Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 23.11.2010 17:57
"gør det værste, så ved du Jace kommer efter dig!" vender sig om, og prøver at lille begge sine hænder om hans hals for at kvæle ham. (?)
"Du er ingenting Hauru! Du er i virkeligheden ingenting!" Knurre vredt og viser advarnede tænder
"Men fint, hvis du ikke vil have Jace som din slave, dit problem, og nu kan jeg sige du har været så flink at forsøge at kvæle mig!" Knurre surt

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 24.11.2010 20:25
Han skæver til hende, og smiler så igen svagt. Også da hun tager fat om hans hals, og forsøger at kvæle ham.
"Jeg forstår ikke du overhovedet prøver... Jeg kan ikke dø," siger han roligt, og griner lavt. Hans smil forsvinder så kort efter, da hun nævner Jace.
"Fint.. Det gør du bare.. Jeg er efterhånden blevet vant til at blive mishandlet, af din møgirriterende bror," siger han kort.
Han begynder langsomt at hive en smule efter vejret, men prøver ikke at stoppe hende i at kvæle ham.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 24.11.2010 20:33
Lukker langsomt øjnene og flytter hænderne.
"Du svag, du tør ikke kæmpe en fair kamp med folk, du gør dem svage, hvorefter du udnytter dem" åbner øjnene og de igen blodrøde.
"ikke en gang imod mig ville du kunne vinde, og jeg er ikke beregnet til kamp" Ser ned på ham. Kysser ham kort på munden (?), inden hun rejser sig.
Går ud af døren til værelset og ligger sig ned i hans sofa i foster stilling for at holde varmen. bliver tiger lidt efter.
Ligger på maven, mens hovedet hviler på hendes for poter

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 24.11.2010 20:52
Han smiler skævt, da hun slipper, og bliver bare ved med at se på hende. Han betragter så kort hendes øjne.
"Ja, nogle gange. Du skulle bare vide hvor mange gange jeg har voldtaget en pige, eller en dreng, uden at gøre dem svage først," siger han roligt, og en smule lavt.
Han gengælder hurtigt kysset, og følger hende så bare med et let undrene blik. Han sætter sig halvt op, før han rejser sig op, og går ind i stuen, hvor han stiller sig bag ryglænet af sofaen, og ser på Anzu.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 24.11.2010 21:01
"og jeg har.." Gyser i hele kroppen, men slapper af lidt efter.
Hører han kommer ned, og ser advarende på ham, mens hun nu bære det andet halsbånd som hun havde snakket om.
"stalker" kommer det utilfreds fra hende. hun bider ud efter hans r*v med sine hjørne tænder. Håber i de mindste at få fat i stoffet

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 24.11.2010 21:25
Han griner kort, da han hører hendes tanke.
"Jep, det har du.... Det er en dejlig tanke, ikk?" siger han kort. Han ser kort på halsbåndet hun har på, men ser så på hende igen. Han smiler en smule stort, efter hendes lille 'kommentar'.
"Tak," siger han kort. Han rykker sig så hurtigt til siden, så hun lige nøjagtig ikke for fat på hans bukser. Han ser lettere irriteret på hende.
"Hvad skulle det til for?" spørger han kort.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 24.11.2010 21:31
"nej, en væmmelig tanke" ser op på ham med sit store pelsede hoved.
slår ud med poten for at forsøge på den måde, men ligger bare med poten over ryglænet nu.
"smart er du heller ikke, hvad så jeg dog i dig" sukker og trækker på skuldrene. "når lige.." når ikke at sige mere.
Falder om i sofaen som sig selv og holder om sin hals. kan mærke hvordan tørsten efter blod sviger i hendes hals.
ryster lidt i kroppen, men prøver at ligne hun bare nusser sig.
"min.. min hals brænder.. hvad sker der.." tænker det udmattet, mens hendes tænder vokser frem

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 24.11.2010 21:43
Han smiler stadig bare, og ser så kort på hendes pote, før han igen ser på hende.
"Så du da noget i mig?" spørger han lavt, og hans smil er forsvundet. Han vender blikket mod gulvet, men da hun falder om i sofaen, ser han hurtigt på hende igen.
"Tørsten efter blod," siger han lavt, som svar på hendes tanke, og smiler så svagt, skævt. Han sætter sig så ned i sofaen, bider sig selv i armen, så blodet løber ned af armen på ham, og fører så armen hen til Anzu's mund, uden at sige noget.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 24.11.2010 21:48
Ser blodet løbe ned af hans arm, og hendes øjne lyser lidt op. hendes øjne følger hans arm og ser længe på den.
"jeg har jo sagt.. jeg.. ikke vil have.. blod.." siger det svagt.
prøver at stå imod og kravler lidt væk fra det. "jeg.. jeg nægter.." piver og holder bedre fast om sin hals

