Udenfor den store teaterbygning

Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 15.09.2008 18:22
Kazoya retter sit blik mod det sted han hører en stemme komme fra.
"Jamen goddag" hilser han med et muntert smil.
"Du husker nok tydeligt mit navn.. heh <3" provokere han.. det han sagde sidst.. han håber sådan at det havde effekt på det ynkelige orangehårede pjok!
Lad os se hvorfor du er så rasende.. lille ynkelige skvat!

-Drik hans blod, og du dør... det er etsende på vampyrer, og giver blodforgiftning hvis det kommer ind i kroppen.

//Kazoya
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"det kan du bande på jeg kan og jeg kan ikke lade hver med at glemme det!!" råbte han..
"hvorfor gjorde du det imod mig!? jeg har ikke kunne sove i flere dage fordi jeg hele tiden har tænkt på det du gjorde ved mig... Hvorfor!?" sagde han igen og stadig temmelig vredt..
han... fik mig til at sige noget forkert til Eiri... da vi.. Uuuhh!! tænkte han og rødmede svagt ved tanken, dog kunne man ikke se det på grund af hætten.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 15.09.2008 18:44
"Vær dog ikke så opstimt.. jeg åd jo bare af dig.." han ryster opgivende på hovedet.
"Du har måske husket mit navn så godt, at du rent faktisk stønnede det sidst du blev bagp**et af nogen?" spørger han med et flabet smil over de blege, smalle læber.
"Det er godt nok hårdt at være dig, hva?" han lader blikket glide op og ned af Max.. sådan elevatorblik agtig..

-Drik hans blod, og du dør... det er etsende på vampyrer, og giver blodforgiftning hvis det kommer ind i kroppen.

//Kazoya
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

han fik et kort rødt glimt i øjet men det forsvandt igen lidt efter "du åd mig bare!? Hey man går da ikke bare rundt og æder folk" sagde han og fik gåssehud ned af kroppen.
Rødmede så rigtig meget af det andet Kazoya sagde og gik så et skridt tilbage og kom så til at snuble i kutten så hans hætte faldt ned, heldigt for ham var solen forsvundet bag en stor sky så han blev ikke brændt.
"n...nej!" svarede han og kom hurtigt på benende igen og knyttede sine hænder ned langs siden af ham.
hold op med at rødme hold op med at rødme... Garrhh!! tænkte han en smule panisk og skyndte sig at tage hætten på igen.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 15.09.2008 19:00
Kazoya rejser sig dovent inden han lunter hen til Max.
"Der kan man se.. du HAR altså stønnet mit navn.. hvor ynkeligt.." siger han med et kynisk smil.
Han standser op lige foran ham.. ser ned på ham.
"Lad min gætte.. ham der gjorde det blev stiktosset på dig?" spørger han med en provokerende kælen stemme

//Kazoya
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

han skulle lige til at svare ham, men kigger så op på ham..
han er stadig meget rød i kinderne og går så endnu et skridt bagud..
"d...det rager ikke dig" svarede han igen, men denne gang lidt mere nervøst en vred.
Kazoya skræmte ham lidt eller faktisk meget, han havde jo stadig traumer over det der skete sidst.
Max kunne jo ikke forlade stedet i 3 dage.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 15.09.2008 19:43
"Kom nu.. fortæl mig det hele.. ellers.. så kunne jeg jo finde på at gøre det som han gjorde.. da du stønnede mit navn.." han smiler grumt...
Han kunne sagtens finde på det! Selv om han egentlig ikke rigtig har lyst til det..
Hans tanker har kredset så meget om Xukui på det sidste.. han har slet ikke voldtaget nogen siden han mødte ham..

//Kazoya
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

"det gør du ikke..." svarede han og væste af ham i et forsøg på at virke farlig.
Men sådan som Max er kunne man umuligt blive bange for ham, da han var så ynkelig som han var.
"jeg siger intet..." svarede han igen og lagde armende over kors.
Stadig løb det ham koldt ned af ryggen.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 15.09.2008 19:59
"Så siger vi det.." han smiler kynisk og vifter let med den ene hånd.
"Selv hvis du ikke siger det nu, skal jeg nok trække det ud af dig.. kære lille pjokkebasse.." han ler den der melankolske lille latter, som kommer helt nede fra mellemgulvet af

//Kazoya
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

han væmmes ved det han sagde og laver en mærkelig grimasse i ansigtet.
"jeg siger det aldrig!" sagde han temmelig bestemt..
Derefter blev han temmelig bange over hans latter og vendte sig så om og løb..
han var temmelig bange for ham og nu skulle han bare væk.
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 15.09.2008 20:17
Kazoya smiler blot grumt..
Han lader Max løbe... I dag er han for doven til at jagte ham.. desuden har han jo også lige spist..
istedet sætter han bare i løs lunten den modsatte vej.. og væk..

