"Det er faktisk ret lang tid siden jeg har været sammen med nogen," mumlede han, men mest til sig selv.
Koto 16.05.2009 20:25
" Og hvem var det ?" Mumlede han så. Han kendte måske ikke muri så godt, men han syntes faktisk at Muri var ret sød, som ven altså."Det er faktisk ret lang tid siden jeg har været sammen med nogen," mumlede han, men mest til sig selv.
Koto 16.05.2009 20:33
Han ligger sig også om på ryggen og ser op i himlen."hmm.. Ham kender jeg ikke.." Mumlede han. "Har du nogensinde været rigtig forelsket?" Mumlede han.
Koto 16.05.2009 20:51
"Nææh.. Jeg kender ham ikke.." Sagde han.Og så over på murizz.
"Og hvem var så det?" Mumlede han
Koto 16.05.2009 20:58
"Hmm.. " Mumler han. "Ham kender jeg heller ikke.." Han smiler så. "Heeh.. "
Han strækker sine hænder ud foran sig, og gaber, " uhh.. Det er ved at blive mærkt," mumler han, men stadig med et smil på læben.
Koto 16.05.2009 21:01
"Nææh.. jeg plejer at være mere... Råbende,.." mumler han og trækker på skulderne, Han satte sig også og, og lagde sine arme omkring sine ben.
"Men ligenu... Har jeg bare mest af alt lyst til at slappe af... "mumler han og gaber.
Koto 16.05.2009 21:10
Han ser over på muri."Måske er det bare dig der gør det," siger han og smiler varmt.
"Jeg kan virkelig godt lide dig, du er en god ven," mumler han til muri
Koto 16.05.2009 21:29
Han ser lidt undrende på muri."Jeg kender dig da! Jeg ved da en del om dig!" Mumlede han og rullede om på maven.
"Jeg ved da en hel del!" siger han og ligger sit hoved på sine hænder.
Koto 16.05.2009 21:41
"Jeg er da ligeglad... Ud fra det jeg ved, så er du søøødh.. Jeg føler jeg kan snakke med dig," siger han .Han plukker en blomst og snusser til den.
"Nu er det virkelig mørkt.." Mumler han.
Koto 16.05.2009 21:49
Han sætter sig op."Tja.. Det gør jeg faktisk.. " Mumler han og kløer sig i nakken.
"Jeg har det vidst med at stole på folk ret hurtigt, " siger han.
Muri 16.05.2009 21:53
"Hvorfor? Er du ikke bange for at de gør dig noget? Ikke fordi jeg overhovedet er stærk nok til at gøre nogen noget, men .. hvad med andre?" spørger han kort."Og jeg er ked af at sige det, men jeg stoler ikke på dig," siger han lavt og ser væk.
Koto 16.05.2009 21:59
Han trækker på skulderne."Det er nok derfor der er sket mange mærkelige ting for mig.. " Mumler han.
"Men det er ligemeget.."
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet