Selskabet på rejsen.

Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 06.09.2026 16:46
Han sad bare og slappe af mens hun sad på hans skød, det var så set kun habs fødder og ben som var lidt trætte men så var det at gå på det hård underlag og kun op ad, så han kun nem forstille sig st hun var træt af det sammen og samtid også af alle de ny tinge, hun oplever på deres tur, han kiggede på hende da hun løfte sig lidt og kyssede han på hans næse, han smiler let af det hun sagde og kun godt ser på hendes smiler af hun var lidt flov over af sige det.

"Hvad for noget af det har du i tankerne" spurgte han og kiggede på hende, om det kun var den del med at kysse eller om det var forspillet, eller om det var sex del hun tænker på, han kiggede rolig på hende og afventer et svar om det skal være det en eller andet, eller om hun bare viser ham det.
Melima Mir

Melima Mir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 165 cm

Caspmik 09.09.2026 18:01
Melima så på Faust med røde øre da han ville have en uddybning på hendes forespørgsel. "Det hele." nøjedes hun blot med at sige og begravede igen hendes ansigt i hans brystkasse. Hun var flov over at være nødt til at uddybe det. "Du nyder nok rigtigt at jeg er flov og ny til alt det her." beskyldte hun ham, mens hun knugede hans trøje i hendes hænder.

Hun vrikkede lidt med numsen, som hun sad over ham og kunne mærke kanterne i hans tøj gnide mod hendes underliv. "Du er ikke særligt sød lige nu, når du får mig til at sige det." sagde hun til ham, men hun kunne mærke en varme i hendes underliv hun ikke helt var vant til endnu. 
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 09.09.2026 18:19
Han smiler svagt af det hun sagde, han vil bare være sikker på hvilke del af det de havde laver aften før, så han ikke gjort noget hun ikke vil men det var det hele hun gerne vil prøve igen, "nej det gør jeg enlig ikke, spørger inden til det for at være sikker på ikke at gør noget du ikke vil" svaret han og kiggede ned på hende, så vidste hun hvorfor han havde spurgte som han havde.

Han kun godt mærke at hun vrikkede med hendes bagdel, hun fik nok mere ud af det inden han gjort nu hvor han stadig har tøj på, "der er ikke noget galt i at sige det højt men tænker at du nok tilgiver mig" sagde han, hvorefter han flytte sin en hånd ned på hendes ben og køre den rolig men kæle ind af hendes ben, hele op til hebdes underliv, hvor han begynder at kæle hende let på inderlår, efter lidt med det flytte han sin tommelfinger fra inderlår over til underliv, hvor han køre den let rundt om hendes klitoris.

"hvad med du hjælp mig med af få tøjet af" spurgte han og kiggede på hende, han havde tænke sig at hun skulle prøve at tage styring lidt og laver lidt af arbejde, ikke fordi hab havde noget imod at laver det hele men hun skulle også prøve det på et tidspunkt og det kun godt være nu, hvis hun har mod på det.
1 1

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3