//out

//Kazoya

Misume

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Misume 15.10.2008 13:03
Misume stod som hypnoticeret foran den store plakat, som reklamede med aftnens forestilling. Hun var dybt facineret af de store kjoler som de smukke kvinder bar. Hvor ville det dog være spændende, at optræde foran alle de mange gæster. Hun ville stråle, som hun aldrig havde strålet før.
Hun sukkede. Inderst inde vidste hun godt at det kun var en fantasi, som aldrig ville ske. Hun var nærmest tonedøv, og når hun dansede ville hun sikkert ende med at falde ned til publikumet. Hvis hun da ikke inden blev stiv af skræk, over de mange øjne, som stirrede på hende og så enhver fejl
Du synes, jeg er mærkelig, fordi jeg stirrer på dig
Men jeg ved, at jeg er Misume og jeg er ikke mærkelig

Ask her
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

OOC: undskyld jeg først svarer nu, min com har lorteforbindelser, lagger og er skide langsom OO" så jeg har brugt de sidste 25 minutter på at komme herind Oo" og jeg har faktisk svaret en gang, men den fik ikke postet det ><" Så det her bliver altså bare et hurtigt, kort svar oo"

IC:
Frk. Fresley kom gående, stille og roligt. det regnene let, men der var ingen vind. hun gik i læ fr de mange bygninger, og hun havde slynget halstørklædet godt om halsen. hun gik og så ned i jorden, og tænkte over, hvorfor det egentlig var, at det regnede.

Misume

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Misume 15.10.2008 13:35
(Helt i orden ;D)

Misume mærkede et dryp på hovedet. Hun kiggede op og en regndråbe ramte hende lige i øjet, så hun blev nød til at gnide sin finger i øjet. Hun hadede at få noget i øjnene. Hun stod i en knælang sommerkjole, med en jakke uden over, så det var ikke underligt hun frøs. "Typisk" mumlede hun, og blev sur på sig selv, over at hun ikke havde tænkt sig noget mere om, mht. valg af tøj.

Ask her
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Da Misume sagde noget, så Frk. Fresley undrende op, og standsede helt automatisk, og så vurderende på hende. Hm. hun så ikke ud til at være meget ældre end hende selv, så hun gik bare hen og stillede sig ved siden af hende og så på plakaten.

Misume

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Misume 15.10.2008 13:45
Misume prøvede at forestille sig selv, som en af de sminkede kvinder på plakaten. Hun så alt for fantastisk ud! Da hun regnede med at være alene, lukkede hun øjnene, og begyndte at nynne og så straks de store publikum for fødderne af hende. De smilede, klappede til takt til hendes melodi og viste stor interesse for hvad hun gjorde i form af jubel

Ask her
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Frk. Fresley så på Misume.
"hvilken... Melodi er det De... De nynner?" spurgte hun, uden tanke på at hun måske brast direkte ind i Misumes lille drømmeverden. Hun så igen på plakaten, på de store kjoler, de dansende skuespillere. Frk. Fresley forstod ikke hvad det forestillede. hun havde ganske vidst hørt om det et sted, teater hed det vidst, og nu hun så op kunne hun godt se, at hun stod ved teaterbygningen.

Misume

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Misume 15.10.2008 13:54
Misume stoppede brat, da en anden pludselig snakkede. Forskrækket vendte hun hovedet mod stemmen og så en anden pige, der lignede en på hendes alder. "Åh øh... Hm... Ik rigtig nogen tror jeg. Det var bare en som jeg sådan bare fandt på" svarede og stirrede på hende, så hendes blik fangede hver en cm

Ask her
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Frk. Fresley rettede de grå-pink imod Misume igen. så nikkede hun svagt, og rakte så hånden frem. hendes spinkle, slanke hænder dryppede svagt af regnen.
"Mit navn... er Frk. Fresley. Hyggeligt.. at træffe dem..." Det var ikke med vilje at Frk. Fresley talte så hakkende og stammende som hun nu gjorde. hun vidste ikke hvorfor hun gjorde det, og hun havde aldrig tænkt nærmere over det. hun måtte, nu hun lagde mærke til det, faktisk snart begynde at øve sig på at lade være. det måtte da være distraherende for alle og enhver hun talte med at hun snakkede sådan.

Misume

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Misume 15.10.2008 14:06
Misumes stirrende blik blev distraheret af hendes hånd. Hun klemte kort hendes hånd og et stort smil dukkede frem i hendes ansigt. "Øh, okay hej. Jeg er Misume" svarede hun og tog sin hånd tilbage. HUn vendte opmærksomheden tilbage til plakaten, men et spørgsmål nagede hende.
"Hvorfor snakker du sådan?"

Ask her
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1