Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 03.01.2009 22:51
et smil kommer frem på hans læber "hmm der er ting jeg hader
1. folk der lyver. 2. folk der tror de er bedre ind mig. og 3. lysets kriger,
jeg tror ikke du er en lysets kriger men jeg ved du lyver.
så jeg gir dig chancen til at fortælle sandheden ellers bliver det værst for dig selv og jeg mener det bliver rigtig surt for dig."
hjan ser på hende imens han går hen imod hende
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 03.01.2009 22:54
Hun fandt det temmelig underligt at han pludselig stod og fortalte hende disse ting. Det var sket forfærdelig pludseligt, det ene øjeblik havde hun betragtet skibene lægge fra, og det andet følte hun sig truet på livet. Men fyren skulle sateme ikke have hendes navn. Han havde dog tydeligvis gennemskuet hendes forklædning, så det var ikke meget værd at spille dreng mere. Med et roligt blik i øjnene og den mest overbevisende stemme som muligt betragtede hun ham og sagde toneløst;
"Fint. Mit navn er Lisa."
Hun havde narret folk med dette før, mange gange. Der var ingen grund til at hun ikke kunne gøre det igen.

Profil :: Venstre øje grønt, højre øje lilla :: Full-size pic

Min fantasy-roman - Nyt kapitel hver anden weekend.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 03.01.2009 22:58
han smiler til hende " hmm er du sikker en gang løgner hvorfor ikke engang til. tro mig jeg har toturet folk til døden fordi de ikke vil fortælle sandheden og hvis jeg føler det er forkert bliver jeg bare ved så sig dit rigtige navn nu" nomalt gir han ikke folk nogle chancer han plejer bare
at gå direkte til dem uden at tøve men efter han har mødt alle mulig mærkelig mennesker er han blivet en anden person.
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 03.01.2009 23:03
"Jeg siger dig jo! Mit. Navn. Er. Lisa!" nærmest hvæser hun ud igennem fortænderne, men giver snart fortabt. Fyren tror jo alligevel ikke på hende. Om hun så fortalte ham sandheden ville psykopaten jo nok kalde hende en løgner alligevel. Hendes spændte krop slapper et kort øjeblik, og ligeså stille begynder små slyngplanter at piple frem, helt af sig selv, under hendes fødder. Et fustreret smil viser sig på hendes læber.
"Jeg smutter nu. Farvel." Hendes stemmer kan knap høres, og i samme nu bryder en kæmpe væg af slyngplanter op fra trægulvet imellem Renatika og Kravenoh, og tøsen lader sig falde baglæns ned i vandet med et plask. Hurtigt svømmer hun ind under broen og ind mod land, og håber på at kunne gemme sig i et lille hulrum mellem bro og havn.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 03.01.2009 23:06
han smiler blot og ruster på hovdet han vender sig om og forsvinder fra havnen af

//out
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 03.01.2009 23:07
Da det går op for hende at fyren er væk, ånder hun lettet op. Drivvåd får hun kæmpet sig op på havnen igen. Satans. Hun bliver nød til at finde et læsted inden det bliver mørkt, ellers fryser hun ihjel. Fortumlet vakler hun bort.

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 17.02.2009 13:23
Havet i havnen og bugten virker vrede... De stormer mod molerne så det plasker flere meter op i luften og der er en ubehagelig vind.
Shak går lidt rundt mellem de forskellige fiske hytter og ser sig lidt omkring. Stedet passede egentligt ikke til en som ham... Der lugtede af døde fisk over alt... fugle svejede over havet, med sultne skrig og ja... Fiskerne.. De kiggede med store øjne på fiske manden... så han trak sig lidt tilbage i en tættere gyde-agtig vej.
Shak! - Den mandlige Sirene!

Shak billed: Lavet af Imaliea; DeviantArt

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 17.02.2009 13:30
"Tralalalaaah... Sumtumsum... Tufufufuftufututu... AUV! Hvad var..? Åh! Sikke en fin sten! Hej søde sten! <3" Dorthea havde samlet stenen som hun var snublet over op fra jorden. Den var sort og glimtede mat. hun havde et godt tag i sin dukke, den grotesk udseende, brutalt ødelagte dukke. Hun så lidt på stenen, beundrede den, og gik så videre. Der gik ikke lang tid før hun kom forbi en tønde med røget fisk. Hun stoppede op, overrasket over den ulækre stank.
"Adr... hvad er det?" spurgte hun sig selv. Hun havde en vane med at tale md sig selv. Hun skubbede forsigtigt låget helt af, og stirrede ned på de døde fisk.
"IIIIHV!"

OOC: jeg undskylder for eventuelle stavefejl, men mit tastatur er virkelig underligt med hensyn til E'er... __ __" og faktisk også andre bogstaver... OO
Dorthea Agnes Hyldekor

Dorthea - nu med kort hår. 100% af mig 8'D

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 17.02.2009 13:36
Shak hører lallen og fladen, samt det mindre skrig hun kom med, længer nede ad gyden. Han stoppede op og fik et mindre til på hovedet.
Den to meter høje mand stod og kiggede underligt på hende... Han var ikke sikker på hvad hun var.. han har aldrig set Krystalianske børn før.. Så han blev bare stående og ventede på hvad hun ville gøre.

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 17.02.2009 13:40
"Ad ad ad ad... døde fisk! stakkels fisk..." mumlede hun, og lagde låget på igen, imens hun forsøgte at holde sig for næsen. dette gjorde dog, at hun tabt sin sten, som trillede hen imod Shak.
"Hov? STEEEEN!" hun løb efter den, og samlede den op da hun var omkring 2 meter fra Shak. først da hun rettede sig op og havde børstet den af, fik hun øje på ham. Et kort øjblik stod hun bare og stirrede, og overvejede hvad i al verden det kunne være. Hun blev enig med sig selv om, at han måtte være en slags fisk.
"Er du en menneskefisk? eller en havfrue?" hun tænkte ikke helt over, at det måske kunne hedde havmand når han nu var af hankøn, men hun var så overrasket. et menneske, der var en fisk. en fisk, der var et menneske!
Dorthea Agnes Hyldekor

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 17.02.2009 13:46
Shak griner kort og går ned i knæ, men må dog stadig bugge sig lidt i kroppen for at nå ned på hendes niveau. Han smilte til hende og nikkede "Det kan man vel godt kalde mig.." sagde han og lod armene slappe af på hans knæ, som var bøjet godt frem.
"Hvad er du så for en?" spørg han lidt og sender hende et lille venligt smil.

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 17.02.2009 13:50
Hun stirrede på ham med store øjne.
"jeg er..." hun så undrende på ham på. Kunne han ikke se det? Hun kunne da se hvad han var?
"Jeg er krystalisianer. Et barn altså og jeg hedder Dorthea. Hvad hedder du?" Hun holdt godt fast i sin dukke. Den smilede sygeligt til Shak og stirrde ligeud i luften på et punkt lige over hans skulder. Hun hev lidt i sine små hugtænder. de var begyndt at blive meget løse nu. Ham den blå fyr hun havde mødt for længe siden havde nok ret. det hjalp virkelig at hive i dem.
Dorthea Agnes Hyldekor

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 17.02.2009 13:57
Shak så lidt på hendes dukke og så på Dorthea igen.
"Et barn, eh? Hmhm.. Jeg hedder Shak." siger han før han roligt sætter en hånd på toppen af hendes hoved og ae'ede hende kort, med et smil.
Han rejste sig op igen og kiggede rundt. "Hvad laver en som dig her ude?" spurgte han og vendte blikket mod Dorthea igen.

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 17.02.2009 14:05
Hun smilede op til ham.
"Jeg går bare rundt. sådan her og der. Desuden ville jeg hav taget et bad, men vandet er for koldt..." hun pegede ud imod havnen og de piskende bølger.
"Hvad laver en som DIG så her?" hun smilede stadig imens hun så op på ham. Hun blev nødt til at lægge hovedet helt tilbage for at kunne se ham, og hun var overrasket over så høj han var. så høj ville hun også gerne være en dag.
Biddet i hendes hals var næsten helet helt. det var stadig en anelse lyserødt, men ellers intet. Ubevidst lod hun hånden køre hen over det friske ar, som hendes krop havde været så langsom til at hele. Hun havde mødt en masse der var blevet bange for hende pga bidmærkerne og hugtænderne, men det var uheldige sammentræf at hun havde fået det ene og var blevet født med det andet.
Dorthea Agnes Hyldekor

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 17.02.2009 14:17
"Tja, jeg er lidt ny her på landjorden... og jeg har ikke været i denne del før.. Egentligt har jeg ikke syntes om det jeg har set her.. Men jeg overlever nok" siger han og smiler ler lidt for sig selv.
"Kan du godt lide vand?" spørg han så efter at hun sagde det om badet.
Vinden var blevet lidt mere rolig nu, men det hyldede nu stadig i den lidt tætte gyde, for ikke at glemme at bølgerne stadigvæk nåede omkring en meter op, så skibbenes master knirkede.
Han fik kvalme af den klistrene lugt af de salt tøndede fisk... I hans hoved skulle de da helt sikkert spises friske og i live.. Men han har åbentbart stadig meget at lære om livet på landet.

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 17.02.2009 14:23
"Ja, det kan jeg godt. men bare ikke når det er koldt..." Hun rystede lidt på hovedet, som om havet KUN var koldt for at irritere hende.
"Hvorfor er du så høj?" spurgte hun så. Hun havde nok kun set nogen der var ligeså høj som ham to ellere tre gange i sit liv, og det kunne hun ikke huske længere. Han var nok den højeste person hun nogensinde havde set.
Med store øjne så hun op på ham, og ventede på svar, imens hun holdt godt fast om stenen i hånden, og sørgede for ikke at tabe sin dukke.
Dorthea Agnes Hyldekor

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 17.02.2009 14:28
Shak smilte lidt skævt til hende og gik så ned i knæ igen. "Tja.. jeg voksede bare en dag.. boom.. mere ved jeg ikke" siger han og ler igen, med sin unikt dybe stemme, som næsten runger nede i hans lunger.
"Du skal også nok vokse op og blive stor" siger han og holder sit forrige smil.
Han vidste ikke helt præcis hvordan man skulle være overfor et barn.. så han gjorder det som nu føltes rigtigt..

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 17.02.2009 14:34
Hun nikkede.
"Men jeg bliver nok aldrig ligeså høj som du er. Er alle fiskemennesker ligeså høje som dig? og du må undskylde at jeg stiller såååååå mange spørgsmåll." Dorthea vidste godt at det kunne gøre nogle mennesker sure når hun spurgte hele tiden. og hun ville da ikke gøre ham sur. han var flink.
Dorthea Agnes Hyldekor

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 17.02.2009 14:37
Shak lo højere og trak sig på skulderne. "Det helt okay... Tja.. mange af os er høje og slanke. Sådan er vi vel bare.." svarede han og smilte igen.
"Men jeg burde til at komme videre, før min krop bliver tør.." siger han indskyende og rejser sig igen og vender sig roligt om; for at gå ud ad gyden.

Dorthea Hyldekor

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Dorthea 17.02.2009 14:43
"Må jeg følge med dig ned til vandet?" spurgte hun, og gik hurtigt op på siden af ham. de små træsko klaprede, og da hun stod stille igen så hun forventningsfuldt op på ham. Hvis han sagde nej, ville hun nok følge med alligevel. Hun ville godt se et fiskemenneske gå ned i vandt igen. Det ville være spændene.
Dorthea Agnes Hyldekor

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Nao, Charizard
Lige nu: 3 | I dag: 9