlet hvad hun skal sige eller gøre

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 26.04.2009 15:10
"Kom, lad os gå en tur på markedet, så kan du få lov til at vælge en gave" siger han venligt og rejser sig op. Han trækker høfligt hendes stol ud. "Damerne først" siger han høfligt og bukker for hende
(glem hans øre og hale)

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 26.04.2009 15:11
hun smiler bredt "det er altså alt for meget" siger hun lettere forlegent, og rejser sig.
Hun vender sig hurtigt om mod Light inden hun vender sig igen, og går mod døren

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 26.04.2009 15:15
han gør med ved siden af hende "ellers kan jeg lave et glas smykke til dig hvis det er? jeg skal bare bruge noget sand" siger han venligt
"Så kan du bare sige hvad du gerne vil have det skal forstille" siger han venligt
(glem hans øre og hale)

Rena Luna

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 26.04.2009 15:18
hun smiler igen "det lyder da som en god idé" siger hun og smiler bredere, mens hun går ud

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 26.04.2009 15:22
"Kender du et sted hvor der er meget sand?" spørger hun roligt
"bare sig hvad du gerne vil have det skal forstille, også laver jeg lige det du vil have. Jeg kan også lave en figur til dig" siger han glad
han følger med hende ud
(glem hans øre og hale)

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 26.04.2009 18:01
Ind af døren kommer en høj, bredskuldret mand, iført lange hørklæder tværs over kroppen, på forskellige vinkler og bindinger. idé han træder ind af døren får hans skuldre fat i dørkamen og han sidder dermed fast men i et hårdt stød træder han fremad og slår dermed en flig af dørkammen af, i begge sider. Hans bygning er meget opsigtsvækkende og får mange af de fulde mennesker til at bringe ham på banen som et taleemne. Han sender den gloende forsamling et hårdt og koldt blik, men dog afslappet kropsholdning. Han sætter sig ved bar bordet, på hans højre og bestiller, velviddende om at krofatter nok endnu engang vil komme og kræve erstatning. "Skide dør... " munler han irreteret som han vender sig om og ser rundt på forsamlingen, samtidig med at han ligger en jade på disken som betaling for det bestilte mjød krus.

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 27.04.2009 21:18
Katah braser ind på kroen, hun vidste hendes bror var der, hun kunne kende mærkerne i dørkarmen, sådan nogle eftrlod han altid når der var en dør der var for smal. Hun kiggede rundt og fik med det samme øje på kæmpen hun delte blod med.
Hun bestiller et krus mjød og sætter sig ned ved hans bord, uden at sige noget.

Lillesøster til Tarrak

"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 27.04.2009 21:21
Tarrak ser op idé hans søster træder ind og siger ligeså ingenting, men tager sig blot til hovedet, lidt betænktsomt før hun sætter sig, at hun havde været sammen med et dyre menneske og snakket med ham på normal dialog, hun var da for dum.

" Det er da virkelig længe siden at du har besøgt os oppe i nord, det kan da tydeligt ses og mærkes" Siger han nedladende og tager en tår af hans mjød " Bliver det næste måske en delfin eller et menneske fra havet?" ler han hånligt at hende, og ser lidt skuffet på hende, uden at flytte blikket.

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 27.04.2009 21:26
Hun stirrer irriteret på ham "Hvad, jeg kan da ikke gøre for at jeg ikke har set sådan en før, jeg kunne jo ikke æde ham, jeg ved ikke om du har overvejet hvor bittert kød der er på sådan et stinkdyr!" hvæser hun utilfredst "Og desuden har du da også snakket med en kvinde med skæl fordi du fandt hende tiltrækkende! Du har været væk lige så længe som jeg næsten!" hendes stemme er angribende og arrig

Lillesøster til Tarrak

"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 27.04.2009 21:29
Drea nærmer sig stille døren efter at hun så en større kvinde træde ind, hmm de kan være store men dog vendlige prøver hun at overbevise sog selv om, og træder forsigtigt ind.
Hun ser sig omkring og ser kvnden og en anden større mand, de kendte tilsyneladene hinanden.
Hun ser over på en fri bænk med bord til, hun sætter sig og beskuer svagt de to ¨kæmper¨ nysgerigt.
hendes fingre tripper roligt hen over bordet og gir nogle små lyde når de rammer bordet.

Det blå sten væsen er Drea's skyts golem som kommer frem når hun er truet i kamp eller i livsfare.
Dens højre arm kan transformere sig til en økse.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 27.04.2009 21:34
" Men i det mindste kan jeg passe på mig selv"
siger han spydisk og giver hende et koldt men nedladende blik. Han er altid meget overbevist om at hun behøver ham.

" Hvem betaler enelig for mjøden?"
Spørg han nysgerrigt og stiller hende et krævende blik, som forlangte han at hun betalte.

Hans ben begynder at lyse op i flammer og forvandles til hjern, og hans øjne lyser gult for et øjeblik men falder så hen i den kolde, grå nyanse. Hans ben som ellers er godt gemt under bordet.

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 27.04.2009 21:37
"Og det mener duike jeg kan?" hvæser hun spydigt "Jeg kan passe bedre på mig selv end du nognsinde ar præsteret at kunne!"næsten råber hun, men hendes opmærksomhed fanges så af Drea i et lystigt blik
"Du kan vel betale, du kan jo passe så godt på dig selv, så du har vel masser af penge!2 mumler hun, uden at flytte det hårde grå blik fra kvinden

Lillesøster til Tarrak

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Blæksprutten
Lige nu: 2 | I dag: 12