Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.11.2010 17:16
"det har da ingen betydning for dig.. for dig er jeg bare en latterlig pige der bare skulle ordnes.." siger det trist og betragter ham i lang tid imens.
"så alt for meget.. hans øjne er smukke, hans krop.. alt.." Tænker det trist og ser lidt væk mens hun holder om sig selv.
"hvor bliver Jace af.. han skulle have været her nu.." Tænker det bekymret. går derefter hen til vinduet og ser ud af det.
"Jace havde ret i en ting.. man skal ikke blive forelsket i nogen ens bror siger man skal holde sig fra.." tænker sig trist

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.11.2010 17:40
"Jo, jeg... jeg vil gerne vide det," siger han kort. Han vender så blikket mod jorden, mens han lytter til hendes tanker. Han kommentere ikke noget lige med det samme. Han reagere ikke engang på, at hun rejser sig og går hen til vinduet. Han spærre så kort øjnene op, da han hører hendes sidste tanke. Han ser hurtigt op på hende.
"Forelsket?" siger han kort, mens han bare stirre på hende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.11.2010 17:50
Ser hen på ham da han spørger.
"forelsket hvad?" vifter roligt med halen og betragter ham en smule.
trækker derefter på skuldrene og ser ud på himlen igen.
"men selvfølgelig, han går sikkert efter de stærke og mere sexede piger.. er jeg langt fra.." Piver lidt og en blodig tårer løber ned af hendes kind.
"godt være han har været ondskabsfuld overfor andre piger.. men det jo ikke mig han har gjort ondt.. Jeg ville ønske han ville føle det samme som mig.. men.. det bare nogle tåbelige drømme der aldrig kommer til at ske.." tænker det trist, mens ørene ligger helt nede langs hendes hoved. "alt er lige gyldigt.." hvisker det stille

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.11.2010 18:09
Han sidder fortsat bare og stirre på hende, med halvstore øjne, som om han er i trange. Han ryster så kort på hovedet, og ser normalt på hende, mens han hører hendes tanker. Han ser kort mod gulvet, før han igen ser op. Han rejser sig så op, og går roligt hen mod hende, med den ene hånd i bukselommen. Han stiller sig så ved siden af hende, med ansigtet vendt mod hende. Den anden hånd, bruger han til, forsigtigt, at tage fat om hendes hage med to fingre, løfte hendes hoved en smule, så hun ser på ham(?), hvorefter han kysser hende blidt på munden(?), med lukkede øjne.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.11.2010 18:50
Lytter han kommer gående hen mod hende og vender ansigtet væk.
ser op på ham lidt efter, men ser derefter væk med øjnene, mens hun forsøger at holde sine tårer tilbage.
stivner da hun kysser ham og ser forskrækket op på ham. flytter hovedet derefter. "lad være..." holder en knyttet hånd over hjertet og holder om sig selv med den anden, mens hun ser ned.
"lad være.." gentager det trist og bider sig selv i læben

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.11.2010 19:02
Han slipper hurtigt kysset, ser væk, og fjerner hånden fra hendes hage.
"Undskyld, jeg... hørte bare din tanke og......," siger han lavt og ser på hende igen. Han ryster så svagt på hovedet.
"Glem det, du vil alligevel ikke tro mig," mumler han og ser væk igen. Han går så hen og sætter sig i sofaen, med det ene ben trukket op under sig, og det andet siddende helt normalt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.11.2010 19:31
"og hvad?" spørger forsigtigt og ser hen mod ham. Går forsigtigt hen til sofaen.
"hvad prøver du at sige?.." sætter sig ned med ryggen mod sofaen.
"og jeg hader dig.. ville bare have din krop.." tænker hun trist som svar på sit eget spørgsmål.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.11.2010 19:40
Han skæver til hende, men når ikke at svarer, før han hører hendes tanke.
"Nej, det var ikke det jeg ville sige!" siger han hurtigt. Han ser hurtigt mod gulvet igen.
"Og jeg..... Jeg kan lide dig...," siger han lavt, næsten så lavt, at ingen ville kunne hører det. Han skæver så til hende igen.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.11.2010 19:45
"virkelig? eller fordi du vil have fat i Jace?" ser op på ham med triste øjne.
"der er intet værd med mig.." ser trist ned igen og holder om sine knæ, mens hun prøver at smile, men kan ikke.

