George 17.01.2012 23:22
Både barpigen og LEvon er lidt overraskede over hendes udtalelse, da det godt kunne have set sådan ud, og mange af de andre kvinder, LEvon gik ud med, ville næsten have været hysteriske over sådan en behandling, hvis de ikke havde været i den anden grøft. Det var som om, det var enten eller med ham, der var aldrig rigtig nogen mellemvej - før nu. Barpigen trak sig tilbage, mens LEvon bare mønstrede et varmt smil."Det er jeg meget glad for, De ikke har," sagde han oprigtigt, "Det var i alt fald ikke min mening, men min dømmekraft svigter mig lidt efter at have været på flasken." Stadig fandens ærlig. Hudløs ærlig næsten. Men i det mindste kendte manden sine egne svagheder og var ikke bange for at indrømme dem - selv i fuldskab. "JEg er vist ikke halvt sså charmerende som jeg går og tror mig selv," lo han så med sin høje, buldrende latter, før han rakte hånden frem til et håndtryk.
"Jamen så godnat da, og sov godt. Jeg håber, vi må mødes engang igen ... Og De er for resten altid velkommen til at kikke ind om værelset er ledigt, hvis De skulle få lyst ... Eller være i området og være for træt til at gå videre." Han smilede venligt til hende.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822