Den store krystalklare sø

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 10.12.2007 23:19
Hun kastede et kort blik på den tydeligvis berusede pige ved siden af Cassa. Hendes ord kunne man næppe tage alvorligt. Hun lod så blikket glide hen på Cassa igen og rynkede atter brynene, før hun rystede på hovedet.
"I skal altid nægte." Sagde hun lavt og gik forbi dem, hen til søen, så hun kunne vaske sine hænder.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 10.12.2007 23:27
"Ikke nu Freyja." han smiler let skævt.
Han ser så mod Neema.
"Og hvad mener De så med det?" spørger han en smule fornærmet.
"Undskyld, men hvis De agter at generalisere folk på sådan en negativ måde, vil jeg bede Dem om ikke at tale til mig." han ser alvorligt på hende.
"At skue folk på det ydre, er langt fra altid klogt. Det får Dem til at virke højrøvet, som De sådan står og påstår om mig. Og det finder jeg fornærmende." han taler roligt i en fattet tone. Klart at han ikke bryder sig om når folk dømmer på baggrund af hans penge..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 10.12.2007 23:33
Hun så sig over skulderen på ham og kneb øjnene en smule sammen.
"Det må De godt nok undskylde. Har Herren ikke en beruset ung dame, som han skal tage sig af?" Lød det fra hende og hun rettede sig op. Hun vendte sig mod ham og lagde let armene over kors. Hun så så efter pigen og rystede let på hovedet af hende.
"Ja, i har jo råd til det." Mumlede hun lavt med et blik på sprutten, før hun hankede lidt op i svampene.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 10.12.2007 23:35
Han ser efter Freyja.
"Ikke ti vilde heste ville kunne stoppe hende.." han smiler svagt af Freyja.. hun er sikkert på vej hjem til krystalpaladset nu..
Han ser mod Neema igen, men siger ikke noget, samler blot sit lange hår i en hestehale..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 10.12.2007 23:38
Hun lader sit blik hvile på ham og føler sig et øjeblik ukoncentreret. Hvordan kunne han sige sådan noget, efter alle de ting hun havde hørt om ham?
Pludselig svævede hun et stykke over jorden og begynde at svæve højere og højere op. "Åh!" Lød det frustreret fra hende og hun sparkede ud med benene, for at komme ned igen. Det lykkedes bare ikke. Hvornår var denne evne kommet og hvorfor kunne hun ikke styre den? Åh! Og så lige foran ham Cassa Nova.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 10.12.2007 23:41
han ser op mod hende.
"De ser ud til at have problemer?" spørger han med hovedet let på skrå, hæver en arm og lader sine telepatiske evner sammensluttes om hende og roligt og kontrolleret sænkes hun ned på jorden igen, hvor han så holder hende indtil hendes flyvske tindens er ovre igen
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 10.12.2007 23:43
"Jeg har aldeles ingen problemer!" Lød det stædigt fra hende, men hun så dog ret lettet ud da hun igen var på jorden. Hun vendte blikket mod ham og kneb øjnene en smule sammen. Hun snerpede også munden en smule sammen.. Skulle hun sige tak til.. Ham?

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 10.12.2007 23:45
han smiler bare venligt.
"Nej, selvfølgelig ikke.. men alligevel.. så lidt." han slipper grebet med telepatien, inden han skæver til den vinflaske Freyja efterlod ham.. han overvejer at drikke den helt...
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 10.12.2007 23:46
".. Tak." Lød det så meget lavt fra hende, så det måske næsten kun hørtes som en lyd. Hun kastede et sidste blik på ham og fulgte derefter hans blik ned på vinflasken. Han havde sikkert millioner af dem derhjemme.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 10.12.2007 23:49
han smiler blot let da hun siger det, men gør ikke mere ud af det.
"Nå.. Jeg fik aldrig Deres navn? Men det må vel være fordi De ikke ønsker at oplyse det.. Det acceptere jeg.." han smiler fortsat venligt, inden han slår de gigantiske vinger ud af ryggen, og gør sig klar til at flyve
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 10.12.2007 23:51
Hun hævede lettere forbløffet øjenbrynene. Ønskede han at få hendes navn? Hendes navn?
".. Neema." Lød det så undrende fra hende og hun betragtede hans vinger, mens hun stod der med armene om sig selv. Han kunne også flyve.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 11.12.2007 00:00
Han smiler blot venligt.
"Neema." gentager han, for at understrege at han hørte det.
"De har et smukt navn, Senorina Neema." han bukker endnu engang.
"Men nu må De have mig undskyldt... " han slår et bask med vingerne, og stryger elegant op på himmelen.
han ser ned mod hende, vinker let med et åbent smil.
"Det var en glæde at træffe Dem.." derpå flyver han yderligere op, og så væk på himmelen...

//out
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 11.12.2007 00:04
Hun stod tilbage med store øjne og så efter ham i længere. Hvad var der lige sket? Cassa Nova havde været.. Venlig?
Hun rystede på hovedet og lagde en hånd mod panden. Forvirrende. Hun tog et fast greb om svampene og forsvandt så.

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 11.12.2007 21:00
Felix ser på Chii med et smøret smil.. "er du trææt?" spørger han så, og holder endnu bedre om hende
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 12.12.2007 18:23
"undskyld. Chii... jeg.. ved ikke.. Det kommer pludseligt,, men jeg vil ikke lyve over for dig.. jeg ved ikke hvor godt det går mellem os.. vi ses næsten aldrig.. jeg kan virkelig godt lide dig.. det er bare den lille gnist der mangler.." mumler han, slipper hende og løber derfra
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 15.01.2008 15:35
Tom kommer gående, han er for en gang ikke beruset, og han sætter sig op ad et træ.
Han ser lidt rund inden han putter hænderne i lommen.
Tom nyder lidt at være alene, da han ikke har lavet andet en at høre på myldret af mennesker på hovedgaden inde i byen.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Base til ava: http://www.apitchou.com/ - Lavet af Venus
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 15.01.2008 15:38
Murizz kommer stille gående, med hænderne lagt om sig og blikket vendt mod jorden. Han skæver kort rundt, før han sukker tungt.
Hvorfor sker sådan noget altid for mig? tænker han irriteret.
Han lægger lidt efter armene over kors, hvorefter han sætter sig ned ved søen, og stirre ned i den.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 15.01.2008 15:43
Tom ser endnu en gang rundt, og for øje på Murizz.
# Nu igen # brøler Tom højt, så Murizz kan høre det, hvis han vil.
Han kommer hurtigt på benene. Han bliver hel rød i hovedet.
Hvis Murizz ikke rejser sig og løber, så kaster Tom sig over han. XD
,, Er du nu ude igen, din lille " siger han højt og tydeligvis vredt.
Faktisk er han nok mest til at grine af i den her tilstand, men han synes ikke selv at det er sjovt.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 15.01.2008 15:47
Murizz vender sig hurtigt mod Tom. Han skriger kort, før han rejser sig op og rykker sig et stykke væk fra ham.
"Lad vær' med at blive sur på mig, det er ikke min skyld!" siger han kort. Han lægger armene over kors og ser bare på Tom.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 15.01.2008 15:53
Tom står og pruster som Samsons tyr.
,, Hvad mener du med det? din lille loppebefængte, beskidte, liderligekarl " siger han vredt.
,, Hvis det er ham kemo fyren igen, så kan jeg godt sige dig at hans hoved, ikke sidder ret længe på hans skuldre "

(( Lov mig at du intet tager personligt, ellers skal du sige hvis jeg bliver for grov XD ))
Tom Boto Bardes

DeviantART
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal
Lige nu: 1 | I dag: 12