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.11.2010 20:01
Han smiler skævt.
"Virkelig...," siger han lavt. Han flytter sig så ned til hende, sætter sig foran hende, og lægger forsigtigt armene om hende(?).
"Jeg holder virkelig af dig...," siger han lavt, og knuger hende næsten helt ind til sig(?).

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.11.2010 20:08
Sidder helt ind til ham og ser op på ham.
nusser sig derefter ind til ham for at søge tryghed hos ham. "er jeg glad for" ser op på ham.
ligger forsigtigt armene om ham og lukker derefter roligt øjnene

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.11.2010 20:24
Han slipper hende langsomt igen, og ser hende så i øjnene. Han smiler svagt.
Så rykker han langsomt hovedet tættere på hendes, men stopper da hans hoved er helt tæt på hendes, og deres læber næsten rør hinanden. Han gør dog ikke noget endnu, men venter bare og ser hvordan hun reagere.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.11.2010 21:05
Ser han rykker hovedet tættere på og er en smule nervøs nu
"selvom han er vampyr dufter hans ånde af munte" nyder duften og spinder roligt og sageligt
"jeg går lige i bad" rødmer meget, og skal til at rejse sig

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.11.2010 21:19
Han venter stadig med at gøre noget, og smiler bare let, da han hører hendes tanke. Han rykker så helt tæt på, og når lige nøjagtig ikke at kysse hende, før hun siger noget. Han rykker sig så lidt tilbage igen, og ser på hende.
"Allerede?........ Okay....," siger han kort, og rykker sig lidt længere væk fra hende. Han rejser sig så op, og rækker en hånd ned til hende, for at hive hende op at stå.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.11.2010 21:24
Rejser sig selv op og ser flovt ned.
"vil du med i bad?.. det ikke så svært at spørger ham om, det skal bare ud" tænker hun forsigtigt.
"ehm.. har du.. har du lyst til at komme med?" spørger vildt flovt og ser ned, og stiller sig ind til ham

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.11.2010 21:32
Han smiler svagt, mens han lytter til hendes tanke.
"Ja," siger han hurtigt, inden hun rent faktisk når at spørge. Hans smil bliver en smule bredere, og han ligger armene om hende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.11.2010 21:36
Står helt ind til ham og rødmer voldsomt. står lidt på tæer for følge hans højde.
lister derefter forsigtigt ud i badet, men beholder sit undertøj på og går ned i badet, nyder vandet om sig, og ser om på ham.
"kom.. kommer du?" rødmer i hele hovedet

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.11.2010 21:55
Han følger hende med blikket, da hun går ud i badet, hvorefter han følger efter hende. Han smiler skævt, da han ser hun stadig har undertøj på. Han tager så roligt alt sit tøj af, og går så selv ned i badet.
Han kysser hende kort på halsen, mens han roligt begynder at tage resten af hendes tøj af(?).

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.11.2010 21:58
Flytter sig hurtigt da han kysser hende ned af halsen. tager sig nervøst til halsen for at tjekke han ikke bed.
sidder i bar overkrop og holder sig for brystet for at gemme sine bryster lidt væk. "hvad laver du?" ser utilfreds på ham.
holder godt fast om sig selv for en sikkerheds skyld

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.11.2010 22:08
Han skal lige til at rykke hånden længere ned, for at tage hendes trusser af, men gør det så ikke, da hun spørger hvad han laver. Han smiler roligt.
"Ikk noget....," siger han bare lavt. Han fører så begge hænder ned til kanten af hendes trusser, og hiver dem så roligt af(?), mens han fortsat kysser hende blidt ned af halsen.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1