Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.11.2010 21:57
Spiser op og tager et vedhæng op og smiler kærligt
"utroligt Jace gav mig en del af hans sjæl" smiler roligt af vedhænget og ligger det i sin taske igen.
stiller tallerkenen fra sig på bordet og strækker sig ud mattet.
"hvad står du der og tænker på?" ser alvorligt og utilfreds på ham. "du får ikke de sidste oplysninger, du kunne bare have overholdt din del af aftalen!" knurre det surt.
rejser sig og går forbi ham, leder efter et glas og fylder det med vand. drikker roligt af det

Begge billeder fundet på google.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.11.2010 22:04
Han ser så på hende, og det luskede smil forsvinder igen.
"Ikke noget," siger han kort, og der kommer igen et svagt luskede smil frem på hans læber, fordi han er helt i sine egne tanker.
"Der er noget tid endnu, før du får lov at gå herfra. Jeg kan nå at holde min del af aftalen endnu," siger han roligt. Han skæver kort til hende, da hun går forbi.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.11.2010 22:11
"Jeg kan gå når det passer mig, og du kan ikke gøre en pind ved det" stiller sig foran ham og giver ham et smølfe spark over næsen (?)
Lister derefter ind i stuen. "og desuden, hvem siger det er det jeg vil have nu? det var før, og du brød det, jeg har en masse dejlige oplysninger om Jace"
Går hen mod døren, og tager fat i håndtaget. "Jeg smutter, hils Jace fra mig" åbner døren og skal til at gå

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.11.2010 22:17
"Hmm....," mumler han lavt og smiler lettere lumskt.
Der er en masse jeg kan gøre.... Du skulle bare vide... tænker han lusket. Han ser bare roligt på hende, mens hun snakker, og med ét står han lige bag hende, og har fat om hendes håndled(?), da hun skal til at gå.
"Du sagde du ikke ville have der skulle ske mig noget, ikk?" spørger han roligt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.11.2010 22:21
hiver sit håndled til sig. "og hva så? du kan da være lige glad med hvad jeg siger" ser roligt op på ham og sætter hænderne i siderne.
"når du ikke holder dit løfter, så gider jeg heller ikke holde mit løfte overfor dig" sætter fingeren på hans bryst.
"Du får intet ud af mig angående Jace, ikke mere hvert fald, og der er ingenting du kan gøre ved det" sætter sig hen i sofaen, med benene på kryds og det samme med armene.
"den idiot er for hurtig til jeg kan stikke af fra ham, men okay, det tag over hovedet" tænker det surt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.11.2010 22:28
Han slipper hendes håndled, da hun hiver det til sig.
"Ja, teknisk set...," siger han bare. Han smiler skævt, og stikker så hænderne i lommerne.
"Nå... Det var ærgeligt for mig..," siger han roligt, med en let sarkasme i tonen. Han skæver kort til hendes finger på hans bryst, for han ser på hende igen.
"Jah, nu får vi se," siger han kort. Han griner så lavt, da han hører hendes tanke.
"Det vil jeg tage som et kompliment," griner han lavt, før han sætter sig hen på bordet.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 21.11.2010 22:36
"jo, og lige en ting til.." ser op på ham. "SKRID UD AF MIT HOVEDE!!!!!!!!!!" råber der vildt højt.
"nu får vi at se hvad? det ville kræve en god betaling for at komme med alt hvad Jace er svag overfor" smiler det roligt.
"men.. men jeg trivler på du kan give mig det" siger det roligt og ser op på ham.
smider benene op på hans skød for at provokere ham (?) "hvad har du at tilbyde?" ser op på ham og venter på hans svar

/FRYS

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 22.11.2010 20:09
Han ser afventende på hende, før han hurtigt tager sig til hovedet.
"Sh*t...!" kommer det kort fra ham, før han fjerner hånden fra hovedet og ser på hende igen. Han betragter hende bare, mens hun snakker.
"Spørgsmålet er ikke hvad jeg har at tilbyde... Spørgsmålet er hvad du vil have?" siger han lettere spørgende og smiler roligt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 22.11.2010 21:38
"Det ved jeg ikke, har du overhovedet noget jeg vil have?" Ser utilfreds på ham og laver trut mund for at markere hun er utilfreds.
"nurh, gjorde det ondt i lille Haurus hoved?" ser det lige gyldigt. "hvis vi er færdige her, vil jeg tage mig et bad"
Lister ud på badeværelset og tager et langt bad. kommer ud lidt efter i håndklæde. "Det gjorde godt" klør sig selv i baghovedet.
tager en af hans skjorter på, som hun tilfældigt fandt derude. "når, hvad har du så at tilbyde?" smiler roligt