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 24.11.2010 21:57
Han smiler skævt, og bliver ved med at holde armen foran hende, og rykker den så tættere på.
"Det bliver du nødt til," siger han kort. Han lader sin arm følge med, da hun rykker lidt væk, og rykker så selv lidt tættere på.
"Gør det nu bare.... Det er noget du vil blive nødt til at gøre resten af dit liv... Og dit liv er langt," siger han kort og smiler skævt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 24.11.2010 22:01
slår hans hånd væk. "nej! Jeg vil ikke, så hellere.." piver og hiver lidt efter vejret.
"Jeg vil ikke.. jeg vil ikke.." trækker vejret tungt og dybt. holder sig for munden med den ene hånd for at skjule sine tænder.
"tving mig.." mumler det gennem sin hånd

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.11.2010 16:41
Han sukker kort, da hun slår hans hånd væk.
"Fint," siger han kort, og fjerner hånden. Han healer så hullerne i sin arm.
"Tro mig... På et eller andet tidpunkt vil du ikke kunne holde det ud mere... Og så vil du blive nødt til at bide mig.. Eller en anden.. Det er jeg sådan set ligeglad med," siger han roligt.
Han sætter sig normalt på sofaen, og sætter sig så godt lænet tilbage i den.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.11.2010 16:45
"jeg.." når ikke at sige mere, hvorefter hendes hals brænder af blodtørst.
"Nej.. nej.. jeg vil ikke.." hiver efter vejret. "Hauru.. hauru hjælp mig.." ser bedende op på ham.
"Jeg vil gøre hvad som helst.. bare stop det her.." piver af smerter i halsen og ser fortsat bedende op på ham, mens hun venter hans svar

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.11.2010 16:50
Han ser på hende igen, og hæver let det ene øjenbryn. Han tager så sin ene hånd, og ridser hurtigt en rift på sin arm, med en negl, så der igen løber blod hele vejen ned af hans arm.
"Så drik," siger han kort, og fører armen hen til hendes mund igen. Han ser lettere afventende på hende.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.11.2010 16:53
Skal lige til at protestere, men tager derefter hans hånd og slikker forsigtigt blodet væk.
Lader derefter sine tænder gå gennem hans hud. mærker den dejlige følelse af blodet, der løber ind i munden på hende.
smiler svagt over det og drikker roligt videre, mens hendes øre ligger sig ned langs hendes hoved af ren nydelse

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.11.2010 16:56
Han laver en kort grimasse af smerte, da hun bider sig fast, og han lukker kort øjnene.
Han åbner så øjnene igen kort efter, og ser på hende. Han knytter roligt hånden sammen, og et lavt, næsten uhørligt suk kommer fra ham, da han kan mærke blodet forlade hans krop.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.11.2010 17:01
vifter glad med halen, mens hun drikker videre. Stønner af nydelse over smagen af blod igen.
mærker langsomt det der brændte i hendes hals begynder at forsvinde. slipper ham efter lang tid og sætter sig op.
"tak" ser flovt væk, mens hendes øjne gløder en smule rødt efter hun har indtaget så meget blod

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.11.2010 17:04
Han lukker langsomt øjnene, og lader hovedet hænge en smule, mens hun drikker videre. Han trækker så sin arm til sig igen, da hun har sluppet, og såret heles meget langsomt, da han har mistet en del energi.
"Selv tak," mumler han lavt, før han, med besvær, åbner øjnene igen. Han ser så på hende, med et lettere sløvt blik.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 26.11.2010 17:08
Står på alle 4 og vifter med halen. "er du okay?" ser forsigtigt på ham.
sætter sig derefter op af ham, og bider ham i halsen, dog uden at bide hul. "haps" vifter med halen.
"men ja, jeg så noget i dig.. men ikke længere.." kralver lidt tilbage

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 26.11.2010 17:11
Han nikker let. Og der kommer et lille ryk fra ham, da hun bider ham i halsen, da han ikke vil have hende til at bide igen, og han ville ikke orke at gøre modstand.
"Hvad.... Hvad så du.. i mig?" spørger han lavt.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1