Mira 02.09.2007 00:45
Hun holder det et stykke tid og lukker øjnene i. Hun slipper det så langsomt, men hendes ansigt flytter sig ikke. Hun hviler sin pande mod hans og åbner langsomt øjnene. Cassa 02.09.2007 00:53
stille åbner han også øjnene med et lille smil... for første gang i meget lang tid, hvor han ikke har fået dårlig samvittighed over at kysse andre end Maria
__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__
Mira 02.09.2007 00:55
Da hun ser hans smil, kan hun heller ikke lade være med at smile. "Gør jeg en eller anden pige sur lige nu?" Mumler hun med et svagt smil og strejfer drillende sine læber mod hans.
Cassa 02.09.2007 00:59
"Nææh... joeh.. mine tilbedere.." siger han, mest ment i spøg."Ikke lige for tiden.."

Mira 02.09.2007 01:02
"Uh, har Cassa Nova tilbedere? Overraskelse.." Siger hun drillende og smiler skævt. Hun kaster et blik op mod palæet og skutter sig lidt."Her er koldt. Skal vi ikke gå ind?" Hun vender blikket mod ham og lægger hovedet lidt på skrå, mens hun betragter ham.
Cassa 02.09.2007 01:04
Han ser mod palæet, tager så sin jakke af og lægger den over Hayas skuldre."Jeg vil nu egentlig gerne blive ude.." siger han dæmpet, ser ned.

Mira 02.09.2007 01:06
Hun smiler taknemligt til ham, da han lægger jakken over hende. Hun ser lidt undersøgende på ham."Mhm, det kan vi også godt." Siger hun med et lille smil og puster til en af sine hårlokker.
Cassa 02.09.2007 01:08
"Jeg elsker den her friske nattebrise.." han smiler og rejser sig op på kanten af springvandet.. han er så småt ædru nu.."Den får mig til at føle at mine bekymringer bliver blæst væk.."

Mira 02.09.2007 01:12
Hun smiler skævt."Pas på du ikke falder." Hun rejser sig også selv og skæver ned til vandet.
Cassa 02.09.2007 01:15
"Årh hvis du ikke skubber mig, falder jeg ingen steder.." siger han med et smil.. vinden leger med hans hår, som danser let i vinden.. Cassa lukker øjnene og tager en dyb indånding.. virkelig en herlig følelse
Mira 02.09.2007 01:16
Hun smiler skævt og spreder armene lidt ud til siderne, mens hun prøver at spankulere rundt på kanten .. Cassa 02.09.2007 01:20
"Pas nu på du ikke falder.." han ler mildt."For så bliver du altså våd.." han lægger armene over kors i den løse skjorte

Mira 02.09.2007 01:22
"Tror du virkelig?" Siger hun sarkastisk med et grin og hopper let ned af kanten, ned på jorden. Cassa 02.09.2007 01:24
"Yeps." han hopper selv ned, smiler."Hmm.. jeg er søvnig.." siger han så lidt efter, tager sin mandolin og den halvtomme flaske

Mira 02.09.2007 01:25
"Også mig." Siger hun i et gab og stiller sig tæt på ham, snupper blidt flasken."Den tager jeg.." Siger hun lavt og sender ham et lille skævt smil.
Cassa 02.09.2007 01:30
"ej evil little one!" han griner."Det er altså min.. men.." han strækker sig.
"Lad os gå ind.." han begynder at traske hen over den store gårdsplads mod den store trappe op til den gigantiske portagtige dør

Mira 02.09.2007 01:31
"Ja, lad os!" Hun smiler skævt og forsvinder ind med ham. Illusiane 09.11.2007 22:32
hun kommer fortvivlet gående med bøjet hoved... hendes øjne er blanke, og hendes hænder hviler på hendes store mave... hun trækker sig sammen af smerte, da hendes mave føles som blev den gennemboret af en stor kniv... hun ser op på det store palæ; hendes efterhånden brunlige hår klasker mog hendes ansigt.. hun sukker og træder nærmere palæet.. måske kunne hun få hjælp der?Give me your heart, and you know I will hold it forever...

dette billede er nuppet fra photobucket
har jordevner dvs, har evnen til at styre naturen
kan forvandle sig til en grøn fugl; størrelse kan variere.

Cassa 09.11.2007 22:34
højt over kvindens hoved kommer Cassa flyvende.Han har de enorme røde vinger ude, og lander et par af 15 meter væk fra hende.. gårdspladsen er jo umenneskelig stor, så det er ikke noget problem..
han slår vingerne ind, og strækker sig en smule

Illusiane 09.11.2007 22:37
hun løfter hurtigt blikket, da cassa kommer... bakker et par skridt bagud, og ser på ham... hun kniber øjnene let sammen, men ser ellers blot på ham...Give me your heart, and you know I will hold it forever...

Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1
Lige nu: 0 | I dag: 1