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 22.11.2010 21:44
Han smiler skævt, da han ser hendes trut mund, og et lavt grin kommer kort fra ham.
"Det gør du bare," siger han roligt. Han rejser sig fra stolen, og sætter sig i stedet ned i sofaen. Han ser ikke på hende, da hun kommer tilbage.
"Alt. Sig hvad du vil have, og jeg skal skaffe det," siger han kort.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 22.11.2010 21:48
"mangler ikke noget" siger det for at provokere ham. Sætter sig derefter hen i sofaen og sætter sig op af ham.
har ryggen ind til ham, og spinder roligt. hendes øjne bliver rødbrune igen. "du gammel og mega stædig" siger det utilfreds
"og smil dog" tager fat i hans kinder for at få et smil frem (?)
"du vil virkelig gerne have fat i Jace hva?"

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 22.11.2010 21:53
Han skæver til hende, da hun sætter sig op af ham. Han skæver let det ene øjenbryn, før han igen ser væk.
"Ja, det er jeg," mumler han roligt. Han ser lettere irriteret på hende, da hun tvinger et smil frem på ham, og bider så kort ud efter hende, for at få hende til at slippe.
"Ja... Efter alt hvad han har trukket mig igennem, også nogle gange for en masse jeg ikke har gjort, så fortjener han selv at lide. Jeg vil have hævn," siger han roligt, som om det var helt normalt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 22.11.2010 21:56
flytter hurtigt fingrene. "er man mon sur?" ser op på ham.
"trist jeg ikke vil fortælle hans hemmeligheder, ikke? du kunne bare have holdt din del af aftalen." Siger det surt.
Går derefter overpå og ligger sig roligt i hans seng. ligger armene bag hovedet og slapper af

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 22.11.2010 22:03
Han ser mod gulvet igen.
Måske en smule... tænker han lettere irriteret, men siger intet. Han følger hende så med blikket.
"Jeg har aldrig nogensinde hold en aftale. Som om jeg ville starte nu," siger han roligt.
Han rejser sig så op, går selv ind på soveværelset og ligger sig i sengen, med hænderne omme bag hovedet, og blikket rettet mod loftet. Så lukker han langsomt øjnene, og sukker lavt.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 23.11.2010 16:20
Ser kan ligger sig ved siden af hende, og får en smule dårlige nerver
"så det bare trist du ikke kan bruge dette" tager halsbåndet frem og vifter med det.
"hvis du kan give mig en uforglemmelig omgang, giver jeg dig de oplysninger du vil have" smiler

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 23.11.2010 16:55
Han ser fortsat op i loftet, men da hun siger ordet 'oplysninger', skæver han til hende.
"Bare sig hvad du vil have mig til at gøre, og jeg gør det....," siger han roligt, og ser helt hen på hende, med et helt seriøst udtryk i ansigtet.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 23.11.2010 16:58
"giv mig en uforglemmelig omgang, og jeg fortæller alt" smiler roligt.
"Du skal være opfindsom" griner hånligt. "med mindre du selvfølgelig ikke kan klare det"
Sætter sig lidt op og ligger halsbånden væk for en sikkerhedsskyld

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 23.11.2010 17:31
Han sukker kort, lavt, næsten uhørligt, hvorefter han ser op i loftet igen.
"Selvfølgelig kan jeg det...," siger han lavt. Han ser så hurigt på hende igen, med helt røde øjne, og et lettere lusket smil. Med ét ligger han halvt hen over hende, med en hånd om hendes hals(?).
"Tror du dether bliver uforglemmeligt nok for dig?" spørger han kort, stadig med det luskede smil.

Anzu Fleming

Anzu Fleming

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 159 cm

Anzu 23.11.2010 17:35
Stivner da han tager fat om hendes hals. tager fat om hans hånd.
"slip mig!" knurre det surt.
Piver lidt og kan mærke hun har efterhånden svært ved at få vejret.
Sparker ud efter ham, for at få ham væk. "du.. du plejer da ikke have noget imod at have ... med en" knurre det utilfreds
Vrider sig meget for at komme væk. "slip mig nu!"

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 23.11.2010 17:54
Hans smil bliver en smule bredere, og han griner bare lavt, da hun sparker ham, før han slipper hende.
Han ligger sig så ned igen, med hænderne omme bag hovedet, ligesom før. Han lukker kort øjnene, og da han åbner dem igen, er de stadig røde, dog ikke så meget som før. Han fnyser kort.
"Næste gang du håner mig, lover jeg, at det bliver meget, meget værre," siger han roligt.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1