Aria 28.01.2023 23:48
Aria lyttede til hende og nikkede lidt til det hun sagde. Aria flyttede sine hænder og satte sig op på knæ, hvorefter hun lænede sig frem så hun stod på alle fire foran hende. Aria kravlede tættere på Lynn så hun enlig kun var få cm fra Lynns ansigt "hvis du er så farlig, hvorfor er jeg så ikke død endnu?" spurgte hun stille, der var ingen grund til at snakke højt når hun var så tæt på hende.Aria vidste udemærket godt at Lynn kunne flå hende levende hvis hun virkelig ville, men hun vidste også at Lynn ikke ville gøre det "jeg ved godt at du er farlig, jeg ved godt at du kan slå mig ihjel på sekunder hvis du vil... men jeg ved også at du vil gøre hvad du kan for at beskytte mig, ellers havde du ikke tilbudt mig dit hus, eller tilbudt mig at komme og bo hos dig" sagde hun og blev stående på alle fire få cm fra hendes ansigt.
Aria så på hende og smilede lidt over det hun sagde med huset "jeg gør mit bedste... og jeg vil gerne spørger dig nu om at gøre dit bedste... og forklare mig hvordan du har det inderst inde lige nu hvor jeg er så tæt på dig... hvad har du mest lyst til, at bide mig og slå mig ihjel... kysse mig igen... eller noget helt tredje?... jeg ved at det vi har lavet i dag også har betydet noget for dig, og ikke kun for mig, så jeg vil gerne høre dit ærlige svar på hvad du føler lige nu med mig så tæt på dig" sagde hun roligt og stadig stille fordi hun var så tæt på som hun var, hun rykkede sig lidt tættere på så hendes hænder lå på Lynns lår i stedet for på gulvet og hun derved kom lidt tættere på Lynns ansigt.
Aria var nysgerrig efter hvilke følelser hun startede i Lynn, og når Lynn ikke forstod hentydninger så måtte hun gøre det ærligt og lige på i stedet for.